סיכום ב-3 דקות - שרת Radius << קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский
מכללת פרקטיקיו
- מתחילים ללמוד חינם -
קורסי תכנות / סייבר / ניהול רשת

סיכום ב-3 דקות - שרת Radius

קורסים למנהלי רשת מסלול מנהלי רשת
עם התמחות בשרתי מיקרוסופט
סייבר והאקינג - Hacking
מבדקי חדירה - סייבר התקפי
תקשורת ואבטחת מידע
Cisco CCNA & FortiGate & Checkpoint
התמחות בווירטואליזציה
VMware & Hyper-V
מומחה לינוקס ו-DevOps מומחה ענן של אמזון - AWS מומחה ענן של מיקרוסופט - Azure מומחה ענן של גוגל - GCP שרתי מיקרוסופט לארגונים גדולים
Exchange - SCCM - SQL
התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מסלול Full Stack דוט-נט
יסודות התכנות
מסלול Full Stack דוט-נט
צד לקוח - Frontend
מסלול Full Stack דוט-נט
צד שרת - Backend
מסלול Full Stack Node.JS מסלול Full Stack Java מסלול Full Stack Python מסלול Full Stack PHP מפתח אפליקציות - אנדרואיד - אייפון מפתח משחקי מחשב - Unity מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מסלול DBA
התמחות במסדי נתונים – SQL
בדיקות תוכנה - QA - אוטומציה בדיקות תוכנה - QA - בדיקות ידניות בדיקות תוכנה - QA - קורסים נוספים המלצות תלמידים על PracticU
סקר שוק נכון לתאריך – 01/09/2011

הסבר קצר על שיטת הלימוד אונליין

צילמנו בסרטונים את כל ההרצאות של הקורס, כי ללמוד בכיתה לא נוח וגם יקר.
קורס בכיתה עולה מעל מ-17 אלף ₪ ואצלנו בסרטונים רק 350 ש"ח לחודש.
אם משהו לא ברור בסרטון תמיד אפשר להתקשר למרצה ולדבר איתו ישירות בטלפון.
המרצה זמין גם בווטסאפ וגם בצ'אט באתר המכללה.


חשוב לציין שבסוף כל התלמידים, מכל המכללות, כולם ביחד ניגשים לאותה בחינה חיצונית של סיסקו / מיקרוסופט / לינוקס ומקבלים בדיוק אותה תעודה.
את החברות הגדולות האלו בכלל לא מעניין איפה ואיך למדת וכמה שילמת על הלימודים.
יש מבחן אחיד לכולם, המתבצע במרכז בחינות מורשה של חברת Pearson VUE. הם עושים את הבחינות בפועל עבור החברות הגדולות בשוק.
כל שבוע יש מבחן ומי שעובר אותו מקבל תעודת הסמכה בינלאומית.

לסיכום: יש מרכז בחינות מורשה בתל-אביב, שכולם מגיעים אליו מכל הארץ ועושים שם מבחני הסמכה הבינלאומיים ומי שעובר את המבחן מקבל את התעודה ולא חשוב להם איפה ואיך למדת.


מה לעשות אם לא מבינים משהו בסרט?

פשוט מאוד, מתקשרים למכללה ומדברים ישירות עם המרצה. אפשר גם להתכתב עם המרצה במייל או בווטסאפ או בצ'אט באתר.


האם יש לכם כיתות לימוד רגילות?

להשכיר כיתה + לשלם משכורת למרצה = 17 אלף ש"ח עלות הקורס לתלמיד.
אצלנו בסרטונים מקבלים אותו חומר לימוד
ואפילו יותר, כי אין מגבלה של זמן למרצה (כמו שיש בכיתה),
בנוסף מקבלים בדיוק אותה תעודה בינלאומית,
כי מבחן הוא מבחן אחיד לכולם המתבצע במרכז בחינות מורשה
והכי חשוב שמקבלים את אותם המרצים, שמלמדים בכיתה רגילה,
רק שצילמנו אותם בסרטונים
והמחיר בסרטונים רק 350 ש"ח ולא 17 אלף כמו בכיתה רגילה.



קיימים במכללה שני מסלולי לימוד:
  1. מסלול לימוד חופשי, בלי תעודה, להעשרת ידע כללי.
    מסלול לימוד חופשי, מתאים בעיקר למי שעובד בתחום וכבר יש לו תעודות והוא לא רוצה עוד מבחנים ותעודות.

  2. מסלול עם תעודה - מתאים בעיקר לתלמידים חדשים המעוניינים בקורס מסודר,
    הכולל הגשת עבודות ופרוייקט גמר. מסלול זה מעניק בסיומו תעודת מקצוע בינלאומית.
    למעשה ההבדל היחיד בין שני המסלולים זה פרויקט גמר בסוף.
    אם מגישים את פרויקט גמר - מקבלים תעודה.
    בדיקת פרויקט גמר והנפקת תעודה כרוכים בתשלום נוסף, כפי שכתוב בדף ההרשמה.

בסיום קורס ניתן לקבל תעודות הבאות:
1. תעודה של המכללה - מותנה בהגשת פרוייקט גמר בסוף הקורס
2. תעודת הסמכה בינלאומית של מיקרוסופט העולמית - מותנה במעבר מוצלח של מבחן הסמכה חיצוני של מיקרוסופט (מבחן זה מתבצע כל שבוע במרכז בחינות מורשה בתל-אביב)


מידע כללי:
1. חומר הלימוד מורכב ממאגר עצום ומסודר מאוד של סרטים מקצועיים, הניתנים לצפיה מהבית. מאגר זה כולל הרצאות מוקלטות בעברית בצורה מסודרת ע"י המרצים הטובים ביותר. רשימת הסרטים המלאה נמצאת בתפריט בצד ימין.
2. כל סטודנט במכללה מקבל שם וסיסמה לצורך גישה לשרת הקבצים שלנו.
השרת מכיל את כל התוכנות הדרושות ללימוד וכן חומר עזר
3. הקורסים מועברים בהתאם לסילבוסים של החברות המובילות: Microsoft, Cisco

מנהל רשת מחשבים ותרומתו לחברה

רשת מחשבים היא אמצעי חשוב ביותר להתנהלות נוחה ואפקטיבית של חברה. קשה לתאר מצב בו לא היה ניתן לשתף קבצים או דואר וכן מצב בו שהעובדים הרלוונטים  לא יהיו חשופים ליומן הפגישות של מנהל החברה או עובד אחר. ללא רשת מחשבים הדבר היה כך. אפילו חיבור לאותה מדפסת מכמה תחנות עבודה לא היה מתאפשר. ככל שהחברה גדולה יותר כך רשת המחשבים היא מסועפת יותר וזקוקה לטיפול שוטף. על כך אמון מנהל רשת מחשבים.

 

מה כוללת עבודתו של מנהל רשת?

כאמור, מנהל רשת מחשבים אחראי על כל הקשור בטיפול ברשת. במצב בו יש צורך להקים רשת מחשבים חדשה מסיבה כלשהי אחראי מנהל הרשת על תכנון הרשת, על הארכיטקטורה והמבנה לפיהם תוקם הרשת, על הקמת התשתיות עליהן מושתתת הרשת, הקמת שרת או חוות שרתים במידת הצורך, אחסון המידע על גבי השרתים וגיבוי המידע, ניהול המשתמשים מתוך צורך בשמירה על מידע פנים ארגוני רגיש. בנוסף, בכל תקלה שישנה בכל אחד ממרכיביה של הרשת אחראי מנהל הרשת לתקנה.

 

מה כולל קורס ניהול רשתות

בכדי לזכות במשרה של מנהל רשת מחשבים, משרה שנעשית מבוקשת יותר ויותר, יש לקבל את ההכשרה המתאימה. קורס ניהול רשתות מועבר במספר מוסדות לימוד בארץ, במיוחד כאלה שמחשבים הוא תחום ההתמקדות שלהם. הקורס כולל לימוד מערכות ההפעלה אותן צריך מנהל הרשת להכיר, כולל המערכות החדישות ביותר, לימוד אודות הרשת ומרכיביה, חומרה והתקני חומרה, תפעול ופתרון בעיות בשרת Exchange, עיצוב ותחזוקת רשתות מרחביות, Windows XP, ניהול משאבים, ניהול משתמשים ותוכנות באמצעות GPO, עדכונים וגיבויים, מוצרים נלווים ועוד.

 

מהן אפשרויות התעסוקה?

ישנם קורסים בתחום כמו MCITP  או MCSE המועברים מטעם מיקרוסופט, החברה המובילה בתחום. לאחר הקורס ישנה בחינת הסמכה מטעם החברה. התעודה המתקבלת היא בינלאומית ולכן פותחת דלתות בארץ ובחו"ל. ניתן להיות מנהל רשת מחשבים בכל חברה בקנה מידה בינוני ומעלה בכל ענפי המשק וכן במוסדות ציבוריים, ארגונים ועוד. רשת המחשבים היא חיונית לתפקודו של כל ארגון בכל תחום ולכן זהו מקצוע מבוקש.

איך להיות מנהל רשת מצליח ?
תפקיד מנהל רשת הפך להיות בעידן המודרני בו אנו חיים תפקיד נחשב מאוד ויוקרתי מאוד. כיום ניתן לראות רבים אשר מעוניינים לעסוק בתור מנהלי רשתות בחברות שונות בארץ ובעולם ולכן הם פונים לקורסים או לימודים אשר יאפשרו להם לעסוק בתחום בצורה הטובה ביותר. כמו בתחומים רבים אחרים, הדרישה הבסיסית בהגשת מועמדות למשרה של מנהל רשת הינה הוכחה של לימודים בתחום ולכן חשוב לפנות אל קורס מקצועי אשר יכין אתכם לקראת העבודה בתחום בצורה הטובה ביותר ויאפשר לכם להגיע מועמדות למשרות נחשקות ללא כל בעיה ובצורה הטובה ביותר.

לימודים בשעות גמישות


כיום בכדי ללמוד להיות מנהל רשת אתם לא צריכים להפסיק את העבודה בה אתם נמצאים או לקצץ בשעות העבודה שלכם, כיום אתם יכולים למצוא לימודי מנהלי רשתות בשעות גמישות ונוחות במיוחד ובמסלולים המתאימים לצרכים שלכם בקלות רבה. בנוסף, תוכלו ללמוד בשיטת הסרטונים דרך האינטרנט אשר מאפשרת לכם ללמוד בצורה הרבה יותר נוחה בזמנים אשר מתאימים לכם ובמקום נוח ונגיש עבורכם, מה שיכול להפוך את הלימודים להרבה יותר אטרקטיביים והרבה יותר נוחים עבורכם.

תרגול ללא הפסקה


אין זה משנה היכן אתם לומדים, אחד הדברים אשר אתם צריכים לבצע ללא הפסקה הוא תרגול. ככל שתתרגלו יותר ותחזרו על החומר אותו אתם לומדים פעמים רבות יותר כך תהיו מוכנים לקראת בחינות הגמר וכך תוכלו לעסוק בתחום בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר נכונה. אתם יכולים למצוא מגוון רחב של תרגילים ומבחני דמה אשר אותם תוכלו לפתור בכדי לתרגל את מה שלמדתם ובכדי להיות בטוחים כי הבנתם את החומר הנלמד בצורה הטובה ביותר.

התמדה והקשבה


לימודי מנהלי רשתות אלו לימודים אשר בסופם נערכים מבחני גמר לא פשוטים כלל ובכלל, מבחנים אשר רק התלמידים הרציניים ואלו אשר השקיעו לאורך כל הלימודים יוכלו לעבור אותם בצורה טובה. לכן במהלך הלימודים חשוב להשקיע ולהקפיד על ריכוז מלא, הגעה לכל השיעורים והקשבה מלאה אשר יעמדו לכם לעזר בזמן בחינות ההסמכה.