<< קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский
מכללת פרקטיקיו
- מתחילים ללמוד חינם -
קורסי תכנות / סייבר / ניהול רשת
קורסים למנהלי רשת מסלול מנהלי רשת
עם התמחות בשרתי מיקרוסופט
סייבר והאקינג - Hacking
מבדקי חדירה - סייבר התקפי
תקשורת ואבטחת מידע
Cisco CCNA & FortiGate & Checkpoint
התמחות בווירטואליזציה
VMware & Hyper-V
מומחה לינוקס ו-DevOps מומחה ענן של אמזון - AWS מומחה ענן של מיקרוסופט - Azure מומחה ענן של גוגל - GCP שרתי מיקרוסופט לארגונים גדולים
Exchange - SCCM - SQL
התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מסלול Full Stack דוט-נט
יסודות התכנות
מסלול Full Stack דוט-נט
צד לקוח - Frontend
מסלול Full Stack דוט-נט
צד שרת - Backend
מסלול Full Stack Node.JS מסלול Full Stack Java מסלול Full Stack Python מסלול Full Stack PHP מפתח אפליקציות - אנדרואיד - אייפון מפתח משחקי מחשב - Unity מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מסלול DBA
התמחות במסדי נתונים – SQL
בדיקות תוכנה - QA - אוטומציה בדיקות תוכנה - QA - בדיקות ידניות בדיקות תוכנה - QA - קורסים נוספים המלצות תלמידים על PracticU
פרוייקט סיום קורס JavaScript

פרויקט סיום קורס  JavaScript

 

עליכם לבנות בעזרת HTML, CSS ו-JavaScript את משחק הזיכרון הבא: 

https://www.damada.co.il/topics/inventions/fun/matching_cards/matching_cards.shtml

 

 

חוקי המשחק:
בתחילת המשחק כל התמונות מוסתרות (כפי שרואים בלינק הנ"ל).
לחיצה על תמונה ראשונה מציגה את התמונה שנלחצה ומשאירה אותה גלויה.
לחיצה על תמונה שנייה מציגה את התמונה השנייה שנלחצה ומשאירה אותה גלויה.
אם התמונות אינן זהות – יש להשאיר אותן גלויות למשך שנייה אחת ואז להסתיר את שתיהן.
אם התמונות זהות – יש להשאיר אותן פתוחות עד סוף המשחק.

אין להגיב אם משתמש לוחץ על תמונה פתוחה כלשהי.

אין להגיב אם המשתמש לוחץ על כל תמונה שהיא (סגורה או פתוחה) בזמן ההמתנה של השנייה. כלומר משתמש לא יכול ללחוץ על יותר מ-2 תמונות בבת אחת.
על הלוח להכול זוגות של תמונות זהות, אך לא יותר משתי תמונות זהות.
יש לסדר את כל הלוח בצורה רנדומלית בכל תחילת משחק.
בלינק הנ"ל גודל הלוח הוא 8 על 8. יש לאפשר למשתמש לבחור מבין מספר אפשרויות של גדלי לוחות:

-        4 על 4

-        6 על 6

-        8 על 8

יש לאפשר למשתמש להתחיל משחק חדש אם הוא רוצה, כולל בחירת גודל לוח אחר.

אם המשתמש רוצה להתחיל משחק חדש באמצע משחק קיים או להחליף לוח באמצע משחק קיים (מה שחייב לגרום לסיום המשחק הנוכחי) יש לשאול אותו אם הוא בטוח שברצונו לסיים את המשחק הנוכחי ולהתחיל משחק חדש ורק אם הוא מאשר יש לבצע את הפעולה.

יש להציג את זמן הפעילות של המשתמש מהרגע בו משחק מתחיל. פורמט הזמן הינו: MM:SS, לדוגמה 03:07 מתאר שלוש דקות ושבע שניות שעברו מתחילת המשחק. בכל שנייה יש לעדכן את הזמן המוצג. בסיום משחק יש להפסיק את העלאת הזמן אך להמשיך להציג אותו כך שהמשתמש יראה כמה זמן לקח לו לשחק.

 

 

דגשים עבור הפיתוח:

יש לכתוב קוד נקי, מסודר ואסתטי.

יש לבצע חלוקה נכונה לפונקציות.

יש לתת שמות משמעותיים למשתנים, פונקציות, קבצים וכדומה.

אין לשכפל קוד.

יש לתעד את הקוד באנגלית.

על הפרויקט לרוץ ללא שגיאות וללא קריסות ולבצע את כלל האפיון הנ"ל.

 

 

הגשה:

קובץ zip אחד ויחיד מתיקיית הפרויקט.

 

 

 

 

בהצלחה