הקמת דומיין - DCPromo בשרת 2012 << קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский
מכללת פרקטיקיו
- מתחילים ללמוד חינם -
קורסי תכנות / סייבר / ניהול רשת

הקמת דומיין - DCPromo בשרת 2012

קורסים למנהלי רשת מסלול מנהלי רשת
עם התמחות בשרתי מיקרוסופט
סייבר והאקינג - Hacking
מבדקי חדירה - סייבר התקפי
תקשורת ואבטחת מידע
Cisco CCNA & FortiGate & Checkpoint
התמחות בווירטואליזציה
VMware & Hyper-V
מומחה לינוקס ו-DevOps מומחה ענן של אמזון - AWS מומחה ענן של מיקרוסופט - Azure מומחה ענן של גוגל - GCP שרתי מיקרוסופט לארגונים גדולים
Exchange - SCCM - SQL
התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מסלול Full Stack דוט-נט
יסודות התכנות
מסלול Full Stack דוט-נט
צד לקוח - Frontend
מסלול Full Stack דוט-נט
צד שרת - Backend
מסלול Full Stack Node.JS מסלול Full Stack Java מסלול Full Stack Python מסלול Full Stack PHP מפתח אפליקציות - אנדרואיד - אייפון מפתח משחקי מחשב - Unity מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מסלול DBA
התמחות במסדי נתונים – SQL
בדיקות תוכנה - QA - אוטומציה בדיקות תוכנה - QA - בדיקות ידניות בדיקות תוכנה - QA - קורסים נוספים המלצות תלמידים על PracticU
סקר שוק נכון לתאריך – 01/09/2011

הסבר קצר על שיטת הלימוד אונליין

צילמנו בסרטונים את כל ההרצאות של הקורס, כי ללמוד בכיתה לא נוח וגם יקר.
קורס בכיתה עולה מעל מ-17 אלף ₪ ואצלנו בסרטונים רק 350 ש"ח לחודש.
אם משהו לא ברור בסרטון תמיד אפשר להתקשר למרצה ולדבר איתו ישירות בטלפון.
המרצה זמין גם בווטסאפ וגם בצ'אט באתר המכללה.


חשוב לציין שבסוף כל התלמידים, מכל המכללות, כולם ביחד ניגשים לאותה בחינה חיצונית של סיסקו / מיקרוסופט / לינוקס ומקבלים בדיוק אותה תעודה.
את החברות הגדולות האלו בכלל לא מעניין איפה ואיך למדת וכמה שילמת על הלימודים.
יש מבחן אחיד לכולם, המתבצע במרכז בחינות מורשה של חברת Pearson VUE. הם עושים את הבחינות בפועל עבור החברות הגדולות בשוק.
כל שבוע יש מבחן ומי שעובר אותו מקבל תעודת הסמכה בינלאומית.

לסיכום: יש מרכז בחינות מורשה בתל-אביב, שכולם מגיעים אליו מכל הארץ ועושים שם מבחני הסמכה הבינלאומיים ומי שעובר את המבחן מקבל את התעודה ולא חשוב להם איפה ואיך למדת.


מה לעשות אם לא מבינים משהו בסרט?

פשוט מאוד, מתקשרים למכללה ומדברים ישירות עם המרצה. אפשר גם להתכתב עם המרצה במייל או בווטסאפ או בצ'אט באתר.


האם יש לכם כיתות לימוד רגילות?

להשכיר כיתה + לשלם משכורת למרצה = 17 אלף ש"ח עלות הקורס לתלמיד.
אצלנו בסרטונים מקבלים אותו חומר לימוד
ואפילו יותר, כי אין מגבלה של זמן למרצה (כמו שיש בכיתה),
בנוסף מקבלים בדיוק אותה תעודה בינלאומית,
כי מבחן הוא מבחן אחיד לכולם המתבצע במרכז בחינות מורשה
והכי חשוב שמקבלים את אותם המרצים, שמלמדים בכיתה רגילה,
רק שצילמנו אותם בסרטונים
והמחיר בסרטונים רק 350 ש"ח ולא 17 אלף כמו בכיתה רגילה.



קיימים במכללה שני מסלולי לימוד:
  1. מסלול לימוד חופשי, בלי תעודה, להעשרת ידע כללי.
    מסלול לימוד חופשי, מתאים בעיקר למי שעובד בתחום וכבר יש לו תעודות והוא לא רוצה עוד מבחנים ותעודות.

  2. מסלול עם תעודה - מתאים בעיקר לתלמידים חדשים המעוניינים בקורס מסודר,
    הכולל הגשת עבודות ופרוייקט גמר. מסלול זה מעניק בסיומו תעודת מקצוע בינלאומית.
    למעשה ההבדל היחיד בין שני המסלולים זה פרויקט גמר בסוף.
    אם מגישים את פרויקט גמר - מקבלים תעודה.
    בדיקת פרויקט גמר והנפקת תעודה כרוכים בתשלום נוסף, כפי שכתוב בדף ההרשמה.

בסיום קורס ניתן לקבל תעודות הבאות:
1. תעודה של המכללה - מותנה בהגשת פרוייקט גמר בסוף הקורס
2. תעודת הסמכה בינלאומית של מיקרוסופט העולמית - מותנה במעבר מוצלח של מבחן הסמכה חיצוני של מיקרוסופט (מבחן זה מתבצע כל שבוע במרכז בחינות מורשה בתל-אביב)


מידע כללי:
1. חומר הלימוד מורכב ממאגר עצום ומסודר מאוד של סרטים מקצועיים, הניתנים לצפיה מהבית. מאגר זה כולל הרצאות מוקלטות בעברית בצורה מסודרת ע"י המרצים הטובים ביותר. רשימת הסרטים המלאה נמצאת בתפריט בצד ימין.
2. כל סטודנט במכללה מקבל שם וסיסמה לצורך גישה לשרת הקבצים שלנו.
השרת מכיל את כל התוכנות הדרושות ללימוד וכן חומר עזר
3. הקורסים מועברים בהתאם לסילבוסים של החברות המובילות: Microsoft, Cisco

קורס מחשבים

עולם הטכנולוגיה והמחשבים הפך בשנים האחרונות ליותר ויותר דומיננטי הן בבית הפרטי שלנו והן בתעשייה. נראה כי בכל מקום אנחנו מפגשים עם טכנולוגיות מתוחכמות המבוססות על תוכנות ממוחשבות ולכן לא מן הנמנע שגם בתחום העבודה, הביקושים עבור מקצועות המחשבים והטכנולוגיה יהיו מהגבוהים ביותר. אחת הדרכים הטובות ביותר להשתלב בשוק העבודה היא על ידי עריכת קורס מחשבים שבסופו מתקבלת תעודת מקצוע.


לימודי בניית אתרים


אחד מהקורסים המבוקשים ביותר בקרב צעירים וצעירות המעוניינים להשתלב בשוק העבודה הוא קורס בניית אתרים. הקורס מלמד את התלמידים לבנות אתרים בהתאם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר וכולל תכנים כמו עיצוב ממשק משתמש, התממשקות לבסיסי נתונים ועיצוב אתרים תדמיתיים או מסחריים. לימודי בניית אתרים מתאימים לכל מי שאוהב את תחום האינטרנט. בוגרי הקורס יכולים להשתלב בשוק העבודה כפרילנסים או שכירים המעניקים שירותי בניית אתרים לחברות ולעסקים.


לימודי מנהל רשת


קורס מחשבים נוסף שנחשב למבוקש הוא קורס מנהלי רשת. מרבית החברות המחזיקות ברשת מחשבים וטכנולוגיה עושות שימוש בשירותיו של מנהל רשת האחראי על התקנה ותחזוקה של השרתים והחומרה בעסק. מנהלי רשת הוא קורס המתאים לכל מי שמעוניין לקבל תעודת מקצוע ולהתשלב תחום המחשבים במינימום זמן ומאמץ.


לימודי טכנאי מחשבים


קורס מחשבים נוסף שנחשב למבוקש מאוד הוא קורס טכנאי מחשבים. הקורס מכשיר את התלמיד לעבוד בתיקון ותחזוקה של מחשבים על כל האספקטים שלהם החל מהתקנה של תוכנות ועד לתיקון מחשבים פיזית. הקורס לא כולל תנאי קבלה מסוימים מלבד ידע בסיסי בתפעול מחשבים ובשפה האנגלית.


לימודים און ליין


לצד מכוני הלימודים השונים, מתקיימים הקורסים השונים גם כלימודים מקוונים ברשת. לימודי און ליין טומנים בחובם יתרונות גבוהים מאוד בעבור התלמידים גם מבחינה חומרי הלימוד וגם מבחינת הגמישות בזמנים ובקצב הלימודים. מערך הלימודים מובנה בצורה של סרטונים ומצגות כך שכל תלמיד יכול להיכנס בזמן שלו וללמוד בקצב שלו. את הלימודים ניתן ללמוד מכל מקום ובכל זמן וליהנות מקצב אינדיבידואלי ומתרגילים המטמיעים את הידע הנלמד בסוף כל שיעור. היתרונות של לימודים און ליין ניכרים גם ברמת הלימודים וגם באינדיבידואליות שהם מספקים לתלמידים.

מהו קורס המחשבים MCPD והאם הוא קשה?

בס"ד


שלום כולם, היום נדבר על קורס מחשבים שנקרא MCPD, או במלים אחרות אם תרצו – ה- קורס מחשבים שילמד אתכם תכנות מבית מייקרוסופט. ה- קורס מחשבים MCPD הינו, כאמור, קורס התכנות המתקדם של מייקרוסופט ומטרתו ללמד את הסטודנט את כל הבסיסים של סביבת .net וכן את שפת התכנות C#. על אף שחומרים אלו הם העיקר של ה- קורס מחשבים הנ"ל – יש דברים רבים נוספים שנלמדים במהלך השיעורים.


אתם אולי שואלים מה זה MCPD? ובכן, MCPD זה קיצור של: Microsoft Certified Professional Developer – או בעברית: מתכנת מקצוען מוסמך מייקרוסופט, ואכן – בתום ה- קורס מחשבים יעבור הסטודנט מבחן מטעם מייקרוסופט ובאמת, אם הוא יצליח במבחן הוא יקבל את תעודת ה-MCPD חתומה על ידם.


תעודת MCPD מוכרת בעולם כולו ולמעשה היא היא חותמת האיכות שתביא אתכם אל לראיון העבודה. זה נכון שאי אפשר להתקבל לעבודה רק על סמך זה שעברתם קורס מחשבים, זה לא היה הגיוני בכלל אם זה היה עובד כך – אבל העובדה שאתם בוגרי קורס מחשבים כן תאפשר לכם לפרוץ את החומה של שליחת קורות החיים ולהגיע באמת לראיון. המשמעות היא שאתם מקבלים הדמנות שווה להרשים את המנהלים ולהתקבל לעבודה. יש כאלה שאומרים שהיכולת לעבור את "תקרת הזכוכית" של שליחת קורות החיים היא היא הנכס הגדול ביותר שמקבלים עם התעודה שבסוף ה- קורס מחשבים. כמובן, שמפה והלאה הידע שלכם (כמו גם הכריזמה שלכם) הוא שייקבע.


האם ה- קורס מחשבים הזה קשה? ובכן חברים, יש לי חדשות טובות וחדשות רעות. בואו נתחיל לפי המנהג מהחדשות הרעות. כן, הקורס קשה! עכשיו אתם בטח אומרים "וואווו, ה- קורס מחשבים הזה לא בשבילי!!" אתם טועים בגדול!! הקושי הוא אמיתי, אבל לא תהיה לכם בעיה להתגבר – וזה לא משנה כמה הייתם טובים בחשבון או אם המורים דירגו אתכם במקום הראשון בכיתה. כל מה שתצטרכו לעשות כדי להצליח ב- קורס מחשבים הזה זה להשקיע קצת. זהו. בואו נאמר את זה באופן קצת אחר:


בשביל מי שמשקיע ה- קורס מחשבים הזה הוא קלי קלות!! שמעתם?? קלי קלות! בדיוק!!! הוא קשה רק למי שלא משקיע. אז אם אתם הולכים להיות מאלה שמשקיעים, אל תדאגו – ה- קורס מחשבים יהיה כלום בשבילכם. יותר מזה, העבודה בשוק תהיה קלה בשבילכם. אתם תמצאו את עצמכם עושים הון תועפות של שכר מבלי להתאמץ יותר מדיי. שווה להשקיע ב- קורס מחשבים אה?


האמת שהחוק הזה (מי שמשקיע מצליח) הוא נכון בכל קורס בעולם, אבל ב- קורס מחשבים הזה החוק הנ"ל נכון שבעתיים. אתם אולי שואלים את עצמכם: "בסדרף אני אשקיע, אבל מה צריך בדיוק לעשות?" אל תדאגו, הנה לכם תשובה קלה. בכל שיעור ב- קורס מחשבים תוודאו שאתם מבינים את כל מה שנאמר. ותוודאו את זה שלוש פעמים. זאת אומרת תחזרו על כל החומר שנאמר ב- קורס מחשבים פעם אחת (כולל תרגילים אם יש) עד שהכול יהיה ברור. רק אחרי שהכול ברור לגמרי תחזרו שוב. ועוד פעם אחרונה. אחרי כל שבוע תחזרו שוב על החומר של ה- קורס מחשבים מכל השבוע. אחרי חודש תקדישו יום לחזרה על החומר של ה- קורס מחשבים מכל החודש. זה עובד וזה קל וזה לוקח רק כמה דקות!


בהצלחה!

קורס מחשבים - העולם של סיסקו

בס"ד


שלום כולם, היום אני אספר לכם קצת על קורס מחשבים של סיסקו. לא סתם קראתי למאמר הזה: "קורס מחשבים - העולם של סיסקו", כי באמת קורס מחשבים של סיסקו הוא אמנם קצר יותר מהנדסת רשתות - אבל הוא עולם ומלואו של ידע. למען האמת יש רמות שונות של ידע בסיסקו, ובשביל לדעת הכול צריך קורס מחשבים ענק ממש (או יותר נכון כמה וכמה קורסי מחשבים!). מהו העולם של סיסקו?


סיסקו היא חברה שמטפלת בסוויצ'ים וראוטרים. לכאורה דבר פעוט וקטן, אבל ב-קורס מחשבים לומדים המון המון פונקציות לשליטה במכשירים האלו - ומהר מאוד מבינים שהם מתוחכמים עד טירוף! לא רק עבודה פיזית או תכנותית עם המכשירים נלמדת ב-קורס מחשבים של סיסקו, אלא גם כל התיאורייה של הפרוטוקולים השונים שפועלים בעולם התקשורת.


השילוב של הידע התיאורטי והטכני נותן לסטודנט ב-קורס מחשבים של סיסקו באמת ידע נרחב ועדכני שמאפשר לו מיד בתום ה-קורס מחשבים להשתלב בשוק העבודה ומיד לקצור את פירות השקעתו ועמלו.


כמו שכבר כתבתי, קורס מחשבים של סיסקו הוא קורס מחשבים עם פוטנציאל המשך גדול, קרי - ניתן להמשיך אחריו ל-קורס מחשבים מתקדם יותר (הן בעולם סיסקו והם בתחומים אחרים). קורס מחשבים של סיסקו מהווה מקפצה טובה מאוד לעולם הטכנולוגי בכלל ולא רק לעולם התקשורת בפרט.


אני מקווה שתיהנו מאוד ב-קורס מחשבים של סיסקו ושתצליחו גם בשוק העבודה לאחר ה-קורס מחשבים.


בהצלחה!


רשמים מקורס מחשבים

בס"ד


שלום כולם, רציתי לשתף אתכם קצת בחויות שעברו עליי בזמן שהעברתי קורס מחשבים, לא אחד אלא רבים כאלה. אני מרצה ל-קורס מחשבים שנקרא הנדסת רשתות ואבטחת מידע, זהו קורס מחשבים עתיר בידע ולרוב הסטודנטים נפעמים מכמות החומר הלימודי ואיכותו במהלך ה-קורס מחשבים.


ראשית, אני אספר על כמה הצלחות שהדהימו אפילו אותי. יוני (שם בדוי) למד אצלי ב-קורס מחשבים של משרד התעסוקה. הוא היה מעל גיל שישים וכבר היה בטוח שאף אחד לא יקבל אותו. אני זוכר שבאמצע ה-קורס מחשבים הוא אפילו בכה שהחומר קשה, בכל זאת - בן שישים! יוני לא וויתר ונלחם, הוא למד כל דבר כמה פעמים, רשם הכול במחברת ותרגל בלי סוף. בתום ה-קורס מחשבים הוא מצא את עצמו מנהל רשת יחיד בחברת סטארט אפ! מרשים לא?


ג'ון (גם שם בדוי) למד באותה הכיתה עם יוני. שלושה ימים לפני סוף ה-קורס מחשבים הוא הודיע שלא יוכל להגיע יותר. הוא התקבל לעבודה ב-Checkpoint. אתם קולטים??


היו גם חוויות מצחיקות ב-קורס מחשבים. למשל, במסיבת הסיום זה הזה מגוחך עד אימה לראות את הסטודנטים עולים לבמת המרצה ועושים חיקויים שלי. האמת - הם היו טובים חחח


אני גם זוכר את הבדיחות הפרטיות של ה-קורס מחשבים, מעין הומור פנימי שיש רק לנו. מי שעבר קורס מחשבים יודע על מה אני מדבר. יום אחד נתתי לסטודנטים עבודה לתאר בסיפור איך הם מתחילים עם מישהי אבל להשתמש רק במילים מעולם המחשבים, זה היה אחד הקורעים! הסטודנטים ב-קורס מחשבים נהיו יצירתיים ביותר (מעניין למה) וכתבו דברים כמו: "ניסיתי לתקשר איתה, אבל היא התעלמה אז החלפתי פרוטוקול".


חוויות מ-קורס מחשבים לא חסר, תאמינו לי שלא. שתפו אותי בחוויות שהיו לכם מ-קורס מחשבים. בטח יש לכם מה לחדש!

לימודי מחשבים - הייתרון

בס"ד


שלום לכולם, לימודי מחשבים הם לא כמו לימודים אחרים בימינו. יש ייתרון עצום ל-לימודי מחשבים! המאמר הנ"ל ינסה לפרט את הייתרונות העצומים שב-לימודי מחשבים, וינסה להמחיש לקוראים עד כמה היתרונות שב-לימודי מחשבים הוא באמת גדול מאוד מאוד!


ראשית כל, בואו נסתכל על העולם. העולם נהיה טכנולוגי יותר ויותר! ובעולם טכנולוגי יותר ויותר בוודאי שאין כמו לימודי מחשבים כדי להתברג לתוך הזרם הטכנולוגי הנ"ל. לימודי מחשבים פותחים בפנינו את הדרך למגוון עצום של עבודות, שברובן הן עתירות ממון והמשכורת מהן היא רבה מאוד!


שנית, לימודי מחשבים הם מרתקים ומעשירים גם בחיי היום יום, בטיפול בתקלות פרטיות או של חברים. העניין הגדול שיש ב-לימודי מחשבים הוא לא דבר של מה בכך. זה ייתרון עצום כשיש עניין בעבודה.


שלישית, לימודי מחשבים מכניסים אתכם לעולם שתמיד מתחדש. זה גם מוסיף לעניין שעליו כבר דיברנו, אבל יותר מזה – אתם אף פעם לא מפסיקים ללמוד ולהתפתח עם לימודי מחשבים ולהיות רלוונטיים לשוק – וזה דבר עצום!


רביעית, לימודי מחשבים נותנים כבוד גדול בחברה. כשאנשים יודעים שאתם בעלי ידע במחשבים הם מיד פונים אליכם בכל השאלות והבקשות. זה מאוד כיף שבזכות קורס לימודי מחשבים, אפילו אחד, אתם כבר נחשבים למשהו גדול אצל החבר'ה. זה גם ייתרון!


לסיכום, יש ייתרונות עצומים ב-לימודי מחשבים. היצגנו כאן רק חלק מהם ובוודאי שיש עוד. אם אתם שואלים את עצמכם אם כדאי ללמוד לימודי מחשבים או לא, אני מקווה שהמאמר הנ"ל יטה את לבבכם לטובת לימודי מחשבים. אתם תודו לי על זה!


בהצלחה!

לימודי מחשבים במכללת PracticU

לימודי מחשבים במכללת פרקטיקיו נעשים בדרך שונה. הכיצד? השיטה הייחודית מתחילה בסרטי לימוד שתלמידים צופים לפני הרצאה ולאחר מכן נכנסים להרצאה עם מדריך מוסמך בעל ניסיון רב בהדרכה. בשילוב הזה של מרצה מוסמך וסרטי לימוד בעברית לפני וגם אחרי כל הרצאה מאפשרים לא רק רמה אחרת של איכות בלימוד מחשבים אלא גם בקרה על איכותם של לימודי מחשבים, כי טכנית ללא הגשת שיעורי בית, לא ניתן לצפות בהרצאות.


לימודי מחשבים במכללה לא נעשים לשם כותרת בלבד, אלא באמת כדי ללמד מחשבים ולהוציא לשוק מנהלי רשת אמיתיים המסוגלים לעבור ראיון עבודה ובאמת לבצע את העבודה בשטח. לימודים לשם לימודים טובים אולי במסגרת של אוניברסיטה. במכללה לומדים מחשבים כדי לעבוד ולשם כך חייבים לתלרגל וסרטי לימודי ותרגול חובה הינם אבני יסוד בלימודי מחשבים של המכללה.


למעשה השיטה מבטיחה לימודי מחשבים באיכות הגבוהה ביותר דרך חובת תרגול, אחרת לא ניתן לצפות בהרצאות הבאות.


תלמיד יכול לבקר את איכות המדריך כי הוא ראה הרצאה בווידאו ויודע מה החומר ומה מדריך צריך להסביר ואפילו באיזו צורה. גם מדריך יודע שמבקרים אותו ולא ניתן לכסתח בכיתה.


לסיכום לימודי מחשבים במכללת פרקטיקיו נעשים ברמה אחרת מהמקובל בשוק עד כה. מאות בוגרים של שיטת לימוד ייחודית זו כבר השתלבו בשוק העבודה ומאות מכתבי תודה נמצאים במגירות המכללה. אפשר להגיד שמכללת פרקטיקיו הביאה לשוק המקומי לימודי מחשבים ברמה אחרת בשיטה המקובלת בארצות הברית ובמדינות רבות אחרות.