<< קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский
מכללת פרקטיקיו
- מתחילים ללמוד חינם -
קורסי תכנות / סייבר / ניהול רשת

קורסים למנהלי רשת מסלול מנהלי רשת
עם התמחות בשרתי מיקרוסופט
סייבר והאקינג - Hacking
מבדקי חדירה - סייבר התקפי
תקשורת ואבטחת מידע
Cisco CCNA & FortiGate & Checkpoint
התמחות בווירטואליזציה
VMware & Hyper-V
מומחה לינוקס ו-DevOps מומחה ענן של אמזון - AWS מומחה ענן של מיקרוסופט - Azure מומחה ענן של גוגל - GCP שרתי מיקרוסופט לארגונים גדולים
Exchange - SCCM - SQL
התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מסלול Full Stack דוט-נט
יסודות התכנות
מסלול Full Stack דוט-נט
צד לקוח - Frontend
מסלול Full Stack דוט-נט
צד שרת - Backend
מסלול Full Stack Node.JS מסלול Full Stack Java מסלול Full Stack Python מסלול Full Stack PHP מפתח אפליקציות - אנדרואיד - אייפון מפתח משחקי מחשב - Unity מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מסלול DBA
התמחות במסדי נתונים – SQL
בדיקות תוכנה - QA - אוטומציה בדיקות תוכנה - QA - בדיקות ידניות בדיקות תוכנה - QA - קורסים נוספים המלצות תלמידים על PracticU
להורדת קוד מקור של כל הדוגמאות בקורס - לחץ כאן
סקר שוק נכון לתאריך – 01/09/2011

הסבר קצר על שיטת הלימוד אונליין

צילמנו בסרטונים את כל ההרצאות של הקורס, כי ללמוד בכיתה לא נוח וגם יקר.
קורס בכיתה עולה מעל מ-17 אלף ₪ ואצלנו בסרטונים רק 350 ש"ח לחודש.
אם משהו לא ברור בסרטון תמיד אפשר להתקשר למרצה ולדבר איתו ישירות בטלפון.
המרצה זמין גם בווטסאפ וגם בצ'אט באתר המכללה.


חשוב לציין שבסוף כל התלמידים, מכל המכללות, כולם ביחד ניגשים לאותה בחינה חיצונית של סיסקו / מיקרוסופט / לינוקס ומקבלים בדיוק אותה תעודה.
את החברות הגדולות האלו בכלל לא מעניין איפה ואיך למדת וכמה שילמת על הלימודים.
יש מבחן אחיד לכולם, המתבצע במרכז בחינות מורשה של חברת Pearson VUE. הם עושים את הבחינות בפועל עבור החברות הגדולות בשוק.
כל שבוע יש מבחן ומי שעובר אותו מקבל תעודת הסמכה בינלאומית.

לסיכום: יש מרכז בחינות מורשה בתל-אביב, שכולם מגיעים אליו מכל הארץ ועושים שם מבחני הסמכה הבינלאומיים ומי שעובר את המבחן מקבל את התעודה ולא חשוב להם איפה ואיך למדת.


מה לעשות אם לא מבינים משהו בסרט?

פשוט מאוד, מתקשרים למכללה ומדברים ישירות עם המרצה. אפשר גם להתכתב עם המרצה במייל או בווטסאפ או בצ'אט באתר.


האם יש לכם כיתות לימוד רגילות?

להשכיר כיתה + לשלם משכורת למרצה = 17 אלף ש"ח עלות הקורס לתלמיד.
אצלנו בסרטונים מקבלים אותו חומר לימוד
ואפילו יותר, כי אין מגבלה של זמן למרצה (כמו שיש בכיתה),
בנוסף מקבלים בדיוק אותה תעודה בינלאומית,
כי מבחן הוא מבחן אחיד לכולם המתבצע במרכז בחינות מורשה
והכי חשוב שמקבלים את אותם המרצים, שמלמדים בכיתה רגילה,
רק שצילמנו אותם בסרטונים
והמחיר בסרטונים רק 350 ש"ח ולא 17 אלף כמו בכיתה רגילה.



קיימים במכללה שני מסלולי לימוד:
  1. מסלול לימוד חופשי, בלי תעודה, להעשרת ידע כללי.
    מסלול לימוד חופשי, מתאים בעיקר למי שעובד בתחום וכבר יש לו תעודות והוא לא רוצה עוד מבחנים ותעודות.

  2. מסלול עם תעודה - מתאים בעיקר לתלמידים חדשים המעוניינים בקורס מסודר,
    הכולל הגשת עבודות ופרוייקט גמר. מסלול זה מעניק בסיומו תעודת מקצוע בינלאומית.
    למעשה ההבדל היחיד בין שני המסלולים זה פרויקט גמר בסוף.
    אם מגישים את פרויקט גמר - מקבלים תעודה.
    בדיקת פרויקט גמר והנפקת תעודה כרוכים בתשלום נוסף, כפי שכתוב בדף ההרשמה.

בסיום קורס ניתן לקבל תעודות הבאות:
1. תעודה של המכללה - מותנה בהגשת פרוייקט גמר בסוף הקורס
2. תעודת הסמכה בינלאומית של מיקרוסופט העולמית - מותנה במעבר מוצלח של מבחן הסמכה חיצוני של מיקרוסופט (מבחן זה מתבצע כל שבוע במרכז בחינות מורשה בתל-אביב)


מידע כללי:
1. חומר הלימוד מורכב ממאגר עצום ומסודר מאוד של סרטים מקצועיים, הניתנים לצפיה מהבית. מאגר זה כולל הרצאות מוקלטות בעברית בצורה מסודרת ע"י המרצים הטובים ביותר. רשימת הסרטים המלאה נמצאת בתפריט בצד ימין.
2. כל סטודנט במכללה מקבל שם וסיסמה לצורך גישה לשרת הקבצים שלנו.
השרת מכיל את כל התוכנות הדרושות ללימוד וכן חומר עזר
3. הקורסים מועברים בהתאם לסילבוסים של החברות המובילות: Microsoft, Cisco

איפה לוקחים קורס dot net?

סביבת הפיתוח NET  מהווה אחד מהנתחים הפעילים והמבוקשים בתחום התכנות. זו הסיבה שהביקוש אחר בוגרי קורס dot net  הולך ועולה. אם גם אתם רוצים להשתלב בתחום התוכנה וחפצים לרכוש מקצוע משתלם, תוכלו לבחור ללמוד קורס דוט נט ולהתחיל להצליח. אבל כמו בכל התחומים גם כאן לא פועלים בפזיזות. מבררים היטב על הנעשה בשטח ומחליטים בתבונה על סמך הנתונים. האם כדאי ללמוד? ואם כן - איפה?

האם יש ביקוש?

אחד הדברים שחשוב לכם לברר לפני שמתחילים ללמוד, זה האם יש ביקוש לעובדים חדשים בתחום. תוכלו לקבל את המידע הזה בלוחות דרושים המחפשים אחר עובדים. כך תוכלו לגלות האם לאחר קורס הסמכה יש לכם סיכוי למצוא עבודה בקלות. אבל אין די בכך. שכן עליכם לדעת מהם תנאי העסקה ומהו גובה השכר הממוצע של אנשי תוכנה. השוו את השכר הממוצע של אנשי דוט נט בהשוואה לתתי תחומי מיחשוב אחרים והחליטו האם הסכומים הללו מתאימים לכם.

האם המקצוע מתאים לי?

גם אם המקצוע מכניס וגם אם יש ביקוש אין זה אומר שמתאים לכל אחד ללמוד אותו. כיוון שיש לוודא קודם לכן שיש לכם את הכישורים המתאימים לצורך רכישת המקצוע הזה. אם אתם עוסקים בתחום המחשבים ויש לכם היכרות עם מערכות שונות ותוכנות, תוכלו על סמך ההרגשה שלכם האם ללכת ללמוד. אם אין לכם היכרות קודמת עם עבודה בתחום המיחשוב והתוכנות השונות טוב יהיה אם תתייעצו עם יועץ תעסוקתי בדבר בחירה נכונה של קורס dot net. בחינת הכישורים שלכם ותחומי העניין שלכם תסייע לכם בקבלת ההחלטה בדבר הלימודים שלכם.

איפה ללמוד?

אם החלטתם ללמוד את הקורס נשאר לכם רק לברר איפה הכי כדאי. שכן יש הבדלים בין מקומות הלימוד השונים. כאשר ברור שמה שחשוב לכם זה לצאת עם ידע מקצועי ועם הרגשה של ביטחון בדבר היכולת שלכם לבצע וליישם את הנלמד בצורה הטובה ביותר. כי רק כך יהיה לכם סיכוי גבוה לצאת לשוק העבודה ולמצוא עבודה מעולה, בתנאי שכר נאותים ולהמשיך להתקדם הלאה.

 

לעבור קורס dot net בצורה ייחודית יותר

בין שלל מסלולי הלימוד בתחום המחשבים שמוצעים היום לכל דורש בלא מעט ערים במדינת ישראל, אנו יכולים לזהות קורסים שמציגים ייחוד משלהם. בל נשכח כי יש רבים שחושבים כי מקצועות המחשב השונים מסתכמים בסופו של דבר בהכרת שפת תכנות מסוימת ובעבודה איתה על כתיבת שורות קוד בצורה שגרתית.

 

אם מדובר על dot net רואים מיד שמדובר על מסלול לימוד שונה מרבים אחרים שמוצעים במוסדות הלימוד של ישראל. מדובר על אפשרות רצינית מאוד לרכוש מקצוע בתחום המחשבים ולהבין מיד כי מסיים הקורס יכול להציג רמה גבוהה בכל מקום בו יעבוד. זאת תוך הדגשת הידע שלו בתחום שנחשב היום לחשוב מאוד.

 

אפשר ליהנות ממסלול שנבנה בצורה ממוקדת

באופן די ברור כל מי שרוצה ללמוד בצורה רצינית קורס dot net צריך לבדוק היטב את שלל מוסדות הלימוד שמציעים היום קורסי מחשבי בצורה נרחבת מאוד. זאת מאחר ואם נזכור כי קורסים כאלו יכולים לעלות לא מעט כסף, הרי שנבין עד כמה חשוב לבחון את כל ההיבטים של כל קורס כדי למנוע בזבוז כסף בצורה מיותרת.

 

אם רואים כיצד מוסד לימודים מסוים מציע מסלול שנבנה בצורה ייעודית וכזה המלווה בצורה מקצועית על ידי אנשי מקצוע מנוסים מאוד, הרי שניתן לזהות בית ספר כזה כמקום שראוי מאוד ללמוד בו. אין ספק שכך ירגיש כל תלמיד כיצד הוא מקבל תמורה מלאה לכסף שהוציא וכיצד הוא שועט קדימה לרמה מקצועית גבוהה.

 

התאמה לשוק העבודה של היום

אלו שמתעניינים בקורס מעין זה הם בדרך כלל אנשים שרוצים לאחר סיום הלימודים להתחיל לעבוד בצורה מקצועית במקום שבו ימשיכו לפתח את יכולותיהם ולהתקדם בקריירה שלהם. לכן חשוב להבין עד כמה כשמדובר על קורס dot net רציני מדובר בעצם על התאמה כמה שיותר גבוהה לשוק העבודה של היום.

 

בפועל, אנו מדברים על מסלול לימודים עדכני מאוד שכולל את החידושים הקיימים בימינו של שוק הפיתוח. כך לומדים התלמידים לפתח אפליקציות הן עבור מחשבים שולחניים והן עבור מכשירים מתקדמים וחשובים לא פחות כמו סמארטפונים וכמו טאבלטים, שנמצאים היום בידיהם של לא מעט אנשים בכל רחבי העולם.

 

 

קורס DOT NET וקורסי מחשבים נוספים.

יש לא מעט אנשים שזה קורה להם בשלב כלשהוא בחיים שלהם. הם מואסים במקום העבודה שלהם, ונמאס להם בכל בוקר לקום לאותו הדבר. הם מחליטים לעשות מעשה, בין אם זה בגיל שלושים ובין אם זה בגיל ארבעים ואף יותר מזה, הם מחליטים לעשות שינוי דרמטי בחיים שלהם, מה שאומר ללכת וללמוד משהו אחר. יש היום לא מעט קורסים מקצועיים אותם ניתן לעשות אך אם כבר הולכים על קורס כזה עדיף שהוא יהיה בתחום המחשבים, וספציפית בתחום הייטקיסטי. קורס כזה יכול להיות קורס תיכנות כדוגמת קורס DOT NET או כדוגמת קורסים אחרים.

למה ללמוד תיכנות?

העולם של היום הוא עלם שחי ונושם מחשבים. בכל מקום אליו אנו פונים אנו נתקלים במחשבים, בבית, במקום העבודה וכמעט בכל מקום אחר. מתכנתים תמיד מבוקשים ואם מדובר על קורס DOT NET אז עוד יותר מזה, ומי שמחפש ללמוד משהו חדש באמצע החיים מחפש עניין כמו גם עבודה בשפע לאחר סיום הקורס. קורסי מחשבים שונים עדיין חמים ועדיין טומנים בחובם פרנסה ולא מעט ממנה, לכן מי שחושב על הסבה מקצועית, כדאי יחשוב על הכיוון הזה – אחד מקורסי התיכנות הקיימים, קורס שמאפשר לעבוד אחר כך במגוון חברות בתחומים שונים.

איפה לומדים?

השאלה איפה לומדים קורס DOT NET כמו גם כל קורס מחשבים אחר מתחלקת לשניים. יש את הלימודים המסורתיים ויש את הלימודים און ליין. הלימודים המסורתיים, לא חסרות מכללות שמאפשרות ללמוד בהן, מכללות שפרושות בכל רחבי הארץ ורק צריך למצוא את זו המתאימה בהתאם להמלצות וכמובן לסילבוס הלימודים.

האופציה השנייה היא אופציית הלימודים און ליין. יש היום מכללות שונות שמציעות לימודים בשיטה זו, לימודים בקצב של התלמיד במידה והוא עושה קורס שאינו בשידור ישיר, ואם כן אז הוא צריך להשתתף בשיעורים במועדם. בכל מקרה קורס כזה חוסך לא מעט כאב ראש ובעיקר לא מעט כסף, כסף שיוצא על חנייה, דלק, הפסד זמן עבודה וכדומה, ולכן הוא מועדף במקרים רבים על ידי אנשים שעובדים בעבודה מסודרת.

קורס dot net

מסגרת לימוד כמו קורס dot net מעניקה את כל המרחב התעסוקתי לתלמיד. התלמיד, אשר מבסס את לימודו על שפת תכנות של דוט נט כמו סי שארפ או וי בי דוט נט גם יהיה בקיא בכל רזי השפה וגם יידע להשתמש בהן בפלטפורמות הדוט נט השונות: מתכנות פשוט ועד תכנות לאתרים, פיתוח אפליקציות ווביות, תכנות מונחה זמנים Threading, ואפילו לשנות מאפייני ניתוב פורטים של שרתים בהם נמצאים האתרים באמצעות טכנולוגיית WCF.

תחילת הקורס

בתחילת הקורס יילמד רקע בשפת התכנות המדוברת שבמסלול הלימוד: בדרך כלל סי שארפ, ולעתים וי בי דוט נט: תלוי מהו המסלול בו בחרתם. במסגרת הלימוד נלמד גם איך עובדת שפת תכנות, באיזו מחסנית בזיכרון המידע התכנותי נשמר, וכיצד צופים בנתוני המחסניות בבדיקת התוצרים התכנותיים כשעושים COMPILE. לאחר מכן יילמדו מספר פקודות בסיס תכנותיות החל מקליטת משתנים פשוטה ועד לרישום מורכב של התניות, SWITHCES, לולאות, ועבודה עם מערכים, רשימות ורשימות גנריות.

ליבת הקורס – תחזוקת אתרים בדוט נט

בשונה ממה שמקובל לחשב, אתרים בדוט נט אינם רק HTML, ולמעשה שפה זו היא חלק קטן מאד מהלימוד. החלק העיקרי הוא דווקא מה שקורה בצד של השרת, כלומר – תכנות עצמים שיישמו פקודות המצריכות קריאה לשרת: מעבר לדף הבא, קליטת משתנים בטופס שצריך למלא באתר, אפליקציות חיוב אשראי וכד'. קורס dot net יציג שני ממשקי דוט נט לבניית צד השרת באתר: Web Application ו- Web Site. הפקודות בשניהם – כמעט זהות, עם שינויים קלים שיילמדו, תוך סקירת מקרים מתי מומלץ לבחור בממשק אחד ומתי בשני. לרוב, ישלוט ה- Web Application בתהליכי בניית האתר.

לימוד עבודה עם מסדי נתונים SQL

שילוב ידע במסדי נתונים מאד חשוב גם להבנת התהליכים בדוט נט וגם להטמעה מלאה שלהם באתר אינטרנט. מסדי נתונים חוסכים לנו המון בהשקעה באתר ומאפשרים – תוך פקודות SQL קלות ופשוטות לעדכן נתוני אתר באמצעותן. מטרתו של קורס dot net בנושא היא גם ללמד אתכם כיצד מתכנים Grid View או List View, (צורות האחסון של טבלאות מסדי נתונים באתרים) בצורה חכמה – המסוגלת להשתנות אוטומטית כשגודל הטבלה במסד הנתונים גדל/קטן, וגם ללמד אתכם כיצד בכלל ניתן לשנות משהו בטבלאות הללו מבלי להיכנס פיזית ל- SQL SERVER ולעדכן ידנית אלא באמצעות שאילתות חכמות.

שינוי תכונות שרת ב- WCF

נושא לימוד מתקדם השמור לסוף הקורס. במסגרתו, לומדים כיצד לפתוח או לסגור פורטים בשרת, כיצד לנתב כניסה ויציאה של מידע לפורט מסוים, ובאמצעות פריטי מידע אלו לומדים להתאים, למעשה, ארכיטקטורה של שרת לצרכי הארגון בו עובדים. 

קורס dot net

עולם המחשבים כולל לא מעט תחומים תתי תחומים חשובים כאשר רובם עוסקים בשפות תכנות מכל מיני סוגים. מתכנתים רבים, גם לאחר שסיימו קורס תכנות בשפה כלשהי מעוניינים לא אחת להעמיק את ידיעותיהם בתחום ולרכוש ידע נוסף אודות שפות אחרות. ישנן גם פלטפורמות חדשות שאינן מהוות שפות תכנות של ממש אולם ניתן באמצעותן ליצור תוכנות ואפליקציות מאד שימושיות. טכנולוגיית NET היא אחת מהפלטפורמות הללו ולא מעט אנשים לומדים אותה כיום מאחר והיא מאפשרת לשלב בין התקנים ומאגרי מידע ולחבר בין אנשים ומערכות.

תכני לימוד ואפשרויות תעסוקה

קורסים בתחום של טכנולוגיית NET דוגמת קורס dot net הם מורכבים וארוכים ועל כן יש ללמוד אותם במסגרת מוסדות אקדמאיים המתמחים בנושא, וכיום בישראל ניתן למצוא מוסדות לימוד רבים כאלה. קורסים אלו לרוב בנויים כמסלולים שבמסגרתם נלמדים עוד תחומים כגון טכנולוגיית MCPD או יצירת אפליקציות WEB. מטרת המסלולים הללו היא לספק למשתתפים השכלה, ידע וכישורים טכניים הנדרשים עבור בניית אפליקציות של מערכת ההפעלה חלונות, אפליקציות אינטרנטיות ועוד באמצעות טכנולוגיית NET.

מתכונת הלימודים

קורס dot net לרוב נע בין שלושת מאות עד שמונה מאות שעות לימוד שנפרשות על פרק זמן שבין תשעה וחצי חודשים עד שנה וחצי. רוב הקורסים נערכים במתכונת נוחה לאנשים עובדים, והשיעורים מתקיימים פעם בשבוע בשעות הערב. במסגרת הקורס, מתנסים המשתתפים בתרגול מעשי של חומרי הלימוד ומקביל מכינים פרויקט גמר מעשי קרוב לתום המסלול. בנוסף, הקורס נועד להכין את הסטודנטים לקראת בחינות ההסכמה הבינלאומיות של מייקרוסופט.

נושאי הלימוד

נושאי הלימוד המרכזיים במסגרת קורס dot net נמנים עם הבאים: ארגון קבצים SQL, אפיון מערכות מידע, אלגוריתמים, מודל נתונים היררכי, תשתית לבנייה, בסיסי נתונים, תכנות מונחה עצמים, הרשאות משתמשים, שרתי אינטרנט, מערכות הפעלה, שפת תכנות C#, מערכות הפעלה, שליפת נתונים ועדכונים, NET Framework 3.5 וכן הלאה. לכל מוסד לימודים ישנם תנאי קבלה שונים, חלק מהקורסים מיועדים אך ורק לבוגרי לימודי הנדסת תוכנה או מדעי המחשב ואילו חלקם מאפשרים גם לאנשים בעלי שליטה בשימוש במערכת ההפעלה חלונות להתקבל. 

אודות קורס dot net

מי שמכיר את תחום המחשבים ואף מכיר כמה שפות תכנות, עדיין יכול למצוא את עצמו מתעניין לא מעט בקורס   dot net וזאת על מנת ללמוד שפה נוספת ולהרחיב את הכלים המעשיים. טכנולוגיית net אינה ממש שפת תכנות,  אך כן ניתן לייצר בעזרתה מגוון אפליקציות מאוד שימושיות. בעצם ניתן יותר לדייק ולומר שטכנולוגיית net הינה אוסף של מגוון טכנולוגיות מתקדמות שמאפשרות לשלב בין התקנים, מידע, מערכות ואנשים.

ייעוד

למרות שלא מדובר על שפה של ממש, אין להסיק שמדובר על לימודים קלילים, אלא  מדובר על תחום לימודי מורכב וארוך שיש ללמוד במוסד מקצועי שאינו רק מעביר את הקורס, אלא הוא מתמחה בתחום. כמו כן מי שבוחר לעבור קורס dot net יימצא שמסלולי הלימוד משלבים לא פעם  גם תחום נוסף, כך שניתן לשלב בין האופציות השונות. מטרת המסלולים המשולבים היא לאפשר לסטודנט מגוון כישורים טכניים שנדרשים בעת שמבקשים לבנות אפליקציה של מערכת הפעלת חלונות, אינטרנטית וכדומה- כאשר המכנה המשותף הוא שכולם מבוססים על טכנולוגייתnet .

תוכנית לימודים

למה ניתן לצפות כאשר עומדים ללמוד קורס dot net? ובכן ניתן לצפות לעבור על פיתוח, בדיקה ותשתית בנייה, לעבור על מגוון שפות תכנות, להיחשף אל מגוון שרתי אינטרנט ומערכות הפעלה, להתוודע אל מבוא לתכנות ואלגוריתם, להתעסק על תכנות מומחה עצמים, להכיר מערך הרשאות של משתמשים וכדומה.

מידע כללי

מי שמבקש לעבור קורס dot net יימצא שיש מגוון מוסדות בארץ שמציעים מגוון מסלולים, כאשר כל מוסד מציע מסלול לימודי מעט שונה ועל כן כל אחד מוזמן לבחור את המסלול שיותר מתאים לו, כאשר לא רק שיש הבדל בתוכן, אל גם באורך הקורסים השונים ובתנאי הקבלה. על כן כאשר עומדים לבחור את הקורס הרצוי, על כל אחד להתמקד ברמה והניסיון שלו ומכאן לצאת אלל עבר הבחירה. עוד יש לציין שלעומת מגוון קורסים אחרים, פה מדובר על קורס שאורך זמן רב- לרוב יכלול בין 300-500 שעות לימוד, אך עם זאת כן ניתן למצוא קורסים יותר קצרים, אך אלו כבר לא יהיו מסלולים משולבים, אלא יהיו יותר ממוקדים. 

קורס dot net

dot net היא סביבת פיתוח ליישומים ואפליקציות למערכת הפעלה של חלונות, ובפני אנשים המחזיקים בהכשרה זו, עומדות שלל אפשרויות פיתוח של תוכנות ויישומים לסביבת חלונות, החל מיישומים פשוטים למשתמש הקצה, וכלה ביישומים מורכבים לשרתי אינטרנט, ארגונים או הענן. על אף שישנה כמות גדולה מאוד של אנשים העוברים קורס dot net ומוסמכים בתחום, בפועל הביקוש לעובדים אלה נותרת גבוהה, והסיבה לכך היא הפופולאריות של מערכת הפעלה חלונות, והעובדה שמרבית היישומים המפותחים כיום מפותחים עבור סביבה זו.

קפיצת המדרגה בתוך עולם המחשוב

בין שאתם כבר אנשי מקצוע בעולם המחשוב, ומקיימים פעילות מקצועית בתחום, ורק רוצים להרחיב את מעגל ההכשרות וההסמכות שלכם לתחום אטרקטיבי וכדאי, ובין שאתם עושים את צעדיכם הראשונים אל תוך עולם המחשוב, קורס dot net יכול להעניק לכם את קפיצת המדרגה שאותה אתם מחפשים. במסגרת הקורס תלמדו אודות סביבת הפיתוח, העקרונות המרכזיים, הכלים המרכזיים העומדים בפניכם, וכמובן תצללו אל תוך סביבת הפיתוח עצמה, הקוד, הפקודות, הארכיטקטורה ועוד שורה של נושאים המכוסים במסגרת הקורס.

הסמכה רשמית של מיקרוסופט

כל בוגרי הקורס מקבלים הסמכה רשמית של מיקרוסופט והם בעלי הידע הנדרש להתחיל בפעילות פיתוח לסביבת חלונות באמצעות dot net. אם בקורסים אחרים ובתחומי לימוד אחרים עליכם להשקיע מאמץ רב בחיפוש אחר מוסד ההשכלה המתאים ביותר ללימוד, ובחירת מוסד ההשכלה שמעניק את הסיכויים הטובים ביותר להצליח, הרי שלימודי קורס dot net הם נפוצים מאוד, בסיסיים מאוד, ולכן מוצעים על ידי כל מוסדות הלימוד המציעים לימודי תעודה בעולם המחשוב, והסטנדרטים הם זהים פחות או יותר בכל מוסדות הלימוד.

האם זה מתאים לכם?

אחרי שאמרנו את זה, בהחלט כדאי להתייעץ עם אנשים העוסקים בתחום או בתחומים משיקים, להכיר את התחום באופן ראשוני, ולהבין מה בדיוק ניתן לעשות עם ההכשרה במערכת. על אף שמדובר במערכת פופולארית, לא כל אחד רוצה להשקיע בבניית קריירת פיתוח ב dot net, וכדי להבין האם גם אתם מעוניינים בכך או לא, אתם רוצים להכיר את התחום ולהבין עליו יותר לפני שאתם מקבלים החלטה.

dot net קורס

השוק הדינאמי והמתפתח ביותר כיום:

עולם ההיי – טק והמחשבים כיום הוא מן השווקים הדינאמיים המתפתחים והנחוצים ביותר הקיימים. בעידן שלנו כל ילד מחזיק מחשב, גולש באינטרנט ומשתמש ביישומי המחשב השונים, אי לזאת לא פלא שמקצועות המחשבים, מפתחי התוכנה והמתכנתים הם כה נחוצים ונדרשים בשוק העבודה.

 

לא חייבים תואר אקדמאי מאוניברסיטה:

אוניברסיטאות רבות מציעות מסלולים ארוכי שנים וארוכי טווח להכשרה בתחום המחשבים וההיי טק והטכנולוגיה החכמה, אך לאו דווקא צריך להיות בעלי תואר שלם בכדי למצוא עבודה מהירה ובטוחה בשוק המחשבים וההיי – טק. הדרישה הגבוהה למפתחי תוכנות, מתכנתים ואנשי מחשבים מאפשרת את כניסתם לעבודה גם של מי שהוכשר בקורס ספציפי לתכנות ופיתוח מחשבים ותוכנות בלבד.

 

נדרשת השקעת מאמץ וכוח רצון:

אף על פי כי טווחי הזמן בין המכללות המציעות קורסים ממוקדים ומקוצרים ובין האוניברסיטאות המקנות תואר, גם הקורסים הצרים במכללות הם תובעניים רציניים ודורשים השקעה וכובד ראש, אמביציה והישגיות.

 

הכשרת מפתחים בקורס dot net:

dot net קורס מכשיר מפתחי תוכנת dot net. בעולם הארגוני סביבת המחשוב היא מבוססת סביבת מיקרוסופט וסביבת הפיתוח  dot net היא המובילה שבהן. מפתחים ומתכנתים השולטים בסביבת dot net מסוגלים לפתח מערכות אינטרנטיות מורכבות ובסבוכות בצד יישומי קצה פשוטים.

 

דרישה גבוהה למפתחי dot net בשוק העבודה:

Dot net קורס מכשיר מפתחי תוכנות ומתכנתים בסביבת dot net. הדרישה למפתחים ומתכנתים מסוג זה בשוק העבודה כיום היא גבוהה ביותר וממשיכה לגדול בהדרגה.

 

לימודים תיאורטיים בצד לימודים מעשיים:

Dot net קורס מכשיר את תלמידיו הן ברמה התיאורטית והן ברמה המעשית והיישומית, מבנה הקורס יחולק על פי שעות לתכנים התיאורטיים ועל פי שעות לעבודה על פרויקט יישומי.

 

אין צורך בהכשרה מוקדמת:

Dot net קורס בצד קורסים נוספים לפיתוח ותכנות מחשבים מאפשרים לכל מי שמתעניין בעולם האינטרנט ובתכנות לפנות ללימודים ללא צורך בהכשרה מוקדמת או תנאי קבלה.

 

עבודה מובטחת:

לא צריך להיות בעל תואר אקדמאי אוניברסיטאי בשביל להבטיח השתלבות מהירה בשוק העבודה של תחום ההיי – טק המחשבים האינטרנט והטכנולוגיה החכמה.

 

קורס dot net

הרבה מאוד ארגונים ומוסדות עושים שימוש בסביבות מבוססות מיקרוסופט, כאשר סביבת dot net היא ללא ספק אחת הפופולריות ביותר מביניהן. מתכנתים שמתמצאים בסביבה זו יכולים לתכנן הרבה מאוד מערכות מסוגים שונים, שיכולות להיות לעזר רב עבור כל ארגון שעושה שימוש בסביבות פיתוח אלה.

סביבת dot net יצאה אל השוק לפני בערך עשר שנים, ומאז היא אומצה היטב על ידי הסביבה הארגונית כולה. כיום, יש ביקוש רב מאוד לאנשים בעלי ידע וניסיון בשימוש בסביבת פיתוח זו, והביקוש הולך ועולה באופן מתמיד עם השנים, הן בארץ והן מחוצה לה.

לכן, קורס dot net עשוי להיות המפתח שלכם להסבה מקצועית אל עולם ההייטק ופיתוח התוכנה. על מנת לעבור את הקורס, אין צורך בכל ידע קודם בתכנות, וכל מה שנדרש הינו היכרות בסיסית עם תפעול מחשב. יש לציין כי הקורס יכול להתאים גם למי שכבר יש לו היכרות עם שפת תכנות כלשהי, אשר מעוניין להכיר גם את סביבות הפיתוח של מיקרוסופט.

חומר הלימוד

הקורס יפתח במושגי יסוד בעולם התכנות, כגון אלגוריתמים, תכנות מונחה עצמים ועוד. הוא ימשיך לסביבות dot net  נפוצות, כמו NET Framework. בדרך כלל, קורסי הdot net משלבים בתוכם גם שפות תכנות נוספות. בוגרי הקורס יידעו לעשות שימוש גם בסביבות של מיקרוסופט כמו Access וכן SQL.

על הקורסים

קורס dot net נחשב לקורס ארוך יחסית ביחס לקורסי הכשרה מקצועית אחרים. לרוב, משך הקורס הינו כ-400 שעות לימוד, המשלבות לימוד תיאורטי יחד עם תרגול מעשי. קורסים ארוכים אלה משלבים, בדרך כלל, גם תכנים נוספים מלבד סביבת dot net, אולם ניתן למצוא קורסים קצרים יותר העוסקים בסביבה זו בלבד. שעות הלימוד הללו נפרשות על פני חודשים רבים, כאשר רוב המסלולים המוצעים הם נוחים מבחינת לוח הזמנים, ומיועדים עבור אנשים שעובדים תוך כדי הקורס או לומדים במוסד אחר.

יש הרבה מאוד מוסדות לימודים בארץ שמציעים את הקורס, כאשר מומלץ לבחור במוסד מקצועי ובעל שם בתחום, בו אתם יכולים להיות בטוחים שתעברו קורס מקיף שבסופו תוכלו לקבל תעודה שיש לה משמעות בעולם התעסוקה. 

מחפשים לימודים? קורס dot net

אם אתם מחפשים מקצוע טוב ומכניס שיעזור לכם להתפרנס בכבוד, בוודאי חשבתם ללכת ללמוד נושא כלשהו מתחום הטכנולוגיה והמחשבים. המציאות העכשווית היא שהטכנולוגיה מתקדמת בקצב מסחרר והיום כמעט לא ניתן למצוא בית בעולם המערבי ללא מחשב אחד או יותר המשמשים את כל בני הבית. בימינו, אפילו ילדים קטנים יודעים להשתמש במחשב ובמוצרים טכנולוגיים כאלה ואחרים, לעיתים אפילו יותר טוב מאשר הוריהם המבוגרים. בגלל המציאות הזו, אנשים רבים פונים ללימודים טכנולוגיים כאלה ואחרים שישמשו להם כמקצוע.

 

קורס dot net הוא קורס שילמד אתכם מקצוע וידע חשוב שיכול לשמש אתכם במקומות עבודה רבים.בעצם בקורס תוכלו ללמוד את הכלי המדובר באופן מקיף מאוד, ותוכלו לצאת מהקורס מלאי ידע ויודעים רבות על אותו הנושא. באמצעות כלי זה ניתן לבצע דברים רבים כמו בניית אפליקציות מגוונות למחשבים- כמובן שמדובר בנושא מרכזי וחיוני מאוד בתחומי המחשבים השונים. ידע בנושא זה יכול לתת לכם כלים רבים ולהוות עבורכם קפיצת מדרגה בכל בניית הידע המקצועי שלכם בנושא. כמובן, תוכלו להתמקצע עוד רבות בתחום.

 

חשוב לדעת כי כאשר תבחרו את מקום הלימודים שלכם הוא חייב להיות מום המתאים במיוחד עבורכם. מקומות לימודים יש בשפע, אבל מקום לימודים שמתאים ועונה לצרכים הספציפיים שלכן, צריך לבחור בקפידה. לכן, לפני שאתם סוגרים על מקום לימודים של קורס dot net, חשוב לשאול את השאלות הנכונות ולוודא כי מדובר במקום הלימודים הנכון והמתאים לכם מכל הבחינות- הן מבחינת מרחק מאיזור מגוריכם, הן מבחינת החברה הנמצאת באותו מוסד לימודים והן מבחינת האווירה השוררת באותו מקום לימודים שבחרתם.

 

אם אתם סגורים על המקצוע אותו אתם רוצים ללמוד, ובחרתם מוסד לימודים אתם וודאי מתרגשים לקראת תחילת לימודיכם. בתקופתנו חשוב בהחלט ללמוד מקצוע שייתן לכם יציבות כלכלית, אך אסור לשכוח את ההנאה והסיפוק האישי מהמקצוע שבחרתם. לעיתים חשוב לעשות את השיקול הזה הרבה לפני השיקול הכלכלי. לסיכום, כדאי לבחור מקצוע שצריכים אותו הרבה בשוק, ובמקביל חשוב שתהנו מהלימודים ומהעבודה עצמה במקצוע שבחרתם לעצמכם.

מהו קורס dot net

עד לפני לא מעט שנים לא היו בנמצא אתרי אינטרנט ואפליקציות עבור תחומים רבים מתחומי החיים. כיום לא רק שיש, אלא אנחנו מוקפים בתכניות ואפליקציות שונות המקלות באופן משמעותי על החיים של כולנו. היתרון העצום שקיים בשימוש באפליקציה הוא הנוחות והנגישות שהיא מאפשרת מהמידיות שבה אפשר לקבל תשובות ולבצע פעולות. אפליקציות אלה מפותחות הודות לטכנולוגיה חדישה ומעניינת שבאה לידי ביטוי בשפת התכנות המתוחכמת הנקראת דוט נט.

קורס dot net מלמד את הסטודנטים כיצד שפת התכנות הזאת משלבת בין כמה שפות תכנות ובכך מאפשרת לבנות אפליקציות נוחות ומתוחכמות, מסוג האפליקציות שכולנו משתמשים בהם על בסיס יומיומי ושגרתי. סביבת הפיתוח דוט נט מהווה היום את סביבת הפיתוח הנפוצה והמוכרת ביותר בארגונים וחברות שונים ומתכנתים אשר בקיאים בסביבת פיתוח זו יהיו בדרך כלל מבוקשים מאד לעבודה בארגונים וחברות רבים בגדלים שונים.

איפה אפשר ללמוד קורס dot net ומה הוא כולל

ישנם כמה מוסדות לימוד בכל רחבי הארץ אשר מציעים מסלול לימודים של תכנות הכולל את סביבת הפיתוח דוט נט. אפשר להירשם עם או בלי ידע מוקדם ועם או בלי ניסיון מעשי בשטח מתחום הפיתוח והתכנות. הקורס כולל את כל ההיבטים המקצועיים והמחשביים של סביבת פיתוח זו וכמובן את כל מה שצריך המתכנת לדעת בטרם יתחיל לעבוד בחברה או ארגון מסוימים בתור מתכנת ראש ויהיה אמון על עדכון גרסאות של אתרי אינטרנט חשובים או פיתוח של אפליקציה חדשה שתגיע בסופו של דבר לשימוש אצל הציבור הרחב.

קורס dot net הוא המקיף ביותר כיום מבחינת התוכן הלימודי שבו והוא כולל חומר עיוני ומעשי רב על מנת להכשיר את הסטודנטים באופן המיטבי לקראת עבודה כמתכנתים מובילים בחברות ו/או ארגונים שונים אשר יסמכו על הידע שהם ירכשו בקורס זה. חשוב מאד לבדוק מבעוד מועד מהם התכנים המועברים בקורס על מנת לאמוד את טיבו לפני שנרשמים הלכה למעשה. הלימודים בקורס יהיו קשים או מאתגרים ואין ספק שיהיה תגמול רב בצידם לאחר הסיום וההשתלבות בעבודה.  

קורס דוט-נט

בס"ד

שלום כולם. היום אנחנו לא נחסוך במלים ונדבר ארוכות, במשך מעט יותר מדף שלם, על קורס דוט-נט. אל תגידו שלא הזהרתי אתכם, היום אני הולך לדבר הרבה. ככה אני רוצה, וככה אני מרגיש שכיף לי – אז למה לא בעצם? האם מישהו אי פעם כתב איזה חוק שאסור לדבר כמה שרוצים? האם זה אסור לפי איזשהו קוד עלום שאני לא מכיר? אז למה תמיד כולם אומרים לי: "תקצר"? אני לא קוצה "לקצר", אני רוצה להרחיב והרבה. נקודה. ובמיוחד כשמדובר ב-קורס דוט-נט שאני מאוד אוהב. אני רוצה לכתוב וזה הכול. תודה.

הבעיה שלי מתחילה מזה שאני לא כל כך יודע מה לכתוב. זה לא שחסר על מה לכתוב כשמדובר ב-קורס דוט-נט, אבל בכל זאת – על מה נכתוב דווקא הפעם? ועוד יותר מסובך, איך אני אוכל לחדש משהו שלא נכתב כבר בעבר? המשימה הזאת, מן הסתם, היא כמעט בלתי אפשרית. הרי כבר הכול כתוב ברחבי האינטרנט, באמת שכמעט ואין מה לחדש בעולם הזה, אם בכלל. אז מה אתם מצפים שאני אכתוב על קורס דוט-נט שאתם עוד לא יודעים?

אתם לא יודעים כמה הוא עולה? ברצינות – כנסו לאינטרנט ותבדקו, הרי כל המידע שם! גם אם אתם לא יודעים מה קורה בקורס הזה, אל דאגה הכול כבר כתוב באינטרנט. בקיצור, אני בתסכול עמוק שאין לי באמת מה לחדש. אמנם תמיד אפשר לחדש באופן הניסוח או בדברים קטנים אחרים – אבל חידוש של ממש קשה מאוד ליצור. מי שמצליח ליצור חידוש של ממש, ולוא דווקא בעניין של קורס דוט-נט, אלא בכל דבר – הוא לרוב נהיה הגורו הבא או פצצת העסקים הבאה. למשל, פייסבוק היה סוג של חידוש, וכן גוגל ואיביי וכו'. אתם מבינים למה אני מתכון?

אבל אני, אני בסך הכול כותב מאמרים, והפעם בנושא של קורס דוט-נט. מה כבר יש כל כך חדש בדף טקסט שבסך הכול מוסר מידע? יש תחומים שבהם דף של מידע טומן בחובו אינסוף חידושים, אבל זה לא המצב במחשבים בכלל או ב-קורס דוט-נט בפרט! כאן אני נאלץ להיות באפלה ולכתוב למרות שאני יודע שאין באמת מה להוסיף על מה שכבר קיים. זה נורא, אבל זאת המציאות ואין לי ברירה אלא להתרגל אליה ולחיות איתה.

אתם יודעים שהכי בא לי להרגיש את הרגשת החידוש הזאת? זה נקרא אורות של חידוש וזה דבר מדהים. אני מאוד אוהב את ההרגשה הזאת. אבל אני לא בטוח שאי פעם זה יקרה לי עם קורס דוט-נט. אני כבר די הבנתי שחבל לי על הזמן כאן. לא נורא חברים, אני אמשיך לנסות. לפעמים אצליח ולפעמים אכשל – אבל למדתי בחיים שבכל דבר צריך לנסות, וכך אני אנסה גם עם קורס דוט-נט.

אני רוצה לאחל לכל מי שהחליט מסיבתו שלו ללכת על קורס דוט-נט המון הצלחה. אני חושב שבחרתם בדרך טובה, רק עשו טובה לעצמכם – אל תהיו כמוני אובססיביים על לחדש דברים, זה סתם יתסכל אתכם. תסתפקו בלהבין את הקיים, כנראה שלפעמים לא צריך יותר מזה. אולי גם אני אתחיל לנהוג כך!

בהצלחה.

 


קורס דוטנט

שלום לכולם !!

היום אני אדבר אתכם על קורס דוטנט . הקורס הזה מתקיים במכללת פרקטיקיו בצורה הטובה ביותר שקורס יכול לעבור ושאני מכיר מבין מגוון האפשרויות הקיימות במדינה. יש הרבה מכללות אולי שניתן שם ללמוד אבל אף מכללה לא תיתן את העלות השווה ביותר בשקלול עלות מול תועלת מלבד מכללת פרקטיקיו שלוקחת בגדול.

אז תשאלו אותי מה הסוד של מכללת פרקטיקיו שבגלל אותו סוד שווה הכי ללמוד בפרקטיקיו ולא בשום מכללה אחרת, נו באמת למה ?

התשובה לכך מאוד פשוטה למען האמת , בכל מכללה אחרת תשלמו אלפי שקלים וממש ממש לא בטוח שתצאו עם ידע כלכך נרחב. לעומת זאת אם תחליטו שאתם רוצים ללמוד במכללת פרקטיקיו בקורס דוט נט אז תהיו בטוחים שתלמדו המון ובהרבה הרבה פחות כסף. יכול להיות שזה נשמע טוב מידי ובאמת יצא לי לא פעם ולא פעמיים לשמוע מאנשים שזה כלכך מפתה להצטרף למכללת פרקטיקיו שבוודאי יש פה איזה טריק שקשה לעלות עליו , אבל תאמינו לי שאין שום טריק ובאמת שווה ללמוד בקורס דוטנט במכללת פרקטיקיו ושלם סכום מאוד עממי והכי חשוב אחריי קורס כזה להיות מקצועיים ברמה גבוהה מאוד שזה משהו שממש לא בטוח שזכו להגיע אליו בקורס רגיל עם הוצאה ענקית יחסית להוצאה של לימודים במכללת פרקטיקיו.

אז מה הסוד שהמחיר בפרקטיקיו כלכך נמוך ביחס למכללות אחרות ובכל זאת שווה הרבה יותר להגיע ללמוד דוט נט בפרקטיקיו ולא במכללה אחרת. אז התשובה לכך מאוד ברורה . המחיר נמוך כי אין את ההוצאות הרבות בקורס רגיל פרונטלי במכללה יוקרתית אומנם אבל מאוד יקרה שלא שווה להשקיע בה בקורס ולצאת עם ידע הרבה פחות מלימוד דוט נט במכללת פרקטיקיו. ראשית לא צריך לשלם למרצה שעלות העסקתו עולה הרבה וזה בעצם מה שמייקר מאוד את המחיר שנדרשים לשלם על קורס פרונטלי רגיל במכללה רגילה.

לסיכום אני מקווה שהבנתם ששווה מאוד ללמוד קורס דוט נט במכללת פרקטיקיו ובכך להפוך למקצוענים בתחום בעקבות הסרטים המצוינים וזאת בעלות נמוכה בעשרות מונים מקורס במכללה רגילה.

תודה רבה לכם ונפגש בכתבות הבאות.

 


מדוע לבחור בפלטפורמת דוט נט ניוק?

במאמר הנוכחי נציג שיקולים מרכזיים בבחירה בפלטפורמת דוט נט ניוק (DNN) ונפרט אודות היתרונות האדירים שבאים לידי ביטוי במהלך השימוש בה. אחד מהגורמים הקריטיים ביותר להצלחתה של כל חברה כרוך בראש ובראשונה בבחירה של פלטפורמה לסביבת העבודה. במרוצת השנים מערכת DNN השתכללה והפכה לאחת מהמערכות היציבות מחד והגמישות מאידך ביחס לשאר המערכות. מדובר במערכת המעניקה מגוון מאד רחב של אפשרויות ולצד התאמה לשנים עברו דואגת לשמור על טכנולוגיה עדכנית במיוחד.

היכולות של מערכת דוט נט ניוק הינן עצומות וניתן לומר בפה מלא שלא ניתן למצוא מערכת מסוגה שאכן יכולה להתחרות עם יכולותיה בצורה מספקת. אז ראשית אציג סקירה מלאה, מדוע בכלל יש להשקיע במהלך הבחירה של פלטפורמת אינטרנטית לניהול מידע  ולהביא מספר רב של שיקולים כאשר בוחרים באחת כזו ולא אחרת.

שיקולים במהלך הבחירה בפלטפורמת ניהול מידע

כיום, לרשותו של כל עסק עומדים מספר רב של כלים, כאשר אחד מהחשובים מביניהם הינו האתר באינטרנט. אנו מצפים מהאתר שישמש אותנו בצורה נוחה פשוטה ויעילה גם אם איננו מחזיקים בידע נרחב בנושא, בדיוק באותו האופן שבו אנו מצפים משאר הכלים של העסק שישרתו אותנו ביתר קלות ונוחות. מנהלי אתרים, על אף שאינם מומחים בנושא של תכנות נדרשים לעבוד בסביבת עבודה נוחה ופשוטה שתתאפשר להם דרך הליך למידה קצר ופשוט, ובמילים אחרות נדרשים למערכת ידידותית למשתמש.

מערכת ידידותית למשתמש ובעלת כללים מוסכמים 

מערכת ידידותית למשתמש למעשה תאפשר למנהלי האתר להתעסק במהות העיקרית של האתר ולא תחייב אותם לדאוג לאופן הניהול עצמו של האתר. שיקול נוסף שיש להביאו בחשבון קשור לאופן שבו בנויה המערכת, כאשר מערכת הבנויה בהתאם לסטנדרטים המקובלים תאפשר למנהלי האתר תקשורת משותפת בין המערכות השונות. דבר זה ייעשה בראש ובראשונה על ידי האחדת פרוטוקולים או במילים אחרות יצירה של מערכת כללים אחידה ומוסכמת.  מערכת דוט נט ניוק, עונה על שני הצרכים הללו בצורה מספקת, וההחלטה לעבוד עמה הינה מבין ההחלטות הנבונות ביותר עבור מנהלי אתרים וחברות.



קורס בניית אתרים על ידי מערכת דוט נט ניוק

כבר למעלה ממספר שנים כל הנושא של בניית אתרים באינטרנט נע בין מה שנקרא מקצוענות לבין חובבנות גרידא. מחד, אין שום ספק שכל מי שמעוניין להקים לעצמו אתר באינטרנט יכול ללמוד לעשת זאת בצורה עצמאית ולצבור את הניסיון הנדרש לשם כך צורה פשוטה יחסית. אף על פי כן לא ניתן להתעלם מעבודה מקצוענית של מקימי אתרים מומחים, לבין עבודה חובבנית בלבד של כל מי שמחשיב עצמו כמושבע של מחשבים.

מערכת DNN לניהול תכני האתר

ראשית חשוב לציין שרמת ההיכרות של מעצבי ובוני אתרים כיום, בכל הנושא של שפות תכנות וקוד מסוגים שונים הינה עצומה, ובהתאם לכך אין הם מסתפקים אך ורק בפלטפורמה אחת וקבועה שמצויה ברחבי הרשת. בדיוק פה נכנסת לתמונה אחת ממערכות ניהול התוכן הנפוצות והמובילות ביותר, הלא היא פלטפורמת דוט נט ניוק ובקצרה- DNN. היתרון המרכזי של מערכת זו בא לידי ביטוי בממשק המשתמש הידידותי שלה, שמאפשר לכל מי שאיננו בקיא בנושא של תכנות ובאופן כללי איננו מתמצא גדול במחשבים, לערוך פעולות מגוונות בצורה פשוטה וקלה יחסית.

קורס בניית אתרים מבוססי DNN

קורס בניית אתרים מבוססי מערכת דוט נט ניוק מכשיר את בוגריו לבצע מגוון מאד רחב של פעולות פיתוח וניהול אתרים באינטרנט. תהליך לימוד התוכנה והכרתה בצורה מעמיקה עשוי לערוך זמן מה, אמנם לאחר שהידע הוטמע והלמידה הושלמה, הבוגרים יוכלו ליהנות מטווח פעולות רחב במיוחד דרך ביצוע פשוט ונוח. באמצעות המערכת ניתן לנהל באופן דינאמי, חנויות וירטואליות לצרכי מכירת מוצרים באמצעות שיטת PayPal, בלוגים ופורומים.

יתרונותיה של המערכת

מעבר לטווח הפעולות הרחב שמאפשרת מערכת DNN, היא ניתנת בחינם, להבדיל מסוגים אחרים של מערכות לניהול תוכן הנמכרות לעתים תמורת סכומים כספיים גבוהים. על אף העובדה שמערכת זו איננה כרוכה בתשלום, חברת מייקרוסופט דואגת לתחזוקתם של מאות פורומים ברשת למען כל בעיה או שאלה שעשויה להתעורר, דרך תמיכה טכנית בכל נושא ההורדה ההתקנה והשימוש בתוכנה.



מאחורי הקלעים של תעשיית האינטרנט

כולנו עושים שימוש כזה או אחר ברשת האינטרנט, כולנו מעבירים שעות בגלישה יומיומית באתרי אינטרנט, אך האם יצא לכם לחשוב פעם מה עומד מאחורי הקלעים של תעשיית האינטרנט? באמצעות קורס בניית אתרים גם אתם תוכלו להכיר מקרוב את "מאחורי הקלעים" של עולם האינטרנט, וליהנות ממקצוע מבוקש ונדרש במגוון נרחב של מקורות תעסוקה.

קורס בניית אתרים הינו קורס מקצועי הנלמד במסגרת לימודי תעודה במגוון נרחב של מכללות ובתי ספר מקצועיים בתחום האינטרנט והמחשבים. קורסים אלו כוללים בין היתר לימוד תוכנות, לימודי שפות תוכנה ולימודי דוט-נט, סביבת הפיתוח של ענקית התכונה- מייקרוסופט.

כיום, תוכלו ליהנות מהיצע נרחב של מכללות ובתי ספר מקצועיים המעמידים לרשותכם מסלולי לימוד שונים לבניית אתרים, ובין היתר תוכלו ליהנות גם מלימודי אונליין מתקדמים המאפשרים לכם ללמוד כיצד לבנות אתרים מבלי לצאת מהבית!

ללמוד לבנות אתרים מהבית!

לימודי תכנות ובניית אתרים בשיטה המקוונת הינה שיטת לימוד ההולכת ומתפתחת בשנים האחרונות, ובעיקר בזכות האפשרות של כל אחד ואחת מאיתנו ללמוד באמצעות רשת האינטרנט. שיטת הלימודים המקוונת הינה שיטה המתאימה לכל אחד ואחת מכם המעוניין לרכוש ידע מקצועי אודות בניית אתרים, או לחילופין, לרכוש מקצוע מבוקש בתחום טכנאי המחשבים, ניהול רשתות מחשבים, ניהול אבטחת מידע ועוד.

האפשרות ללמוד בשיטה המקוונת מעמידה לרשות הסטודנטים מגוון נרחב של יתרונות מקצועיים ואישיים הבאים לידי ביטוי גם בתכנון מסלול הלימודים, גם בבחירת קצב ההתקדמות האישית וגם בבניית לו"ז הלימודים בהתאמה אישית לצרכיהם.

מכללת "פרקטיקיו" הינה אחת המכללות המתקדמות, המובילות והגדולות ביותר בישראל בתחום לימודי האונליין. היצע הקורסים של המכללה הינו מגוון והוא חולש על מרבית מקצועות המחשב המבוקשים והפופולאריים ביותר של ימינו.

שיטת הלימודים הייחודית מתבססת על מאגר סרטונים עצום המופעל באמצעות אתר המכללה ברשת האינטרנט, ובאמצעות גישה חופשית של הסטודנטים למאגר זה, הם יכולים ליהנות מסרטוני הדרכה של מיטב המרצים והמדריכים במקצועות המחשב והאינטרנט השונים.

במידה וגם אתם רוצים לגלות את "מאחורי הקלעים" של תעשיית האינטרנט, ובמידה וגם אתם רוצים ליהנות מכל היתרונות של לימודי האונליין, זה הזמן להכיר את תחומי הלימוד השונים המוצעים לכם על ידי מכללת "פרקטיקיו".



פלטפורמת דוט נט ניוק- רקע היסטורי

בכל הנוגע לנושא של תכנות למילה היסטורית ישנה משמעות וקונוטציה מביכה במקצת. אולם, כאשר אנו מדברים על מערכות קוד פתוח דוגמת פלטפורמת דוט נט ניוק, המשמעות של ההיסטוריה הופכת להיות חשובה במיוחד. מדובר בהיסטוריה עשירה של עשרות שנים שהחלה לקרום עור וגידים בשנות השישים של המאה העשרים. בתקופה זו, חברת IBM הוציאה לשוק חומרות בדמות של מחשבי MainFrame  שהיו מיועדים לביצוע של פעולות ומשימות בסדר גודל נרחב. התוכנה שבה השתמשו לחומרות אלו הייתה למעשה חלק אינטגראלי מהחומרה והיוותה מוצר משלים בלבד.

תכנות מסוג אחר

בשנות השישים לא העניקו חשיבות יתרה לתוכנה ואף ראו בה דבר שולי וזניח, עד לרמה כזו שהיצרנים היו משחררים את התכנה ביחד עם הקוד ולכל אדם ניתנה האפשרות לשנותו ולהשתמש בו ככל העולה על רוחו. חופש הפעולה של מתכנתים במהלך השימוש במחשבי MainFrame  היה מוגבל מאד, כאשר כולם למעשה חלקו את המשאבים של כל מחשב. לצד הופעתם של מחשבים אלו החלו מתכנתים רבים לשקוד על תכנות מסוג אחר כאשר אלו וכן הקוד שעליהן היו מבוססות היו מנת חלקם של שאר החברים בקהילה, מבלי הצורך בתשלום.

הוצאתה של פלטפורמת דוט נט מבית מייקרוסופט

בדיוק בנקודת זמן זו, החלה למעשה להתפתח תרבות חופשית יותר של תכנה ובמקביל נקבעו חוקי האתיקה שעדיים תקפים לימינו אנו. מייקרוסופט עד לשנת אלפיים ושתיים לא העניקה חשיבות כלל לתנועה של התכנה החופשית ולמעשה התייחסה אליה כאל מטרד. אף על פי כן, דווקא בתקופה זו החלו להתגלות ניצני עוצמתה של התפיסה הפילוסופית העומדת בבסיסה של התנועה, מה שלא אפשר כלל התעלמות או הזנחה.

יחד עם השקתה של הגרסא הראשונה של פלטפורמת הקוד הפתוח, דוט נט, מבית מייקרוסופט, החל המהלך השיווקי האדיר, שגרר אחריו את הצורך בנקיטת פעולה שתאפשר נגישות לכל המפתחים שהשכילו להבין את עוצמתה של הפלטפורמה. בהתאם לכך הוציאה מייקרוסופט תכנה המפרטת את יכולותיה של הפלטפורמה ושחררה לשוק את קוד המקור שעליו היא נכתבה, כל זאת ועוד תחת רישיון מאד חופשי אשר נקרא IBuySpy.



הכל על לימודי דוט-נט

קורס בניית אתרים, קורס דוט נט וקורסי תכנות נוספים הפכו לפופולאריים מאוד בשנים האחרונות הודות לביקושים הגבוהים עבור עובדים בתחום. הקורסים המבוקשים מתקיימים במגוון מכוני הלימודים והמכללות הטכנולוגיות אולם אחת הצורות המתקדמות ללימודים היא באמצעות לימודי און ליין שהם למעשה קורסים מקוונים המתקיימים ברשת. קורס דוט נט הוא הקורס המקיף ביותר המעניק לתלמידים אפשרות להתמקצע בשפות התכנות השונות המקובלות היום בבניית אפליקציות ותכנות אתרים.

מדוע ללמוד דוט נט?

לימודי דוט נט מעניקים לתלמידים אפשרות להבין בשפת התכנות המובילה ביותר כיום בשוק. טכנולוגיית דוט נט היא הטכנולוגיה שעליה מבוססים מרבית המוצרים הטכנולוגיים הקיימים בתעשייה ולכן מומחי דוט נט שעברו קורס מקצועי פתוחים בפני אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. בוגרי הלימודים מקבלים את הידע המתאים לבנייה של אפליקציות אינטרנט ואפליקציות של מערכת ההפעלה של מייקרוסופט שנעשה בהם שימוש במרבית הארגונים והחברות.

תכנים ודרישות קבלה

לימודי דוט נט מתאימים לכל מי שרוצה להשתלב בתחום אולם מרבית מכוני הלימודים מתנים את הקבלה ללימודים בידע בסיסי בשפה האנגלית ובמבחני כניסה הבודקים את היכולת של התלמיד לעבוד בדרישות הקורס. התכנים של הקורס הם תכנים בסיסיים ומעמיקים ובהם מבוא לתכנות, אלגוריתמים, היכרות עם מערכות הפעלה, מבואו לבסיסי נתונים, תכנות מונחה עצמים, בנייה ותכנון של תשתיות ועוד.

קורס בניית אתרים

במקביל ללימודי דוט נט, קורס נוסף שנחשב למבוקש ומשתלם מאוד הוא קורס בניית אתרים. הקורס עוסק בכל האספקטים של בניית אתרים משלב התכנון של האתר ועד לשלב העיצוב. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע בתחום בניית האתרים וכולל תכנים בסיסיים ומתקדמים. קורס בניית אתרים הוא קורס יוקרתי מאחר והוא מאפשר לבוגרים לעסוק בבניית אתרים גם במגזר העסקי וגם במגזר הפרטי וליהנות משלל הצעות עבודה ואפשרויות תעסוקה.

לימודים און ליין

הן לימודי דוט נט והן קורס בניית אתרים הם לימודים שניתן ללמוד אותם בצורה מקוונת באתר אינטרנט ייעודי. הקורסים באינטרנט עושים שימוש בפורמטים לימודיים מתקדמים כמו סרטונים ומצגות המעבירים את חומרי הלימוד בצורה מעניינת וברורה שמאפשרת הבנה ולמידה בקצב הרצוי של התלמיד.



קורס תכנות דוט נט- כל מה שרציתם לדעת

קורס תכנות דוט נט הוא קורס המאפשר לתכנת ולתחזק מערכות הפעלה. העבודה בתחום מבוקשת ותנאי השכר גבוהים  אף הם. במאמר זה נציף אתכם בשאלות ובתשובות שיאפשרו לכם להבין קצת יותר מקרוב מה משך זמן הלימודים ? מהו הידע המוקדם שהם מצריכים ? היכן ניתן להשתלב בסיום הלימודים ? האם ניתן להתקדם לבחינות ההסמכה של מייקרוסופט ? קראו בעיון.

מהו משך זמן הלימודים  ועל מה חשוב להקפיד בעת הבחירה במוסד לימודים ?

משך הזמן של קורס בניית אתרים נע בין חצי שנה לשנה וחצי. בכל מכללה נמשכים הלימודים מספר שונה של שיעורים. ניתן ללמוד במכללות שונות ברחבי הארץ את הנושא. חשוב לבדוק מיהו הצוות המלמד. מה הניסיון שלו. האם הוא איכותי. חשוב לבדוק האם יש התנסות מעשית במהלך הלימודים. חשוב לבדוק מה מקנה התעודה ומטעם מי היא מגיעה. חשוב לבדוק מהו שכר הלימוד, עד כמה המיקום של המוסד נגיש לכם ועוד.

האם צריך ידע מוקדם ללימודים אלה , מהם התחומים העיקריים הנלמדים ומה משמעות הידע המעשי ?

בעיקרון דרוש ידע במחשבים ובתכנות, אך תוכלו להשלים אותו גם באופן עצמאי או דרך קורסי השלמה קצרים. התחומים העיקריים הנלמדים הם תכנים מעולם התכנות, פיתוח תוכנה, פיתוח אפליקציות, מסדי נתונים וכדומה. כרטיס הביקור יכלול את עבודת הגמר שלכם במהלך הלימודים. הידע המעשי יבוא לידי ביטוי בעבודת הגמר, והוא החשוב מכולם. על כן חשוב להתכונן בהתאם ולהקפיד על למידה מעמיקה.

האם ניתן להשלים את הלימודים לבחינת ההסמכה החיצונית של מיקרוסופט ובמה חשיבותה ?

התשובה היא כן ! תוך זמן קצר ניתן להתכונן לבחינת ההסמכה של מיקרוסופט  ובסיום הבחינה לקבל תעודה בינלאומית. החשיבות של קבלת התעודה הבינלאומית נעוצה ביכולת שלכם להיות מועסקים בחוץ לארץ. מעבר לגיוון הנחמד שניתן לעשות במעבר לארץ אחרת, מדובר גם על פרויקטים זמניים שניתן לבצעם בחוץ לארץ על גבי מספר שבועות או חודשים ומיד אחר כך לחזור חזרה לשגרת החיים.

היכן ניתן להשתלב בסיום הלימודים ?

ניתן להשתלב בחברות סטרט אפ גדולות וקטנות. אפשר לפתוח עסק עצמאי, אפשר להשתלב כשכיר. אם תהיו טובים, השמים הם הגבול ! אפשר לבקש עזרה מן המוסד בו תלמדו. מוסדות הלימוד מקבלים כול הזמן בקשות לתלמידים מוכשרים בעלי פוטנציאל רב. האם זה אתם ? רק הזמן יגלה לכם... הכי חשוב- בחרו בתחום אהוב. אנחנו משוכנעים כי בחירה במקצוע ממקום המרגיש לכם נכון, תאפשר לכם להיות מאושרים בכול רגע נתון, ולכך אנחנו בהחלט חותרים תמיד.

לסיום, קורס תכנות דוט-נט הוא קורס חשוב בעולם המחשבים, אך כיוון שהעולם לא עומד במקום וממשיך להתפתח, חשוב כי גם אתם תמשיכו להתפתח בקורסים נוספים. תואר במדעי המחשב יהווה יתרון בכל עיסוק שלכם בעולם המחשוב. מומלץ כי תשקלו גם עניין זה. אנחנו, כמובן, מבינים כי לא לכל אחד מתאים לקחת חלק פעיל  בלימודי תואר מקיפים המצריכים השקעה רבה ושונה מהשקעה הנדרשת בעת לימודי קורסים בלבד. עשו את שיקוליכם. זכרו כי לימודי תואר מצריכים תנאי קבלה גבוהים וקשים, ולכן יש פעמים כי לימודי קורס בלבד יספיקו לחלקכם וישביעו את רצונכם.

Ads


מה זה לימודי דוט-נט?

בס"ד

שלום כולם, היום אני אספר לכם מה זה לימודי דוט-נט. ראשית כל, כדי להבין מה זה לימודי דוט-נט צריך להבין מה זה בכלל דוט.נט! דוט.נט זו פלטפורמה, או בסיס שעליו נבנים דברים אחרים, כמו יסודות של בניין. לימודי דוט-נט ילמדו אתכם את כל מה שצריך על מנת לבנות את אותן היסודות!

אבל מהו הבניין ש-לימודי דוט-נט ילמדו אתכם לבנות את היסודות שלו? הבניין שנשען על לימודי דוט-נט הוא בניין של שפות תכנות רבות הנשענות על יסודות הדוט.נט. למשל, לאחר לימודי דוט-נט תוכלו להתמקד בשפה ASP.net. או דוגמא אחרת - לאחר לימודי דוט-נט תוכלו להתמקד ב-ADO.net. אלו הן רק שתי דוגמאות קטנות לבניינים שניתן לבנות על היסודות של לימודי דוט-נט. יש עוד רבים!

מכיוון שמו שאמרנו, לימודי דוט-נט הם לימוד היסודות של הרבה שפות תכנות, מכאן המשמעות העצומה של לימודי דוט-נט בשוק העבודה! בעזרת לימודי דוט-נט ייפתח לכם השער למקומות רבים בשוק שמחפשים שפות תכנות בסביבת דוט.נט!

בואו נעבור לנושא הכי מעניין - מה המשכורת שתקבלו? בתור מתכנת שסיים בהצלחה לימודי דוט-נט השכר ההתחלתי (!) יכול לעמוד על 7000 בחודש (לפעמים אפילו נטו!). בערך לאחר כשנה-שנתיים מגמר לימודי דוט-נט השכר יכול אפילו להכפיל את עצמו ויותר! משתלם ללכת על לימודי דוט-נט נכון?

כרגיל, כמו שאני תמיד אומר בכל הזדמנות שיש לי, הדבר החשוב ביותר כשניגשים ל-לימודי דוט-נט הוא ההשקעה! זה נכון בכל לימודי מחשבים בכלל וב-לימודי דוט-נט בפרט! ככל שתשקיעו יותר, כך לימודי דוט-נט שלכם יהיו פוריים ומניבים יותר! שיהיה המון בהצלחה!

 


על לימודי דוט-נט

בס"ד

שלום כולם, אתם אולי שואלים את עצמכם מה כבר אפשר לכתוב על לימודי דוט-נט. משום מה בטח נדמה לכם שלא הרבה, אבל אתם טועים ובגדול. האמת שאני לא מופתע מזה שטעיתם. לא מכיוון שיש לי חלילה משהו רע להגיד עליכם, אלא פשוט מכיוון שזוהי טעות נפוצה - ולכן צפוי שתטעו בה גם אתם! ובכל זאת, באואו נתחיל במלאכה ונדבר מעט על לימודי דוט-נט. אתם מוכנים? אני מקווה! נתחיל...

לימודי דוט-נט הם לימודים של תכנות מחשבים. מה הכוונה? הכוונה היא שאתם מקבלים את הכוח המדהים להגיד למחשב לעשות בדיוק את מה שאתם רוצים שיעשה. הכוונה היא פשוטה. אם אתם רוצים שהמחשב יבצע פעולה מסויימת, אתם פשוט מתכנתים אותו לעשות את מה שאתם רוצים. מגניב, לא? אתם אולי חושבים שזה קשה לעשות דבר כזה, אבל זה לא באמת מאוד קשה. אני לא רוצה שתקפאו על השמרים, צריך בוודאי מאמץ גדול, אבל זה לא אומר שזה קשה - אלא פשוט שצריך לעבוד. וכמו כל דבר בחיים שמצריך עבודה, גם כאן אתם תעבדו. אבל אם תעבדו אז תאמינו שתצליחו!

רבים פוחדים להתחיל עם כל העניין ואני לא ממש מבין למה. הרי לימודי דוט-נט זה כיף אדיר שאין כדוגמתו. הרבה סטודנטים אומרים שהם נהנים מאוד מאוד מהלימודים, עד למצב שנדצה להם שכל חייהם הם רק חיכו לקורס כל כך מרתק. אולי הם מגזימים, אבל לך תתווכח עם הרגשה של סטודנט. אם הוא מרגיש ככה, אז סימן שמשהו בקורס הוא באמת מאוד מאוד חיובי. וזה דבר חשוב ביותר. אז אני שמח לבשר לכם שזה יקאות גם לכם עם לימודי דוט-נט. זאת היא המציאות, אז תבלו!

בכל אופן, אל תחשבו שאני סתם כותב דברים כאלה. גם החוויה שלי היא כזאת. החוויה שלי היא מדהימה עם לימודי דוט-נט, והרגשת ההתעלות היא באמת מאוד גדולה. אין צורך להכביר כאן במלים, זוהי המציאות וככה זה. אני רוצה להגיד לכם שאפילו לכתוב את המאמר שאני כרגע כותב זה תענוג גדול מרוב התענוג שיש בקורס לימודי גוט-נט. אבל בסופו של יום, אי אפשר להבין את זה אם לא מנסים. זאת היא הדרך היחידה ואין בלתה!

אפרופו, אם לא החלטתם עדיין איפה כדאי לכם ללמוד לימודי דוט-נט, טז אני ממליץ על מכללת פרקטיקיו. במכללה הזאת אתם תהנו עד מעל לראש עם סרטונים מהאיכות הראשונה שיש. אין יותר טובים מהסרטונים האלה ואיתם אתם תתעלו מעלה מעלה בלימודי דוט-נט. יותר מכפי שאפילו דמיינתם. לא מאמינים? צריך פשוט לנסות, וההצלחה בוא תבוא.

אנחנו קרובים לסיום המאמר הקצר הזה על לימודי דוט-נט ולא נותר לי אלא לאחל לכם הצלחה רבה בכל אשר תעשו. ובמידה ותבחרו בקורס לימודי דוט-נט, אזי אני מקווה שההצלחה שלכם תהיה גורם גדול לכיף אדיר שיבוא אליכם במקצוע. תהנו חבירם, זה שווה כל רגע!

ונקודה אחרונה אחרונה חביבה, אל תשכחו אף פעם להמשיך ולהתפתח וללמוד עוד חומרים חדשים. זה שאתם כבר תהיו מקצוענים בתכנות לא אומר שאתם יכולים להפסיק ללמוד. ממש לא! זאת נקוד ממש חשובה אז שימו דגש עליה! טוב חבירם, זה הכול.

שיהיה בהצלחה!


לימודי דוט-נט

בס"ד

שלום לכם. שוב אני כותב לכם על הנושא שאני אוהב. איזה כיף זה שאני יכול ככה לכתוב על נושאים שאני מתחבר אליהם, ולא סתם על כל מיני דברים שאין לי שום עניין בהם. אם שמתם לב לכותרת של המאמר (או לכל הנושא של האתר הזה), אז כבר ברור לכם שהיום אני אכתוב לכם על לימודי דוט-נט.

אני לא אכתוב היום מהם לימודי דוט-נט, זה כבר כנראה די ברור לכם, ואם לא - הסתכלו במאמרים אחרים שבהם כתבתי על זה בהרחבה. היום אני אספר על החוויה שתהיה לכם בקורס. אתם אולי חשובים שהקורס שאתם תירשמו אליו עומד להיות סתם עוד איזה קורס מחשבים משעמם ויבש. במובן מסויים אולי אתם צודקים וצריך להודות בזה, הרי זה קורס של לימודי דוט-נט, ולא קורס של אמנות - אבל להגיד יבש ומשעמם? זה כבר עניין של גישה!

אני חושב שמי שמגדיר קורסים במחשבים כמשהו "משעמם" לא הבין בכללל את הנקודה! הקורסים האלו יכולים להיות מרתקים וגם מאוד מהנים. זה מאוד מספק לראות איך, בעקבות לימודי דוט-נט, אלתם מצליחים בקלות יתרה לומר למחשב בדיוק מה לעשות והמחשב הצייתן ממלא אחר פקודותיכם בדייקנות מופתית! די מדהים לא?

אז למה אתם מחכים? לימודי דוט-נט זה בדיוק בשבילכם ללא שום הסתייגות! אני רוצהלומר דבר נוסף - מכללות שמלמדות חומר כל כך גבוה כמו לימודי דוט-נט הן לרוב מעכללות שמכבדות את עצמן. ככה שאל תדאגו יותר מדי מרמת המדריכים ואפילו לא מרמת פינת הקפה :) הרי באמת שאם המכללה הייתה איזשהו משהו חאפרי היא לא הייתה הולכת דווקא על לימודי דוט-נט, אלא היא הייתה בוחרת לה ללמד רק משהו פשוט ממש כמו אופיס וזהו.

אני לא מתכוון חס ושלום שמכללות שמלמדות אופיס הן לא בסדר - חס ושלום! אלא שצריך לשים לב אם תמצאו מכללות שמלמדות רק (!) את זה. ועדיין, לא בהכרח מדובר במשהו רע, אלא זה רק מצריך בדיקה.

בכל אופן, קצת נסחפנו, אז בואו נחזור לתלם. בחוויה בקורס של לימודי דוט-נט אמורה להיות משמעותית ובונה וייחודית ומאוד כייפית. עד לכאן זה ברור? מצויין! עכשיו רק נשאר לברר את העניין הכספי. אמנם זה יכול להיות די יקר, אבל זה כנראה שווה כל רגע. חיילים משוחררים לרוב יכולים לשלם מהפיקדון, והשאר יכולים ממילא לחלק את העניין לתשלומים. בקיצור, השד לא נורא כל כך ואפשר לחיות עם זה אם באמת רוצים. חברים יקרים, אני באמת ממליץ לכם ללכת על זה, ואתם די מובטחים שתהנו מכל רגע.

עדיין לא בטוחים? תמיד תוכלו לבדוק את זה מול אנשים שכבר למדו לימודי דוט-נט והם יכולים להעיד בדיוק איל היה להם. אנשים כאלו תוכלו למצוא בפורומים שונים - ובאמת זה לאט מסובך לאתר מידע שכזה בגוגל. כל מה שצריך זה מעט מוכנות לבדוק ואז הכול יתחוור לכם. בכל אופן, לא - אני אישית לא למדתי לימודי דוט-נט אבל מה זה משנה? זה לא אומר שאין לי זכות לכתוב על זה. היום יש לכל אחד זכות לכתוב אם הוא חושב משהו לא? אז גם לי יש זכות. נקודה!

 


לימודי דוטנט

שלום לכולם !!

היום אני רוצה לדבר אתכם על לימודים מאוד מאוד חשובים ויוקרתיים . לא אני לא מתכוון לרפואה או לטייס או לעריכת דין ו לראיית חשבון אני מתכוון ללימודי דוט-נט. ונשאלת השאלה איך אני משווה בכלל בין כל המקצועות שציינתי כאן לפני זה לבין לימודי דוט-נט ? מה נפלתי על הראש יש כאן לימודים שנמשכים שנים רבות לעומת לימודים שאורכים לרוב פחות משנה. אז אני עושה את ההשוואה הזו קודם כל כי כל עבודה מכבדת את בעלייה ושנית זה מקצוע מאוד מכובד שאם אוהבים אותו ומנסים לשפר את הידע עליו באופן שוטף אזי מגיעים לדרגות מקצועיות רבה.

אם כן לומדים אכן פחות בלימודי דוט-נט יחסית למקצועות שציינתי לפני כן אבל אם עושים ועובדים על משהו שאנחנו מאוד אוהבים אפשר להגיע להישגים מצוינים בכלל וכן בלימודי דוט-נט בפרט.

בתכנות דוט-נט עובדים הרבה מאוד ובמאמץ עילאי ,כמובן שלא פיזי אבל הכוונה כאן לשעות רבות ורציפות שמעייפות לא פחות משום מקצוע אחר ואולי אף יותר. לכתוב בדוטנט מצריך ידע רחב ונסיון רב כדי להציע פתרונות נוחים טובים ואמינים. כמובן שלא מגיעים לזה ביום אחד ולעיתים לוקח שנים אם בכלל לא נשברים באמצע. אבל יהיה סיפוק עצום שלא נחתם מספיק והשקעתם מעל ומעבר ולבסוף מה שעדתם עליו נושא פתאום פירות והצלחה. צריך כמובן לזכור שלעיתים עובדים הרבה מאוד בניסיון להגיע לתודעה של כמה שיותר אנשי מקצוע שיעריכו אותנו עלכך ואולי אם יהיה לנו מזל אף יקחו אותנו לעבודה בחברה  או במפעל שלהם ובכך יחסכו לנו זמן יקר וחשוב לנסות תהליך ארוך ביותר שבו הייתי אמור לעבור המון שלבים עד שאוליי הייתי זוכה להכרה בפועלי.

לסיכום כל מה שכתבתי כאן לימודי דוט-נט הם לימודים חשובים מאוד לרוב גם קשים ביותר והם בסופם מקנים לנו תעודות מקצועיות .אך לא די בכך לרוב אנחנו לא נוכל להסתפק באיזה קורס שעברנו ולא מילא את מצבוריי הידע שלנו מספיק. נצטרך להשלים בעצמנו את החסר ולאט לאט להתמקצע בתחום עד שיכולות אלו יזכו אותנו בהכרה מקצועית רבה.

תודה רבה


דוט נט ניוק- מהי מערכת קוד פתוח?

במאמר הבא אציג סקירה כללית בכל הנוגע לאחת הפלטפורמות המוצלחות ביותר בקרב מפתחים, הלא היא פלטפורמת ה- דוט נט ניוק (DNN) מבית מייקרוסופט. מדובר בפלטפורמת קוד פתוח ועל הגדרותיה ויעדיה אפרט להלן. מנהלי אתרים אשר בחרו להקים את האתר שלהם על בסיס הפלטפורמה הזו, יכולים ליהנות ממגוון רחב של יתרונות ובכללם, חופש פעולה מלא שאיננו מחייב תלות במפתחים של האתר. מכיוון שפלטפורמת דוט נט ניוק מבוססת על תפיסת קוד פתוח, היא מאפשרת למנהלי האתר, מיד לאחר הקמתו, לפתח מודולים, או יכולות נוספות כאוות נפשם.

הגדרות מערכת הקוד הפתוח

ראשית אבאר מונחים מאד בסיסיים על מנת שתוכלו לקבל תמונה מקיפה ומלאה אודות התפקוד של המערכת, על אף שקרוב לוודאי הינכם כבר מכירים היטב את ההגדרות הבסיסיות כדלהלן. ההגדרה של קוד, הינה אוסף של מילים הניתנות להבנה על ידי עין אנושית, כאשר אוסף מילים זה הוא בגדר תוכנית פעולה למחשב. כל קוד יכול להיכתב בשפת תכנות שונה וברוב המקרים הוא נכתב כטקסט פשוט.  הידור, הינו פעולת העיבוד של הקוד על מנת שיוכל להיות מובן על ידי המחשב, ולא על ידי האדם. תוכנה אשר איננה נכתבה בקוד פתוח היא בעלת קבצים מעובדים או מהודרים ואיננה מאפשרת למתכנתים לראות את הטקסט המקורי של התוכנה.

הגדרת קוד פתוח

מערכת שאיננה נכתבה בקוד פתוח, כתוצאה מכך לא מאפשרת ביצוע של שינויים. קוד פתוח, הוא טקסט שמגיע אלינו במצב המקורי ומעניק למתכנתים אפשרות לפתח ולשנות את התוכנה. טרם המחשב עושה שימוש בקוד הפתוח הוא נתון לשלבי הידור, על אף שבמקרים מסוימים הפעלת התוכנה מתאפשרת בצורה ישירה דרך הקוד הטקסטואלי. אולם, במקרים אלו, בכל הרצה מחדש יאלף המחשב שמפעיל את התוכנה לבצע את ההידור מחדש, נתון זה גורם להאטה בקצב מהירות הביצוע.

קהילת קוד פתוח

קהילת קוד פתוח מורכבת מאוסף של מפתחים המבצעים בדיקות, שיפורים ושינויים במערכות שנכתבו בקוד פתוח. קהילות אלו מונחות על ידי כללי אתיקה ברורים ומאפשרות לכל אדם לחבור אליה בצורה חופשית. כאשר מדובר במערכת מוצלחת הרי שהיא תאגד סביבה קהילה איכותית אשר תדאג לשיפור רמת הקוד בצורה תדירה ותעניק תמיכה לחברים חדשים המשתמשים בו.



כל מה שרציתם לדעת על טכנולוגיית דוט-נט

טכנולוגיית דוט-נט הינה טכנולוגיה של חברת מייקרוסופט אשר באמצעותה מקדדים ומריצים מגוון רחב של תוכנות. מדובר למעשה בשכבה של תוכנה אשר עליה המתכנתים יכולים לכתוב את התוכנה שלכם מבלי לדאוג לפרטים שאינם קשורים לתוכנה עצמה כמו ניהול הזיכרון, שליטה בהתקני הפלט והקלט של התוכנה ועוד. טכנולוגיית דוט-נט מתאימה גם למחשבים, גם לפיתוח של אתרי אינטרנט וגם לטלפונים חכמים אשר עובדים עם Windows Phone. כך, טכנולוגיה זו נוגעת בתחומים רבים מאוד וכיום ניתן לראות בה שימוש רחב על ידי חברות רבות ומתכנתים שונים בכל רחבי הארץ ובעולם כולו.

היתרונות של טכנולוגיית דוט-נט

טכנולוגיית דוט-נט הינה טכנולוגיית תכנות אשר כוללת יתרונות רבים ולכן ניתן לראות אותה גם בתחומי לימודים רבות כמו קורס בניית אתרים וקורסים דומים וגם בחברות הייטק רבות במיוחד. בין היתרונות הגדולים ביותר של טכנולוגיה זו ניתן למצוא את היתרונות הבאים :

  • טכנולוגיה זו תומכת בפרוטוקול SOAP של ה-W3C, שמאפשר הפעלה ללא קשר בשפה מעל פרוטוקול HTTP.
  • תומכת בחלוקה של משימות שונות בין השרת לבין התוכנה של הלקוח.  בין שרת לתוכנת לקוח כגון דפדפן.
  • מעניקה תמיכה ויכולת קריאה של קבצי XML
  • ממשק משתמש גרפי של חברת מייקרוסופט הפועל על פי טכנולוגיית החלונות וכך מעניק שימוש הרבה יותר נוח והרבה יותר יעיל.
  • יכולת קריאה ל-API של מערכת ההפעלה מתוך התוכנית בצורה טובה וללא כל בעיה.
  • המערכת כוללת אובייקטים משותפים שונים אשר בהן משתמשות שפות שונות אשר תומכות בסביבה זו.

היכן ניתן ללמוד על דוט-נט ?

כיום אתם יכולים למצוא מגוון רחב של מוסדות לימוד שונים וקורסים אשר יאפשרו לכם ללמוד על דוט-נט בצורה טובה וללא כל בעיה. תוכלו למצוא גם באינטרנט מגוון מדריכים וקורסים און – ליין אשר בזכותם תוכלו ללמוד בשעות המתאימות והנוחות לכם מהבית ולהכיר את המערכת השימושית והמתקדמת הזו בצורה הטובה ביותר, כך שתוכלו להתחיל לעשות בה שימוש לצרכים שלכם בצורה מקצועית ונכונה ולזכות ליתרונות הרבים אשר מציע המערכת.


קורס בניית אתרים

מרבית החברות המחזיקות אתרי אינטרנט ועובדות על טכנולוגיות שרתים של מייקרוסופט נדרשות להעסיק אנשי מקצוע מומחים בשפת התכנות דוט נט. שפת התכנות דוט נט היא השפה המובילה היום אשר תומכת בכל שפות התכנות הקיימות והופכת את חלוקת המשימות בין שרת האפליקציה לשרת הלקוח למובנת ופעילה. הודות לביקושים הגבוהים של אנשי מקצוע מומחי שפת דוט נט, קורסי דוט נט הפכו ליותר ויותר פופולאריים.

קורסי תכנות באינטרנט

לימודי אינטרנט המתקיימים באינטרנט הם הדרך הטובה ביותר לרכוש את המקצוע המבוקש ולקבל את הכלים המתאימים לעסוק בתחום האינטרנט. קורסים מקצועיים באינטרנט מאפשרים לתלמיד ללמוד מתי שהוא רוצה ומכל מקום שהוא רוצה ולכן יכולים להתאים במיוחד גם בעבור אנשים עובדים שאין להם זמן להגיע פיזית אל הכיתה על מנת ללמוד. הלימודים בנויים ממערך לימודים הכולל סרטונים ומצגות ונותנים לתלמידים את הכלים הטובים ביותר לעבור את בחינות ההסמכה בדרך לקבלת תעודת המקצוע המבוקשת.

קורס בניית אתרים

בנוסף לקורס דוט נט, ניתן למנות קורס מבוקש נוסף שהוא קורס בניית אתרים. קורס בניית אתרים מכשיר את התלמידים לבנות אתרים בטכנולוגיות המתקדמות כמו שפת   HTM' עיצוב אתר באמצעות  CSS, עבודה בסביבת Visual Web Developer , שימוש ב java_script, יצירת שאילות ב DATABASE ועוד. המטרות של הקורס הן להעניק לתלמידים את הכלים לבנות אתרים מסחריים ואתרים תדמיתיים בקלות וביעילות תוך שימוש בטכנולוגיות המתקדמות ביותר היום.

תנאי קבלה

הן לימודי דוט נט והן קורס בניית אתרים המתקיימים באינטרנט מתאימים לכל מי שמעוניין ללמוד מקצוע בתחום האינטרנט  במרבית המקרים תנאי הקבלה הבסיסיים הם שליטה מינימלית בשפה האנגלית ושליטה בסיסית בתפעול מחשב. הודות ליכולת של התלמידים ללמוד בקצב שלהם, כל אחד יכול ללמוד ולעבור את הקורסים ללא ידע מקדים אולם אחד התנאים החשובים ביותר להצלחה הוא יכולת למידה עצמית ומשמעות עצמית.

לסיכום, לימודי דוט נט ובניית אתרים הם הלימודים המבוקשים ביותר היום בשוק העבודה. לצד לימודים במכוני הלימודים השונים עומדים לרשות המבקשים לרכוש את המקצוע לימודים און ליין שמאפשרים לתלמידים ללמוד בקצב ובזמן שלהם והופכים את הלימודים לנגישים ביותר בעבור כולם.



מערכת דוט נט ניוק לבניית אתרים

כיום, יותר ויותר מנהלי חברות ואתרי אינטרנט שונים, בוחרים ובצדק רב לעבוד לצד המערכת המתקדמת מבית מייקרוסופט, דוט נט ניוק. מדובר בהחלטה מאד נבונה שכן מערכת זו מציעה פלטפורמת קוד פתוח המעניקה מגוון מאד רחב של אפשרויות עבודה ויכולות פיתוח שונות. המערכת צברה פופולאריות בקרב פלח לא קטן בכלל של חברות וארגונים תודות ליתרונותיה הרבים ויכולותיה להעניק מענה ברמה המקסימאלית עבור צרכים בסיסיים ומורכבים כאחד.

יתרונותיה של מערכת דוט נט ניוק

שירותי ההתקנה של מערכת הדוט נט ניוק מוצעים כיום על ידי חברות שונות בתחום, המציעות בנוסף מודולים מתאימים להתקנתה של המערכת המותאמים כל אחד לדרישותיו של הלקוח, כל זאת ועוד בחירים סבירים והוגנים. מערכת זו כאמור הינה מערכת מודולארית בקוד פתוח, כאשר המשמעות של הדבר הינה מתן אפשרות נוחה ופשוטה של חיבור וניתוק רכיבי התוכנה, ללא שום צורך בתהליכי עבודה תשתיתיים.

אחת מן הדוגמאות המוצלחות ליתרון שמספק מאפיין המודולאריות של מערכת ה- DNN בא לידי ביטוי בקלות ובפשטות בה ניתן להתקין את דפי המודול כגון מודול לניהול מסמכים.

קורס בניית אתרים ולימודי טכנולוגיית NET

לאור הנתונים שצוינו לעיל, כיום לימודי טכנולוגיית NET לצד קורס בניית אתרים ושפות תכנות שונות, יכולים להוות את שער הכניסה של כל אחד ואחת מאיתנו לענף ה- IT, המבוקש והנחשק. כך למשל קורס תכנות בשפת הNET אשר נחשבת כיום לאחת משפות התכנות הכלליות ביותר, מעניק לבוגריו יכולת לתכנת ולנהל מוצרים הנשענים על שפת התכנות האמורה. הקורס עצמו כולל תכני לימוד מגוונים כמו למשל, מבואות נדרשים בנושא של מערכות הפעלה, בסיסי נתונים, תשתיות לבניה ולפיתוח, בניית הרשאות עבור משתמשים ועוד..

טכנולוגיית NET במסגרת ניהול האתר

כיום מנהלי אתרים אשר בוחרים במערכת הדוט נט ניוק יכולים ליהנות ממערכת ידידותית למשתמש אשר מאפשרת להם להתעסק במהות המרכזית של האתר. המערכת כוללת הגדרות מתאימות ונכונות במסגרת ניהול תכני האתר ברשת. המשמעות של הגדרות נכונות באה לידי ביטוי ביצירת הפרדה מוחלטת בין העיצוב, התוכן המילולי והטכנולוגיה של האתר.



תכנות דוט נט - כיצד תבחרו את מוסד הלימודים ?

החלטתם ללמוד קורס בניית אתרים, אך אתם עדיין מתלבטים לגבי מוסד הלימודים. כיצד תדעו איזה מוסד מועדף עליכם ? במאמר זה נבהיר במה חשוב להתמקד כשבוחרים מוסד לימודים בתחום התכנות. חפשו מוסד המלמד לימודי ערב כך שתוכלו להמשיך לעבוד בבקרים, חפשו מוסד המאפשר לכם להיחשף לבתי עסק ולארגונים, חפשו מוסד שהקורס שלו כתוב באופן יסודי, חפשו מוסד המעניק מלגות לתלמידיו. במאמר זה נסביר את הרציונל העומד מאחורי החיפושים הללו.

מדוע חשוב לאתר מוסד המלמד לימודי ערב ?

במידה ואתם עובדים בבקרים, החיפוש אחרי קורס הנלמד בערבים הוא חשוב במיוחד. ברור כשמש כי מי שצריך להתפרנס אינו יכול לאפשר לעצמו ללמוד שלושה ימים בבקרים במקרה הטוב, לכן חשוב שתהיו ערוכים ללימודים בערבים. מוסדות רבים מתחשבים בכם ומאפשרים לכם ללמוד בדרך זאת. על מנת לברר מי מנהל לימודים במתכונת זאת תוכלו לחפש במנוע החיפוש באינטרנט תחת הכותרת: לימודי מחשבים בערב. תוך מספר שניות תקבלו תוצאות רבות, כך שיוותר לכם רק לבחור את המוסד הטוב ביותר עבורכם.

מדוע רצוי לאתר מוסד לימודים החושף אתכם למעסיקים רבים ?

תוכלו למצוא בין מוסדות הלימוד השונות, מקומות בהם מתחייבים לכם לעבודה. כמובן, עליכם להוכיח את כישרונכם ואת מסוגלותכם. לא כל סטודנט יהיה טוב בתור עובד, לכן חשוב כי תוכיחו עצמכם במהלך הלימודים, כך שהמרצים ירצו להמליץ עליהם בפני חברות ואנשים פרטיים. זו הסיבה שחשוב לבחור מוסד החושף אתכם למעסיקים רבים. מטבע הדברים, ארגונים ובעלי עסקים פונים באופן מרוכז לבתי ספר המלמדים את תחום המחשבים, על מנת שהללו יאתרו עבורם סטודנטים מוכשרים. האם זה תהיה אתה ? אולי את ?

מדוע חשוב לאתר קורסים מובנים וידידותיים ללומד ?

חשוב לדעת כי קורסי מחשבים רבים דורשים מכם ידע מוקדם, אך לא תמיד יש לכם הידע הדרוש. הפער בין הרצון שלכם ללמוד מחשבים או תחום כמו תכנות דוט-נט לבין הידע הדרוש לכם, אך חסר לכם, הוא פער משמעותי. לשמחתנו, אפשר לאתר קורסים הנועדו לאנשים שאין להם ידע רב במחשבים. זו הסיבה שחשוב לאתר קורסים  מעין זה. בחלק מהמקומות תוכלו לגשת לקורסי השלמה, בחלק מהמקומות יספיק להם לדעת כי יש לכם קליטה טובה ורצון טוב להצליח.

מדוע לחפש מוסדות המעניקים מלגות ?

אנחנו בעד לחסוך כסף עד כמה שניתן. מלגות הן פתרון נפלא לסטודנטים. כשהלימודים עולים כסף רב, לעתים זו דרך מחשבה לצמצם בעלויות. תוכלו למצוא מוסדות המעניקים מלגות בשווי של אלפי שקלים. נסו לאתר מוסדות אלה המיועדים לסטודנטים שעברו בהצלחה את שלבי המיון. סטודנטים רבים, ללא מאמץ רב, מצליחים מדי שנה לחסוך כסף רב. גם אתם יכולים לנסות, השאלה היא האם המוסד בו תרצו ללמוד, זכאי לקבלת מלגות לסטודנטים של

לסיום, קורס תכנות דוט נט נלמד בכמה מוסדות. כדי להבין מהו המוסד הנכון ביותר עבורכם, עליכם לערוך סקר קל וחקר ברחבי האינטרנט ובקרב חברים אשר מכירים את תחום המחשבים. זכרו כי לא כל מה שמתאים לאחד מתאים לאחר, לכן בחרו מוסד שיאפשר לכם להתפתח בצורה הטובה ביותר. חשוב כי המלמדים אתכם יהיו מוכשרים וידועים בתחומם. חפשו את הצוות המקצועי והמיומן מן השטח. חשוב לדעת מה התעודה המסמיכה אתכם לעבודה. קורס תכנות דוט נט מצריך מכם התייחסות רצינית. עליכם להבין דרך המוסד המלמד מה מקנה לכם התעודה ומה היא תאפשר לכם בעת סיום הלימודים מבחינת אפשרויות העיסוק.


לימודי דוט נט לאנשים חסרי ניסיון

האם נכון עבור אנשים שאין להם כל ניסיון בעולם המחשבים, להתחיל את צעדיהם הראשונים בתחום באמצעות לימודי דוט נט? ובכן, דוט נט היא פלטפורמה רחבה וגדולה שפותחה על ידי חברת מיקרוסופט ומיועדת לספק תשתית עבור תוכנות אחרות המותקנות על גביה, מעין מערכת הפעלה לתוכנות. כך למשל, מתכנת אינו צריך לדאוג לנושאים כמו ניהול משאבי מערכת, ניהול זכרון וכדומה, מאחר ופלטפורמה זו עושה את העבודה בשבילו. מכאן אפשר להבין, שלימודים אלה הם לא בדיוק המקום שבו כדאי להתחיל את הקריירה שלכם בעולם המחשוב. התחום הוא אמנם חשוב מאוד, ויכול לסייע לכם לפתח קריירה בעולם המחשבים, אך הוא לאו דווקא מתאים כצעד ראשון בעולם זה.

כניסה לעולם המחשבים בערוצים יותר מעשיים

אם אתם רוצים להיכנס לעולם המחשבים, כדאי להתחיל בלימוד קורס בניית אתרים, או קורס תכנות על פי שפה שימושית כלשהי. בניית אתרי אינטרנט הוא תחום מאוד מפותח, שממשיך להתפתח, ומציע אין ספור הצעות עבודה והזדמנויות להתפתחות אישית. בניית אתרים הוא גם תחום שקל מאוד להיכנס אליו, להבין אותו ולהתחיל לייצר תוצאות במהירות רבה יחסית. הדברים נכונים גם לגבי שפות תכנות שונות כמו שפות של פיתוח אפליקציות לאיי פון או אנדרואיד, וכן שפות אחרות שבהן נעשה שימוש בתוכנות מגוונות לשימוש יום יומי.

בסיס טוב אך מורכב

אחרי שאמרנו את זה, אתם בהחלט עשויים להחליט שאתם רוצים לעשות את צעדיכם הראשונים בעולם המחשבים דווקא בתחום של דוט נט. ייתכן שיצא לכם להכיר את התחום דרך חבר, ייתכן שקראתם על התחום במאמר או כתבה כלשהי, וגיליתם שמדובר בתחום מאתגר ומעניין עבורכם. במקרה כזה, בהחלט תוכלו למצוא בית ספר טכנולוגי מקצועי שמציע קורס דוט נט לאנשים חסרי ניסיון. קחו בחשבון, שמדובר בפלטפורמה מורכבת מאוד, שדורשת ידע מערכתי רב בתחום המחשבים. אתם עשויים מאוד להתחבר לתחום, ולימוד התחום יכול לסייע לכם בפיתוח כל החשיבה והגישה הנדרשות לצורך תכנות מקצועי ברמה גבוהה, אך הלימודים עצמם עומדים להיות מורכבים, ולא תמיד מעשיים כפי שאולי הייתם יכולים לצפות מלימוד קורס בניית אתרים למשל.


פלטפורמת דוט נט או ג'אווה? יתרונות וחסרונות

שתיים מפלטפורמות הפיתוח הפופולאריות ביותר בקרב מפתחי אתרים הינן כידוע ג'אווה ו- דוט נט (NET.), על נתון זה אין שום מחלוקת. אולם השאלה הנשאלת היא כיצד ארגונים וחברות נדרשים לבחור בין השתיים? על בסיס אלו יתרונות וחסרונות יש לבצע את ההחלטה ואולי בכלל ניתן לשלב בין שתי הפלטפורמות הללו? כל התשובות לשאלות וללבטים במאמר שלפניכם.

פלטפורמות פיתוח מקובלות

ראשית חשוב לציין שגם ג'אווה וגם פלטפורמת NET. נמצאות איתנו מזה שנים, אולם ג'אווה משרתת אותנו נאמנה כבר למעלה מעשור וNET. נמצאת איתנו שש שנים בלבד. שתי אלו מספקות עבורנו רמת גמישות גבוהה במיוחד דרך מתן סביבה עשירה ומבוססת לפיתוח, כמו גם שכבת ביניים ווירטואלית בין מחשבים אישיים לבין הפלטפורמות עצמן. כמו כן חשוב לציין שלא מדובר בשפות פיתוח אלא בפלטפורמות רחבות שאינן זהות במלוא מובן המילה.

ג'אווה מבית SUN

חברת SUN, האחראית להקמתה של ג'אווה מעניקה למפתחים שפע של סיבות מבוססות לבחור דווקא בפלטפורמה שלה, בדיוק באותו האופן שבו מייקרוסופט מנסה לקדם את פלטפורמת ה-NET. המסר העיקרי אותו מעוניינת חברת SUN להעביר לקהל היעד שלה נעוץ ביכולת של ג'אווה להעניק פתרונות קלים ונחים למפתחים, להבטיח רמה מאד גבוהה של אבטחה וסקלאביליות. פתרונות אלו יכולים להיות מיושמים בכל מרחבי ה-ICT.

פלטפורמת דוט נט מבית מייקרוסופט

על פי התיאור של מייקרוסופט פלטפורמת NET. מהווה מודל המיועד לבנייה של יישומים בצורה עקבית על ידי שימוש בממשק משתמש מאובטח ומתקדם. בדומה למודל עליו מבוססת פלטפורמת ג'אווה, גם NET. מתבססת על מודל המאפשר הפרדה בין המחשב לתוכנה שרצה באמצעות שימוש ב "מכונה וירטואלית". דבר זה מאפשר לה למעשה לא להיות תלויה במפרט החומרה של המחשב. פלטפורמת דוט נט מאפשרת תכנות, הפעלה, שדרוג ותחזוקה מלאה של מערכת ההפעלה.

בכל הנוגע לסטנדרטיזציה ומורכבות, שתי הפלטפורמות המתחרות הללו לוקות בלא מעט יתרונות, כאשר החיסרון המשותף לשתיהן נובע מרמת איטיות יחסית בשל שכבת הביניים הוירטואלית. כתוצאה מכך שתי אלו אינן מיועדות עבור יישומים המחייבים רמה מאד גבוהה של ביצועים בזמני אמת.



לימודי דוט נט ובניית אתרים

בתקופה הנוכחית המתאפיינת בקדמה טכנולוגית שרק הולכת ומתפתחת, ניתנת לכל אחד ואחת מאיתנו הזדמנות נהדרת ללמוד במסגרות נוחות וגמישות שמאפשרות למידה מותאמת לצרכים האישיים של כל תלמיד. כיום ניתן ליהנות ממבחר עצום של קורסים בנושאים מגוונים, כמו למשל קורס בניית אתרים, כאשר כל אחד מהם מתנהל במסלול ייחודי ושונה, מה שמאפשר לכל אחד לבחור לו את המסלול המתאים לו ביותר מבחינת שגרת חייו, יכולותיו וכישוריו בתחום הלמידה האמור.

מסלולי לימוד שונים

מסלולי לימוד אלו הופכים כיום את כל נושא הלמידה להרבה יותר יעיל, מבוקש ופופולארי בקרב המון אנשים שכבר איבדו אמונה בדבר יכולתם להעשיר את הידע שלהם באופן ניכר, דרך התחלת לימודים מחודשת. כך למשל ישנם קורסים המתנהלים בשעות הערב, שיכולים להתאים מאד לאנשים שמעוניינים לשלב את הלימודים עם שגרת העבודה. כך למשל כיום ניתן להבחין בלא מעט אנשים שעוסקים בתחום של בניית אתרים ומעוניינים להעשיר את הידע שלהם בנושא דרך לימודי דוט נט במסלול ערב.

לימודי תכנות און ליין

מסלולי לימוד נוספים שהפכו להיות מאד פופולאריים לאחרונה הינם מסלולי לימוד אונליין דרך האינטרנט אודות שפות תכנות שונות. קורסים און ליין כוללים שיעורים מוקלטים בהנחייתם של מרצים מקצועיים ומומחים בתחום הלמידה, תרגילים מעשיים, מבחנים ועוד רכיבים רבים אשר נדרשים עבור השלמת הלמידה בצורה האופטימאלית. היתרון המרכזי של לימודים און ליין מהבית בא לידי ביטוי ברמת הנוחות והגמישות של הלמידה, כך שאתם אלו שתקבעו את שעות הלמידה וקצב התקדמותה.

עם תום הלימודים הבוגרים יקבלו תעודה, ממש כמו בכל צורת למידה אחרת, אולם מענק התעודה מותנה במעבר של מבחן גמר שמיועד לבדוק את רמת הידע והיכולות שרכש הסטודנט במהלכו של הקורס.

לימודי בניית אתרים ודוט נט

לימודי דוט נט או קורס בניית אתרים און ליין יכולים להוות את שער הכניסה שלכם לענף מאד מבוקש נחשק ומכניס. הלימודים עצמם כוללים הן שיעורים עיוניים והן תרגול מעשי למען הטמעת החומר הנלמד משיעור לשיעור. התרגולים המעשיים מיועדים להעניק לסטודנטים טעימה ממשית והתנסות אמיתית בכל התהליך של בניית אתרים ותכנות על ידי טכנולוגיית NET.



לימודי דוט-נט

רוצים לעסוק בתחום פיתוח האפליקציות או בניית האתרים? מחפשים אפיק מקצועי מאתגר, יצירתי ומשתלם אשר יאפשר לכם לבנות מסלול קריירה ארוך טווח? זה הזמן להכיר את לימודי ה-דוט-נט, הפלטפורמה הטכנולוגית המבוססת על הכלים היישומים של ענקית התוכנה- מייקרוסופט.

לימודי דוט- נט מתאפשרים במסגרת מגוון נרחב של קורסי מחשבים מקצועיים המיועדים לצרכי השמה והרחבת הידע המקצועי, ובין היתר הם נכללים במסגרת קורס בניית אתרים, קורסי תכנות ולימודי דוט-נט כשפת פיתוח אינטרנטית.

דוט נט- תכני הלימוד 

לימודי דוט-נט נועדו בעיקר להעניק למפתחים, בוני אתרים ומתכנתים, מגוון נרחב של יכולות מקצועיות לפיתוח תוכנות ואפליקציות בסביבת "חלונות" ובסביבת ה-NET. תכני הלימוד בקורסים אלו כוללים בין היתר: לימודי תכנות בשפת ה-C++, תכנות מונחה עצמים, הפעלת שרתי אינטרנט, פיתוח ובדיקה בסביבת NET, אלגוריתמים ועוד. מטרת לימודי ה-דוט-נט היא להכשיר מתכנתים לסביבת ה-דוט-נט, החולשת כיום על ענפים שונים ומגוונים במשק, כאשר היתרון המובהק של הסטודנטים הלומדים לפתח בסביבת ה-דוט נט, נהנים מהיכולות לתקשר עם תוכנות אינטרנט אשר אינן נכתבו על גבי פלטפורמת ה-דוט-נט.

לימודי דוט נט- היכן?

את לימודי ה-דוט-נט ניתן למצוא במספר רב של מכללות ובתי ספר מקצועיים בתחום המחשבים. ברוב המקרים, מדובר בקורס מקצועי המחייב את בוגריו לעבור מבחני המסכה מטעם ענקית התוכנה מייקרוסופט. מבחני הסמכה אלו יעניקו לכם את התואר מפתחי דוט-נט מוסמכים מטעם מייקרוסופט, וכפועל יוצא מכך, תוכלו לעסוק במגוון נרחב של תחומי פיתוח, תכנות ובניית אתרים.

אחת הדרכים להכיר וללמוד את מערכות הדוט-נט היא באמצעות לימודי אונליין במכללת "פרקטיקיו". מכללה זו מתמחה בלימודי אונליין למגוון נרחב של מקצועות המחשב, לרבות, לימודי תכנות, קורסי בניית אתרים ולימודי דוט-נט.

שיטת הלימודים המקוונת, מאפשרת לכל אחד ואחת מכם להרכיב לעצמכם את תכנית הלימודים, להתקדם במסלול אישי אשר איננו מסתמך על ההתקדמות הקבוצתית של חבריכם לכיתה כנהוג במכללות רגילות, ומעל הכול, ליהנות מידע מקצועי מורחב המועבר אליכם באמצעות סרטוני אינטרנט המאפשרים לכם לשוב ולתרגל את חומר הלימוד בכל רגע נתון.

זה הזמן להכיר מקרוב את כל היתרונות המקצועיים של מכללת "פרקטיקיו" באמצעות מאגר סרטוני הלימוד וההדרכה של המכללה המקוונת.



דוט- נט, כל מה שרציתם לדעת:

תחום המחשבים זהו תחום שמתפתח בקצב מאד מהיר בארץ ובעולם. לימודים ממקצועות המחשב מאז ומתמיד היו לימודים נחשבים כלימודים יוקרתיים ונדרשים. אולם בשנים האחרונות ניתן לראות מגמת עלייה בביקוש למקצועות אלו הן מצד העסקים והחברות השונות והן מצד אנשים שונים בעלי רקע בתחום. דוט- נט הוא אחד הקורסים הנחשבים ביותר בעולם המחשבים אשר אנשים בעלי רקע בתחום התכנות בוחרים בו יותר ויותר בשל הביקוש ויתרונות שלו בדיוק כמו קורס בניית אתרים.

לרכוש מקצוע מתקדם ומודרני

אחד היתרונות הבולטים ביותר שניתן להבחין בו הוא העובדה שתחום המחשבים לעולם אינו מפסיק להתפתח ובכל פעם אנו שומעים על חידושים ותוכנות חדשות. אי לכך, תעשיית המחשבים זקוקה בכל פעם מחדש למתכנתים מומחים ומקצועיים בתחום שיוכלו לממש את הרעיונות ולהפוך אותם לידי מציאות. דוט- נט הוא קורס מתקדם ומורכב יותר שקשור לעולם התכנות. בעצם זוהי שפת מחשב מתוחכמת יותר אך מורכבת יותר מהסיבה שהיא מקצועית יותר. מי שלמד תחום זה והשתלב במערך העבודה בשוק יוכל להעיד ללא ספק כי זהו הצעד החכם ביותר שעשה מבחינה מקצועית.

למי הקורס מיועד?

באופן כללי תחום המחשבים פונה לכל מי שמתחבר לטכנולוגיה ורוצה תמיד להתפתח, הוביל ולעמוד בחזית הטכנולוגית. באופן ספציפי יותר, קורס דוט- נט מיועד עבור אנשים שיש להם ידע בתכנות וכעת הם מעוניינים ללמוד עוד קצת מהנושא להעשיר את הידע הקיים בתכנות ולהפוך אותו לידע מקצועי. אולם יחד עם זאת גם אנשים ללא רקע במחשבים יכולים ללמוד קורס בסיסי בתכנות ולאחר מכן להתמקצע בדוט- נט.

היכן ניתן ללמוד דוט- נט?

בעקבות כך שתחום התכנות תפס תאוצה רבה והביקוש ללמוד נושא זה הפך לביקוש גדול יותר מאי פעם, ניתן לראות כי מוסדות כמו מכללות, בתי ספר למחשבים ואוניברסיטאות מציעים מסלולים שונים של לימודי דוט- נט כך שכל אחד יוכל לבחור במסלול הטוב ביותר עבורו. כמו כן, ניתן לראות כי קורס זה נמצא בפריסה ארצית רחבה מצפון ועד דרום כך שלכל מקום שאליו יהיה לכם נוח להגיע, תוכלו ללמוד בו דוט- נט.


קורס תכנות דוטנט

שלום לכולם !!

אם הגעתם לקרוא את הכתבה הזו כנראה שאתם מתענינים בנושא קורס תכנות דוטנט. אכן זה קורס מאוד איכותי שנותן לבוגרים שלו תחושת סיפוק נוספת לחיים בדמות ידע טוב בתחום התכנות דוט נט.

אכן חשוב לרכוש מקצוע והמקצוע הזה הוא בהחלט בין המובילים בשוק . ולא רק זה כמובן חשוב - חשוב עוד יותר להגיע למצב שאתם מקצוענים בתחום בעקבות הקורס שזה עתה עברתם, בזכות ידע אישי שנוצר מתוך נסיון מקריאה, נסיון מהתקשורת וניסיון מהחיים עצמם.כל הדברים האלה בהחלט יכולים להעמיד אותכם בפוזיציה מצוינת לקבלת עבודה באחת מחברות ההייטק המובילות ברץ בכלל ובעולם בפרט.

כמובן שלא מספיק הקורס בלבד לצורך הגעה ליכולת שניתן להגיד עלייה שזו יכולת פנומנלית ובמיוחד אם זה קורס במכללה סטנדרטית הקיימת בשוק המכללות בארץ .צריך (ואין מה לעשות) לא להסתפק במה שלמדתם בקורס אלא לאגור ידע וניסיון כדי להגיע עם הערכה רבה למקום עבודה חדש.

ידע זה נותן תמיד רוח גבית ובטחון רב ביכולות שלכם ובשל כך אתם תשדרו כלפי חוץ את המסר הזה שלסביבה שלכם ובמיוחד במקום עבודה עתידי יהיה מאוד קל להינעל עלכם. רבותיי ידע זה כוח ואח"כ גם מעמד. אבל חשוב לזכור שאם סיימתם קורס תכנות דוטנט והצאתם תעודה אין זה בכרח מעיד באופן מיידי על הפוטנציאל שלכם .

כשתגיעו לראיון עבודה פה יבוא לידיי ביטוי כל המאמץ שעברתם למען השגת המטרה שהיא סיום מוצלח לקורס וקבלת תעודה שתעיד על הישג זה. תעודה כמובן שתעניק לכם יתרון על כאלה שאין להם תעודה אבל לא תתן לך שום יתרון על מועמדים בעליי סטטוס תעודות זהה לשלכם כך שמה שיפעל לטובתכם ברגעים קריטים אלו זה בנסיון המקצועי שצברתם מעבר לקורס וביכולת האדירה שצברתם בזמן הלימוד ובידע שצברתם בזמנכם הפנוי.

כיצד אבל נצבור ניסיון אם בכל מקום יבקשו מועמד עם ניסיון וםה בא ליידי ביטוי כל מה שדברתי אתכם עליו עד עכשיו. למשל צפייה בסרטונים של מכללת פרטיקיו ובמיוחד בסרטים שקשורים לקורס תכנות דוטנט.

תודה רבה לכם על תשומת הלב.

 

 


קורס דוט נט - למידה וירטואלית או למידה מול מרצה

הסתיימו הימים בהם הלמידה הייתה פרונטלית בלבד. למידה כזאת בה הייתם חייבים להגיע לספסל הלימודים כדי לרכוש ידע או תעודה. כיום אפילו תואר ראשון במלואו ניתן לעשות דרך אוניברסיטה המאפשרת לכם ללמוד לבד. כשמדובר בקורס דוט נט הנוגע לעולם המחשבים, נשאלת השאלה האם תוכלו ללמוד מבלי להגיע לספסל הלימודים. מסתבר שכן, שקיימים קורסים וירטואליים שלא מצריכים מכם הגעה פיזית, אך נשאלת השאלה האם  תחום מורכב כמו מחשבים אפשרי ללמוד בדרך זאת כראוי ? במאמר זה ננסה לשכנע אתכם לזנוח את הלמידה המקוונת הפעם ולהתמסר ללימודים מעמיקים מול מרצה וקבוצת לומדים.

מתי ניתן לבחור בקורס וירטואלי ומתי לא ?

קורס כללי כמו מבוא להיסטוריית המחשב יכול להילמד בכיף בלי להגיע באופן פיסי לכיתת לימוד, שכן ההיסטוריה מצריכה קליטת מידע בלבד ללא הצורך להעמיק במורכבות הטכנית של העניין, אך כשמדובר בקורס בניית אתרים העוסק בתכנות וברכיבים טכניים אחרים, קשה מאוד לקלוט תוכן טכני דרך שיעורים וירטואליים. לכן חשוב להפעיל שיקול דעת מתי ניתן ללמוד באופן וירטואלי מלא, מתי ניתן ללמוד באופן וירטואלי חלקי, מתי יש חשיבות למרצה ולכיתת לימוד עם תלמידים נוספים.

האם חוסר רצינות היא הגורם לבחירה בלמידה וירטואלית ?

כשאינך רציני, אתה אומר שאתה רוצה להתחייב ללימודים דרך המחשב, אך לא מול מרצה המצריך ממך הגעה קבועה למוסד הלימודים. לימוד דרך המחשב הוא לעתים תירוץ ללמידה לא מושקעת, שכן אינך מראה כל מאמץ להגיע למקום הלמידה וללמוד כראוי. אנחנו בעד התחייבות מצדך לתחום הנחשק ולא באמצעים וירטואליים. השקע מאמץ והגע למוסד הלימודים עצמו. האחריות היא בידך. אינך יכול שלא לקחת שליטה על חייך. אם בחרת להיות רציני, מן הראוי כי תגיע לשיעורים מול מרצים פנים מול פנים. אם בכול זאת היכולת האישית שלך ללמוד מול מחשב קיימת באופן נחרץ, אפשר זאת לעצמך ואנחנו נפרגן, כמובן.

משוב

המשוב שלך אינו מידי כשאתה מתרגל באופן וירטואלי. אתה הרי זקוק למנטור המרצה מולך, אשר יכול לענות לך על שאלות וחשובות בתחום הלמידה, והרי זו אחת הסיבות לנוכחותו החשובה של המרצה בתקופת לימודיך. אינך יכול להתעלם מחשיבותו כמורה דרך, כמקור ידע מהימן, כאדם אשר יכול להנחות אותך בכל רגע נתון ובאופן ידידותי. אם כך, מדוע שלא נרצה לבקש את המשוב דרך מוצא פיו ? מדוע להסתפק במשוב וירטואלי ? לעתים יש בכך מן הפספוס האנושי. אנחנו הרי זקוקים גם לדינמיקה המתרחשת בין המורה לתלמיד.

וירטואליות נמדדת לאורך זמן

נשאלת השאלה הכנה: האם אתה באמת מסוגל ללמוד בכוחות עצמך ? מבלי שיעמוד מולך מרצה, מבלי שחברת תלמידים נוספת תהיה חלק מקבוצת הלמידה שלך אשר אִתה תוכל להתייעץ ? קורס תכנות בכל זאת מצריך הכוונה מדויקת של מרצה, ולכן אנחנו מאמינים כי לאורך זמן מומלץ לאמץ את המרצה המציאותי על פני המרצה הווירטואלי. איננו שוללים מיקומם של לימודים וירטואליים, אנחנו רק מחדדים את התובנה כי וירטואליות מתאימה למצבים מסוימים בלבד.

לסיום, קורס דוט-נט וירטואלי יכול להיות פתרון לאנשים מסוימים בלבד, אך רוב האנשים צריכים הכוונה צמודה ומידית בדמותו של מרצה שרק הוא מסוגל להעביר ידע מדויק באופן מעמיק מבלי שאתם התלמידים תלכו לאיבוד, לכן פעמים רבות עדיף מוסד הלימודים עם כיתת לימוד ותלמידים נחמדים אחרים היושבים לצדכם ומנעימים את זמנכם.


דוט-נט - מתקדמים עוד שלב קדימה

תחום המחשבים בשנים האחרונות התפתח בצורה בלתי רגילה וכיום מקצועות המחשב נחשבים למקצועות הטובים ביותר ובעלי התנאים הטובים ביותר אשר היתרון במציאת עבודה במקצועות אלו גדול יותר מיתר המקצועות הנלמדים. תחת קטגוריית מחשבים- נמצאים תתי קורסים שונים במחשבים כמו קורס בניית אתרים וכל קורס הוא עולם ומלואו שונה מהאחר. מצב זה מראה לנו עד מה התחום הוא אין סופי, כמה אופציות ואפשרויות בהן ניתן להתפתח וכמה רחוק ניתן להגיע בזכות לימודי מחשבים. מבין הקורסים הנדרשים ביותר אשר מהווים חשיבות גדולה בקידום ופיתוח הטכנולוגיה הינם קורסי תכנות. תכנות הוא בעצם תחום בו לומדים שפות מחשב שונות וכך מתכנתים בונים ומתפעלים תוכנות מחשב שונות.

מהו דוט- נט ומדוע כדאי ללמוד קורס זה?

דוט- נט, הוא קורס שנמצא תחת מקצועות התכנות. דוט- נט הוא בעצם שפת מחשב והלומדים שפת מחשב זו בעצם מרחיבים את הידע בתחום בתכנות ומגדילים את היתרון שלהם בתחום על פני שאר המתכנתים. באותו אופן, אפשרויות התעסוקה שלהם רבות יותר וכמובן האפשרות להתקבל למקום גדול ומצליח כמו חברות היי- טק גבוה יותר.

למי קורס דוט- נט מתאים?

ובכן, כמו שציינו קודם לכן, עולם המחשבים הוא כה רחב ולכן הקורסים עצמם מחולקים גם הם לרמות שונות. קורסים העוסקים בתכנות הם דוגמא מצוינת לכך,  וגם הוא מחולק למספר קורסים נוספים בתחום התכנות. דוט- נט, הוא קורס מתקדם ומקצועי ולכן הוא מקיף חומר רחב יותר ונמשך זמן רב יותר. יתרה מכך, הוא גם נחשב לקורס מורכב יותר מהסיבה שהוא מתאים לאנשים שמגיעים מעולם התכנות ומכירים את הבסיס שלו.

סיכום

אין כל ספק שמי שמתמחה בתחום התכנות ומעמיק בדוק- נט, ימצא את עצמו מהר מאד מתפתח בתוך ארגון גדול או חברת היי- טק מצליחה. לנוכח כל העובדות וכל הסיבות, אם יש בך אהבה לתחום המחשבים, תכנות וקורס מעמיק ב-דוט- נט היא ללא ספק בחירה חכמה ומוצלחת. הביקוש והתפתחות שפות המחשב תמיד מתחדשים ותמיד יש עדכונים חדשים ולכן מומלץ בכל פעם לעלות שלב וללמוד עוד שפות שיגרמו לכם להתקדם מבחינה מקצועית ואישית.


דוט נט לעומת PHP במסגרת בניית אתרים

מערכת דוט נט מבית היוצר של מייקרוסופט מיועדת עבור שרתי Windows ומשרתת בעיקר את מי שמעוניין להקים אתרים באינטרנט בשילוב עם יישומים מבית מייקרוסופט בפרט, אך לא רק, בהם נעשה שימוש. לעומת טכנולוגיית ה-NET, מערכת PHP מבוססת על תכנות של דפים קיימים. בהתאם לחסרונות וליתרונות של כל את מהמערכות הללו, בוחרים המתכנתים את כלי העבודה האופטימאלי עבורם במסגרת בניית אתרי אינטרנט המותאמים לדרישותיו וציפיותיו של הלקוח.

חסרונות של קורס בניית אתרים באמצעות טכנולוגיית NET

קורס בניית אתרים הנשען על טכנולוגיית הדוט נט כולל מספר יתרונות וחסרונות כאמור. באופן כללי פלטפורמת ה- NET של מייקרוסופט הינה קלה באופן יחסי וידידותית למשתמש. באמצעות הפלטפורמה הזו ניתן לבנות אתרים באינטרנט, לעשות שימוש ביישומים מקבילים ולהטמיע אותם לאחר מכן במערכת. היתרון הבולט של טכנולוגיה זו בא לידי ביטוי בעיקר בזכות קלות השימוש בה. אולם, מכיוון שמדובר למעשה ביישום תכנות שפועל אופליין כמו גם מצריך המון משאבי מערכת במהלך השימוש בו, לא ניתן בשל כך ליצור דפי אינטרנט שמסוגלים להיטען במהירות.

חסרונות של מערכת דוט נט

אין שום ספק שניתן ליצור אתרי אינטרנט מרשימים וויזואלית באמצעות מערכת הדוט נט, אף על פי כן העובדה שזמן הטענתם הינו ארוך מהממוצע מהווה חיסרון משמעותי ויכול לפגוע בתנועת הגולשים, מה שלבסוף יוביל להפסדים כלכליים. חיסרון נוסף של מערכת זו נובע מכך שהעבודה נשענת על שרתי Windows, אשר אינם נחשבים כשרתים מאובטחים במידה מספקת ועל כן ניתן לפרוץ אותם ביתר קלות. במידה ומדובר באתרי אינטרנט אשר מעניקים אפשרויות תשלום והשארת פרטים, אזי חיסרון זה הופך להיות בעיה של ממש.

טכנולוגיית PHP

טכנולוגיה נוספת, אשר גם היא מיועדת עבור בנייה של אתרים ברשת נקראת טכנולוגיית PHP, כאשר מדובר בטכנולוגיה חדשה יחסית. מכיוון שטכנולוגיה זו פועלת על קוד פתוח ניתן לערוך בה שינויים בצורה מקוונת ולשדרג אותה בכל עת על ידי "חכמת ההמון". החיסרון של אתרי אינטרנט מבוססים טכנולוגיית PHP עולה בשל השימוש בתוספים טכנולוגיים שעלולים לגרום לבאגים ושגיאות.



קורס תכנות - דוט-נט

בס"ד

תגידו לי אתם חברים יקרים, מה כבר יש לכתוב על קורס תכנות - דוט-נט? סתם אני צוחק, לא חסר. אבל אני רוצה להיות מקורי. בואו נכתוב על משהו אחר לגמרי. בואו נצחק על גוגל. נוכיח לעולם שגוגל הוא עד כדי כך טיפש ובלי שום שכל שאפילו שהמאמר לא ידבר בכלל בכלל על קורס תכנות – דוט-נט, עדיין אנחנו מכריחים אותו לקדם את האתר שלנו בדרך ה-SEO שמתבצעת פה באמצעות המאמר. זה באמת מדהים הדבר הזה.

הרעיון חברים הוא פשוט. אני כותה מאמר של בעל 450 מלים לפחות, ומכניס בפנים עשר פעמים את מילת המפתח שלי. כרגע מילת המפתח היא: קורס תכנות – דוט-נט. ובכן, שאר המאמר יכול להיות על כל נושא שבעולם (כמו שאתם בוודאי שמים לב). עכשיו, הדבר המצחיק הוא שאולי אתם חושבים שמי שיקרא את המאמר הזה יחשוב שהוא הזוי לגמרי – ובכן, זה היופי כאן. אף אחד לעולם לא יקרא את המאמר הזה, חוץ מאולי יונתן שהוא הבעלים של החברה שבעבורה אני עושה את הפרוייקט הזה. הוא דווקא ישמח מהמאמר (אני מקווה), מכיוון שאין עניין בתוכן ממשי על קורס תכנות – דוט-נט באתר הזה – אלא הדרישה היא שהמילה תופיע כפי שהסברנו ושהמאמר יהיה אוטנתי ולא איזו העתקה חס ושלום של copy ו-Paste. הבנתם את הרעיון?

אם ככה אתם בוודאי מבינים שבמאמר הזה אני כותב אליכם כאילו אנשים באמת עומדים לקרוא אותו וזה מעט מוזר, אבל תבינו שזהו סגנון הכתיבה שלי – וזה ממש לא משנה אם יקראו את המאמר אם לא. הבדיחה פה היא על חשבון גוגל, זה לא יאומן שפלטפורמה כל כך ענקית מבססת בסופו של דבר את כל העסק שלה על שטויות שכאלו! אבל אין מה לעשות, ככה זה מחשבים, אין להם שכל. וככה מאמר שבכלל לא קשור ל- קורס תכנות – דוט-נט ימפה אל האתר אף על פי כן, ואתם חייבים להודות שזה דבר הזוי אבל בתפארתו ממש חחח

דרך אגב חברים, אין פה חשש לגזל מצידי, שהרי אני כותב על קורס תכנות – דוט-נט בדיוק כפי שהתבקשתי. לא התבקשתי לכתוב כאן מאמר שאנשים יקראו ושהוא צריך באמת לעסוק בתחום! יש גם מאמרים שאני כותב בעבור האתר הראשי של פרקטיקיו, ושם גם צריך שהמאמר יהיה מעניין לבני אדם, שכן לאתר ההוא בוודאי שנכנסים אנשים רבים! אבל פה זה לא המצב.

עשיתי בדיקה והמונח: קורס תכנות – דוט-נט מופיע עד עכשיו כשש פעמים (האמת שעכשיו כבר שבע), ולכן אני צריך להוסיף אותו עוד שלוש פעמים. דרך מסויימת היא להגיד שאני מאחל הרמון הצלחה לכל מי שבוחר ב- קורס תכנות – דוט-נט, וככה שמתי את המילה עוד פעם.

ישנן עוד דרכים רבות כמובן. כל דרך תתקבל בברכה, כל עוד היא אותנטית ובלבד שהיא תכניס את המונח קורס תכנות – דוט-נט באופן הגיוני בתוך המשפט!

אתם אולי מקנאים בי שזאת העבודה שלי כרגע, אני יודע, אבל הייתה לי עזרה משמים אמיתית לקבל ג'וב שכזה ואני אשמח מאוד שהוא יישאר בע"ה. אם כן, זה יהיה ענק. ולבינתיים אני זז לכתוב עוד מאמר על קורס תכנות - דוט-נט.

להתראות :)


קורס תכנות - דוט-נט

בס"ד

שלום כולם, כיף לכם היום? אתם נהנים? אני מקווה שכן, כי אני מאוד נהנה ב-קורס תכנות - דוט-נט. כל כך כיף לי שהחלטתי לספר לכם על החוויות שהיו לי היום. היום בבוקר התעוררתי ומיד חשבתי לעצמי שהחיים מאוד יפים בתור איש מבוגר, כי אני מתעורר מתי שאני רוצה. סתם, נראה לכם? קמתי בערך בשבע בבוקר לעיסוקיי המרתקים שלא קשורים לשום קורס, ומשם היום המשיך. האמת שאני מאוד נהנה ואין לי חלילה אפילו שמץ קטן של התמרמרות, זה באמת תענוג. אני מרחם על כל אלו שקמים בשביל קורס תכנות – דוט-נט ולא בשביל תפילה.

אני מקווה שכבר הבנתם שצחקתי מקודם (בשורה הראשונה). אני לא באמת לומד קורס תכנות – דוט-נט. למה שאני אלמד את הדבר המשעמם הזה? באמת למה? אני יודע שיש אנשים שמתעניינים בזה מאוד, ואני מפרגן להם – באמת שילכו על זה וייהנו, אבל אני? אני יותר מדי עדין לדברים האלה. אני לא מסוגל שמחשב יחליט שהוא לא מבין אותי. בשביל מה הוא מחשב, אם לא בשביל לחשב? אז שייחשב קצת בעצמו!

זה מדהים עד כמה הוא טיפש. אני יודע שיש אנשים שסוגדים ר"ל למחשבים, יש כאלה – אבל אני מסרב להיות אחד מהם. נקודה. אנשים חושבים שהמחשב הוא כל כך חכם, כשבעצם הוא לא יכול להבין אפילו את הדבר הקטן ביותר בעצמו – הכול חייבים להאכיל אותו בכפית ובמדוייק, ואם לא – הכול נופל. כמה הזוי. ומי שילמד קורס תכנות – דוט-נט ייכנס בעל כרחו לעולם של תכנות המחשבים. שיהיה בהצלחה חברים, אבל זה לא בשבילי.

אני באמת מפרגן כמו שאתם רואים, ואני חושב שיש אנשים שאולי גם באמת ייהנו ב-קורס תכנות – דוט-נט, אולי אפילו יותר ממה שאני מדמיין. אולי הם אפילו לא יבינו איך בכלל אני העזתי לחשוב ש-קורס תכנות – דוט-נט הוא משעמם! אני יודע שזה אפשרי, אבל תבינו שזה לא בשבילי ונגמר הסיפור. אני פשוט לא רוצה להיכנס לזה, אז אני לא אכנס לזה וזהו. למה אתם לא מבינים אותי? למה אתם לוחצים עליי? אתם רוצים שאני אבכה???

זהו, נעלבתי ואני לא מוכן יותר לדבר אתכם. אתם אנשים לא נחמדים! למה ככה? אתם יודעים מה, אם תבקשו יפה אני אהיה מוכן לסלוח לכם  ואולי לנסות יחד אתכם את קורס תכנות – דוט-נט, אבל זה רק כי אני איש נחמד ובעל מידות מתוקנות – אם לא לעולם לא הייתי זורם עם הרעיון הזה. אז תעריכו את זה.

אין הרבה אנשים שיודעים להתנהג כמוני, ובוודאי שלךא תמצאו אנשים כל כך איכותיים ב-קורס תכנות – דוט-נט. אני לא אומר שהאנשים לא איכותיים, הם מאוד איכותיים – אבל הם לא עד כדי כך, אתם מבינים את ההבדל? ב-קורס תכנות – דוט-נט אתם תמצאו איכות טובה, אבל לא ברמה שלי. זה ההבדל.

טוב, אני רוצה לסיכום לאחל הצלחה, אם בכל זאת בחרתם להתעלל בעצמכם וללמוד קורס תכנות - דוט-נט. אני מקווה שתצליחו ושיהיה לכם כיף. אני מקווה שזה יהיה שווה את הכסף ואת הזמן, ובמיוחד אני רוצה לאחל לכם שתיהנו מזה. אם זה יהיה ככה אז עשיתם בחירה טובה, אם לא אז באמת סתם בזבזתם זמן וכסף וחבל. תחשבו על זה טוב!


פלטפורמת דוט נט מבית מייקרוסופט

אם עד לפני עשר שנים, מרבית המידע הועבר דרך פקסים, הרי שכיום הדואר האלקטרוני כמעט וייתר לחלוטין את הצורך בפקסים. מייקרוסופט בהחלט צדקה כאשר חזתה את העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, ככזה שיושפע באופן ניכר ברמת התקשורת והמחשוב מפלטפורמת ה-NET. מייקרוסופט חוללה מהפיכה של ממש כאשר השיקה לשוק את הפלטפורמה הראשונה שמסוגלת לנצל ברמה המקסימאלית את מרב היתרונות שהיו חבויים במישור המחשוב והתקשורת.

מהפכה בעולם המחשוב והתקשורת

יחד עם השקתה המפוארת של פלטפורמת ה- דוט נט הפכו תהליכי המחשוב והתקשורת לתהליכים הרבה יותר נוחים ופשוטים. הפלטפורמה למעשה אפשרה למפתחי תוכנה ברחבי העולם כולו להקים עסקים שונים ושירותים מקוונים בצורה שונה לחלוטין מזו שהייתה מקובלת בעבר. על אף שמרבית הציבור כיום לוקח את רמת הנגישות והזמינות של האינטרנט כמובנת מאליה, חשוב לציין שעד לפני עשרים שנה קשת מאש רחבה באוכלוסייה נעדרה כל גישה לרשת ובכלל כל גישה למחשבים.

הופעתו של האינטרנט

עם הופעתו של האינטרנט החלה מהפכת התקשורת לקרום עור וגידים, כאשר האינטרנט סיפק מקור חדש ונהדר לכמות אדירה של מידע והעניק אפשרויות מסחר מסוג יוצא דופן. על אף כל החידושים הללו עדיין הופיעו בעיות בצורה שלא אפשרה למעשה להתאים את הטכנולוגיה לצרכים האישיים של הגולשים. בעיות אלו באו לידי ביטוי בעיקר בזמן שהיה עלינו להיעזר בכמה מחשבים ולעבור דרך כמות מרובה של ממשקים במטרה להגיע למידע מקוון. בתקופה זו, היכולת של הטכנולוגיה להתאים את עצמה לצרכי המשתמש עדיין הייתה בגדר חלום רחוק גרידא.

מייקרוסופט מגשימה את החזון

מייקרוסופט הגשימה את החזון על ידי הקמתה של פלטפורמת דוט נט, שאפשרה למעשה להסיט את מרכז הכובד מהתקני האינטרנט המחוברים ואתרי אינטרנט פרטניים אל שירותים והתקנים משותפים כמו גם מערכות של מחשבים. מערכת ה- דוט נט  אפשרה להציג מידע נרחב ובר תכנות בשפה של XML. מה שסייע למעשה לאתרים שונים באינטרנט לייצר תקשורת משותפת ביניהם, והפצה של מידע דרך שימוש בשפת תכנות XML.



קורס בניית אתרים ודוט נט און ליין

לימודי תכנות הפכו בשנים האחרונות להיות הלימודים המבוקשים ביותר בקרב צעירים וצעירות המבקשים להשתלב בשוק העבודה. הביקוש של החברות המובילות במשק לבעלי מקצוע מתחום התכנות כמו גם השכר הגבוה של המתכנתים ובוני האתרים הפך את קורס בניית האתרים ואת קורס דוט נט לקורסים המבוקשים ביותר. שני הקורסים, בניית אתרים ודוט נט הם הקורסים המובילים מבין קורסי התכנות השונים המעניקים לבוגרים שלהם תעודת מקצוע שאתה יוכלו להשתלב במקצועות האינטרנט וההייטק המובילים.

היכן ללמוד

קורס בניית אתרים או קורס דוט נט מתקיימים במסגרות רבות כמו מכוני לימוד טכנולוגיים, מכללות טכנולוגיות, מוסדות לימוד מקצועיים וכדומה. בנוסף, לימודים און ליין הפכו בשנים האחרונות להיות מובילים ומבוקשים בקרב מי שמבקש לרכוש לעצמו מקצוע מבוקש הודות לגמישות של צורת הלימודים ולתנאי הקבלה הקלים. לימודים און ליין מתקיימים ברשת וכל התלמידים יכולים להיכנס דרך המחשב האישי שלהם בבית וללמוד בקצב שלהם.

למי מתאימים לימודים און ליין?

קורס בניית אתרים וקורס דוט נט המתקיימים און ליין אינם מתאימים לכל אחד. התנאי הראשון להצלחה בקורסים הוא משמעת עצמית גבוהה ויכולת למידה עצמאית. מאחר והכניסה לממשק הלימודים תלויה בתלמיד עצמו עליו להגדיר לעצמו זמני לימוד קבועים על מנת לעמוד ביעדים. בנוסף, הלימודים מתאימים לכל מי שמעוניין לרכוש מקצוע בבניית אתרים ובתכנות דוט נט ולרוב אין צורך בתנאי קבלה מיוחדים מלבד שליטה בסיסית בשפה האנגלית ובתפעול המחשב.

פלטפורמות הלימודים

קורס בניית אתרים ודוט נט און ליין מובנה בצורה של שיעורים מוסרטים, סרטונים המדמים את סביבת העבודה ומדגימים את חומרי הלימודים, מצגות המציגות את התכנים התיאורטיים ועוד מגוון רחב של פלטפורמות. בנוסף, הקורס יכיל חלק של שאלות ומבחנים המכינים את התלמידים לקראת מבחני ההסמכה ונותנים להם את הכלים לפתור תרגילים ובעיות.

לסיכום, לימודי בניית אתרים ודוט נט און ליין הם הצורה הטובה ביותר לרכוש מקצוע גם בעבור אנשים עובדים שאין להם זמן להגיע פיזית לשיעורים. למידה דרך הבית מהמחשב האישי על ידי פלטפורמות לימודים איכותיות היא הדרך הטובה ביותר לרכוש את המקצוע המבוקש ולהשתלב בשוק העבודה בקלות.


פלטפורמת דוט נט או ג'אווה?

בשורות הבאות נסקור את שתי פלטפורמות הפיתוח הנפוצות ביותר בשוק של היום, פלטפורמת דוט נט או NET ופלטפורמת ג'אווה. אין ספק שבקרב המפתחים למיניהם, ישנה העדפה ברורה לאחת מן השתיים, אולם בארגונים הדבר יכול ליצור איזושהי בעייתיות, כיצד ניתן לבחור בין שתי הפלטפורמות הללו, מהם החסרונות והיתרונות, אולי בכל ישנה אפשרות שילוב בין השתיים, ולבסוף מהן המגמות המרכזיות אשר משפיעות על התחום?

רקע כללי על ג'אווה ודוט נט

באופן כללי ניתן לומר שכל אחת מפלטפורמות הפיתוח הנ"ל מספקת גמישות מיוחדת תודות לשכבת הביניים הוירטואלית שהיא מציעה בינה לבין המחשב, כמו גם סביבת פיתוח עשירה ומבוססת. ג'אווה להבדיל מפלטפורמת NET  שנמצאת בשוק רק שש שנים, קיימת למעלה מעשר שנים. SUN שעומדת מאחורי ג'אווה ומייקרוסופט מאחורי NET, היו נתונות לאורך שנים רבות במאמצים לפתח את כל אחת מהפלטפורמות שלהם, במטרה ליצור יתרון תחרותי ולגרום למפתחים להעדיף דווקא את הפלטפורמה של כל אחת מהן.

המסר המרכזי של חברת סאן ומייקרוסופט

כיום, ניתן לראות כיצד מרבית הארגונים עושים שימוש מקביל בשתי הפלטפורמות הללו כאשר מאחורי כל אחת מהן עומדת תפיסה מאד חזקה ומבוססת. המסר המרכזי של חברת SUN בוא בכך שפלטפורמת ג'אווה מסוגלת להעניק מגוון רחב של פתרונות עבור מרחבי ה- ICT השונים, פתרונות אלו מאפשרים פיתוח קל, רמת גמישות מספקת, וסקלאביליות ואבטחה מלאה.

פלטפורמת NET- יתרונות

חברת מייקרוסופט מתארת את פלטפורמת NET כמודל תכנות עבור בניית יישומים, שמסוגלים לשרת ולשמש תהליכים עסקיים מסוגים שונים, באמצעות ממשק משתמש מוביל ורמת אבטחה גבוהה במיוחד. מערכת דוט נט ניוק, מהווה כיום את התשתית של כחצי מיליון אתי אינטרנט ומשמשת כפלטפורמה עבור פיתו באינטרנט. קורס בניית אתרים יכול להתמקד בעיקרו בלימוד מערכת זו המעניקה תמיכה בשפות תכנות מסוגים שונים ורבים. ביחס לשאר המערכות שרצות על Windows, מערכת זו נחשבת לאת מהפופולאריות ביותר.

החיסרון של קורס בניית אתרים שמתמקד בלימוד מערכת הדוט נט נובע מכך שאתרים שמבוססים על מערכת זו בדרך כלל נדרשים לזמן הטענה ממושך, מה שעלול להוריד בצורה משמעותית את תנועת הגולשים.


היכן לומדים קורס דוט-נט ?

דוט- נט הינו קורס ממשפחת התכנות. זהו תחום יותק מורכב ורציני ולכן הוא מעט יותר קשה אולם כמו כל מקצועות המחשב, ההשקעה בסופו של דבר משתלמת, מאד. בשנים האחרונות אנשים החלו להבין את המשמעות שמחשבים הפכו למוקד מרכזי והוא שולט על מספר זירות מרכזיות בחיינו ולכן חל ביקוש משמעותי בקרב אנשים לרכוש השכלה בתחום המחשבים. יחד עם זאת, הביקוש עלה גם בקרב המעסיקים בחברות היי- טק השונות, בקרב ארגונים גדולים וכמובן בקרב חברות סטארט אפ חדשות שהולכות וצוברות תאוצה.

לימודי דוט- נט בפריסה גאוגרפית רחבה

לאור העובדה שחל שינוי במפה הטכנולוגית והמחשבית, הביקוש גדל בשנים האחרונות משני הצדדים, ם מצד הסטודנטים הלומדים והן מצדם של מעסיקים רבים, מוסדות הלימוד הבינו את המסר שיש לפתוח יותר קורסים ומסלולי למידה בתחום של דוט- נט. בעקבות המודעות וההתפתחות ניתן לשים לב כי לפחות בכל אזור ישנם מספר מוסדות שמציעים לימודים בנושאי התכנות ובניהם ניתן למצוא את הקורס דוט- נט וקורס בניית אתרים.

דוט- נט- ללמוד בכל מקום

לימודי דוט- נט אפשר ללמוד במוסדות החינוך השונים, במכללות, אוניברסיטאות ובתי ספר למקצועות המחשב. כמו כן, כל מוסד לימודי מציע היקפים וזמני לימודים שונים- מסלול בוקר או מסלול ערב וכל אחד יתאים את הקורס המתאים לו ביותר לפי הזמנים והנוחות שלו. בררו במכללות השונות, באתרי אינטרנט וקבלו המלצות מחברים ומכרים מבינים בתחום על מנת לדעת טוב יותר לאן לפנות והיכן להתחיל. את היתר, המרצים המומחים והמקצועיים בתחום של דוט- נט כבר ידאגו לעשות בשבילכם.

ובכן, אין יותר מדי על מה לפרט כשמדובר במקצוע שהוא לא פחות ממושלם! דוט- נט, תחום היי- טק מודרני אשר מבוסס על התפתחויות של טכנולוגיה מתקדמת וחכמה הוא בחירה נכונה עבור כל מי שאוהב את תחום המחשבים, מתחבר אליו ומבין שפות מחשב. התקדמו גם אתם למקצוע שיפתח בפניכם יותר דלתות, יותר אופציות ויכוון אתכם לשאוף כלפי מעלה אל תוך עולם מודרני שכולו הצלחות. עדיין מחכים? דוט- נט, הדרך הבטוחה להצלחה שקטה!


מהו דוט נט?

טכנולוגיית דוט נט (NET.) נקראת על שם הסיומת הנפוצה של אתרים שונים ברשת בשל הסיבה הפשוטה שטכנולוגיה זו פותחה למעשה בתקופה שבה האינטרנט החל לצבור תאוצה. טכנולוגיה זו פותחה על ידי חברת מייקרוסופט במטרה להקל על מתכנתים וכן על מנת להעניק אפשרות לתוכנות לרוץ על פלטפורמות מסוגים שונים כמו למשל, חלונות (Windows), יוניקס, פלאפונים, טאבלטים, לינוקס ועוד. NET. היא למעשה שכבת תוכנה המאפשרת קידוד והרצה של תוכנות אחרות ומספקת להן מגוון רחב של שירותים המייתרים את הצורך של התוכנות לדאוג לשליטה בהתקני פלט/קלט, ניהול זיכרון, הצפנה של הודעות וכיוצא בזה.

יתרונות של התוכנה NET.

היתרון המרכזי כאמור של תוכנה זו בא לידי ביטוי בייעול סביבת העבודה של המתכנתים, כך שבמקום לכתוב ספריות עזר עבור התוכנות ובשל כך לבזבז זמן יקר על פעולות שאינן מהוות את יעדי התוכנה המרכזיים, הם יכולים להתמקד בכתיבה של הלוגיקה העיקרית של התוכנה. NET. בנוסף יכולה לענות לשם, סביבה וירטואלית מכיוון שהיא יודעת כיצד "לדבר" עם סביבה מהסוג הזה, מה שמאפשר לה למעשה להריץ כאמור תוכנות על כל מיני פלטפורמות שונות ללא שום צורך בשינוי הקוד של התוכנה.

ממשק פיתוח אחיד עבור תוכנות שולחניות

שכבת תוכנה זו מעניקה אפשרות למגוון רחב של תוכנות שולחניות, כמו גם תוכנות של סמארטפונים, לקבל ממשק פיתוח אחיד. בנוסף היא מספקת עבור התקני מחשוב מסוגים שונים יכולת שיתוף של יישומים וידע, וכן אפשרות להיקשר יחד. הסיבה המרכזית להקמתה של תוכנת דוט נט נובעת מרמת התחרותיות שעלתה לצד פיתוחה של ארכיטקטורת J2EE על ידי חברת סאן מיקרוסיסטמס. התוכנה מספקת עבור תוכנות שולחניות ספרייה אחידה המאפשרת פיתוח על כל מערכות ההפעלה של Windows לרבות גרסת 98, כך שלמערכות הפעלה אלו אין עוד צורך בממשקי תכנות היישומים או לחילופין בספריות MFC.

באחד עשר לפברואר אלפיים ושתיים הושקה תוכנת דוט נט לציבור הרחב, ומאז ועד היום פותחו לפלטפורמה זו שש גרסאות. היתרון המובהק שלה נובע מיכולתה לתמוך במגוון מאד רחב של שפות תכנות ובכללן: שפת BOO ו-Vala c#, VB.NET, F,.



קורס בניית אתרים באינטרנט – האם זה כדאי ?

העולם האינטרנטי המתקדם בו אנו חיים הגיע גם אל תחום הלימודים וכיום ניתן למצוא מגוון תחומי לימוד שונים אשר אותם ניתן ללמוד דרך האינטרנט וכך ליהנות מנוחות רבה יותר ולימודים נגישים יותר לכל אחד ואחת. בין הנושאים הנפוצים ביותר אשר ניתן למצוא בלימודים דרך האינטרנט ניתן למצוא קורס בניית אתרים, ולא רק אחד כזה אלא מגוון רחב מאוד של קורסים דומים. לכן, אנשים אשר מעוניינים ללמוד בניית אתרים ולשלב את הלימודים עם עבודה בשעות גמישות ונוחות, יכולים למצוא לימודים דרך רשת האינטרנט אשר יעניקו להם יתרונות רבים ויאפשרו להם ללמוד מקצוע מבוקש בצורה הרבה יותר טובה.

מגוון רחב של שיטות בניית אתרים

אתם יכולים למצוא קורס בניית אתרים אשר כולל שפת תכנות אחת לעומת קורס בשפה אחרת, כמו לדוגמא – דוט-נט לעומת Php. ישנו מגוון רחב של קורסי בניית אתרים שונים ולכן דרך האינטרנט אתם יכולים אט אט לעבור את כל הקורסים השונים וכך להעשיר את הידע שלכם בכמה שיותר שפות תכנות ולהעניק לעצמכם אפשרות לעסוק בתחום בצורה הרבה יותר טובה ולמצוא עבודה במגוון רחב של חברות ובתי עסק בכל רחבי הארץ. בניגוד לקורסים במכללות, בהם רבים לא לומדים מספר קורסים שונים בשל העלויות, קורסים באינטרנט הם הרבה יותר זולים ולכן תוכלו ללמוד מספר קורסים שונים במחיר משתלם במיוחד וללא דאגות.

מחיר משתלם במיוחד

כאמור, העלות אותה גובים עבור קורס בניית אתרים או קורס תכנות דרך האינטרנט הינה הרבה יותר נמוכה מהעלות אותה גובות המכללות השונות. כשמדובר בקורס דרך האינטרנט העלויות של המוסד הלימודי המציע את הקורס הינן הרבה יותר נמוכות ולכן הוא יכול להרשות לעצמו להציע מחירים הרבה יותר נמוכים והרבה יותר משתלמים לתלמידים השונים. העובדה כי מדובר בעלות נמוכה ומשתלמת יותר הופכת את הלימודים דרך האינטרנט להרבה יותר פופולאריים והרבה יותר מבוקשים על ידי רבים. השילוב של מחיר משתלם, נוחות והיצע רחב הינו שילוב מנצח עבור תלמידים רבים במיוחד.


ללמוד מקצוע עם קורס בניית אתרים

קורס בניית אתרים היא הדרך הטובה ביותר להשתלבות בעולם ההייטק והאינטרנט המצליח. בוני אתרים יכולים לעבוד במסגרת עצמאית כפרילנסים או במשגרת שכירה בחברות המובילות במשק כמתכנתים ויוצרים של אתרים ללקוחות ולחברות. קורס בניית אתרים אינו מחייב תנאי קבלה קשיחים מלבד ידע בסיסי בשפה האנגלית ובתפעול מחשבים ולכן מתאים במיוחד בעבור צעירים וצעירות שרוצים לרכוש מקצוע מהר שיסייע להם להשתלב בשוק העבודה בהצלחה.

קורסים מקצועיים כמפתח להצלחה

למרות שהמגמה של היום היא לרכוש תואר אקדמי, יותר ויותר אנשים פונים לקורסים מקצועיים כשלב הראשון בדרך לבניית קריירה מצליחה. קורסים מקצועיים לא רק נותנים לתלמידים את הידע והכלים לעבוד בתחום אלא גם מכשירים אותם לעסוק במקצועות המבוקשים ביותר באופן מקצועי. בנוסף על קורס בניית אתרים המבוקש, קורס דוט נט גם הוא קורס מבוקש מאוד מאחר והוא מעניק לתלמידים את הכלים לפתח באמצעות שפת תכנות הנפוצה ביותר הקיימת היום.

מוסדות לימודים או לימודים און ליין

קורס בניית אתרים כמו גם קורס דוט נט הם קורסים מבוקשים ביותר ולכן לא מן הנמנע שגם מי שעובד בתחום או בתחומים אחרים מבקש לעבור אותם. הצורך של אנשים עובדים ללמוד לקורסים מקצועיים הולך ועולה עם הביקוש לאנשי מקצוע בתעשייה ולכן לימודים און ליין יכולים להיות הפתרון המושלם בעבור אנשים עובדים ללמוד ולשלב עבודה מבלי להתפשר על איכות הלימודים או לצמצם את שעות העבודה.

לימודים און ליין בנויים בצורה של מצגות, סרטונים, תרגולים ומבחנים ומעניקים לתלמיד את האפשרות ללמוד בקצב שלו ובזמן שלו מהמחשב האישי שלו בבית. בנוסף, מרבית הקורסים המתנהלים ברשת הרבה יותר זולים מקורסים המתקיימים במכוני הלימוד השונים מה שהופך אותם למשתלמים במיוחד.

השתלבות בשוק העבודה

שוק העבודה של היום דורש יותר ויותר אנשי מקצוע מתחום האינטרנט והדוט נט. הטכנולוגיות המתפתחות המעבר שלחברות רבות לנהל את העסקים שלהן באינטרנט הפך את בוני האתרים ומומחה הדוט נט לאנשי מקצוע מבוקשים מאוד הן בצורה של יועצים פרילנסים הנותנים שירותים והן כשכירים קבועים בחברות.



פלטפורמת דוט נט

פלטפורמת דוט נט מבית מייקרוסופט, (באנגלית NET) מיועדת עבור ייצור ופיתוח של תוכנות. בשנת 2002 הושקה הגרסא הראשונה של הפלטפורמה, ומאז ועד היום שוחררו לשוק עוד שש גרסאות נוספות ששיפרו את יכולותיה ואיכויותיה של הפלטפורמה המקורית. פלטפורמת NET משמשת עבור קשת רחבה של צרכים כמו למשל, פיתוח תוכנות לתעשיות שונות ופיתוח אתרי אינטרנט, פיתוח של תוכנות ואפליקציות לאינטרנט או לטלפונים חכמים בעלי אפשרות הרצה של תוכנת ההפעלה של מייקרוסופט, Windows Phone.

רקע כללי על פלטפורמת NET

פלטפורמת NET פותחה בשנת 2001, בשיאה של בועת ההייטק, מה שהשפיע באופן ישיר על שמה. הפלטפורמה נקראת על שם סיומת האינטרנט שמייצגת אתרים ברשת. פלטפורמת דוט נט מעניקה תמיכה עבור קשת רחבה של שפות תכנות כגון, שפת C++, שפת C, שפת Virtual, C#, Python, F#, Basic ועוד שפות תכנות רבות. מדובר בפלטפורמה מתוחכמת ומובילה הכוללת מספר מאפיינים מרכזיים שבזכותם כיום היא נחשבת לאחת מהפלטפורמות הפופולאריות ביותר.

מאפיינים של פלטפורמת NET

אד ממאפייניה של הפלטפורמה בא לידי ביטוי ביכולת תקשורת עם תוכניות מסוגים ישנים יותר, אשר לא נכתבו על אחת מגרסאותיה השונות של פלטפורמת NET. כמו כן, הפלטפורמה מסוגלת, בזמן ריצה, לממש שפות ביניים. מאפיין זה מסייע בצורה משמעותית לאפקטיביות של תהליכי ניהול המשאבים. מעבר לכך, סביבת העבודה של NET איננה תלויה אך ורק בשפה ספציפית אחת, מה שמאפשר תכנות במגוון רב של שפות שיכולות לתקשר האחת עם השנייה.

המאפיין האמור נובע מהשימוש בתקן שנקרא CTS שאחראי להגדרת האופן, על פיו תתבצע התקשורת בין כל הטיפוסים המתוכנתים. מאפיין נוסף של פלטפורמת NET שמהווה גם הוא את אחד מיתרונותיה הבולטים הינו רמת הניידות הגבוהה, שבאה לידי ביטוי ביכולתה לבצע פיתוחים לסוגים שונים של פלטפורמות המבוססות מייקרוסופט, מבלי הצורך לשנות או להתאים מדש קוד פיתוח.

אחד משימושיה של הפלטפורמה כאמור הוא בניית אתרים, ועל כן במסגרת של קורס בניית אתרים ייתכן ותלמדנה פלטפורמת NET . מעבר לכך מדובר בטכנולוגיה חיונית ביותר במסגרת ענף ההיי-טק והתכנות.



קורס דוט נט- האם תעדיפו למידה מול מרצה או למידה מול מחשב ?

בימים בהם הקִדמה מנצחת יש באפשרותכם ללמוד קורסים רבים באופן וירטואלי מבלי לצאת מן הבית. כמובן, חלק מהקורסים ניתנים ללמידה בדרך זאת, אך בקורסי מחשבים מורכבים קשה להעביר מידע רב דרך למידה ללא מנחה צמוד אותו תוכלו להציף בשאלות רבות. במאמר זה נציג  טענות בעד ונגד למידה  וירטואלית לעומת למידה פרונטלית. בחרו מה שנוח לכם. בסופו של דבר, מדובר בנטייה האישית שלכם לסגנון למידה כזה או אחר.

כשהקורס מצריך מנחה צמוד אין ספק כי הפרונטליות מנצחת

יש קורסים הקשורים למבואות בהם אינכם זקוקים למנחה צמוד שינחה אתכם, אך קורס דוט נט ראוי שיילמד על ידי מרצה כיוון שזהו תחום אשר הפרקטיקה שבו חשובה. סגלו לעצמכם בראש את המחשבה הבאה- פרקטיקה מצריכה כיתת לימוד. מבוא הקשור להיסטוריה יכול להיות מועבר דרך האינטרנט והלמידה הווירטואלית. אנחנו משוכנעים כי כל אחד יודע מה נכון לו ומה גורם לו  הנאה רבה בלמידה. הקשיבו ללבכם, הוא יודע את התשובה.

כשאתה מסוגל ללמוד לבד, אתה יכול להסתפק בלמידה מקוונת

כשאתה מסוגל לשבת מול מחשב מבלי שמישהו יכריח אותך לעשות זאת, משמע שיש לך משמעת עצמית ויכולת ללמוד בדרך זאת. כמובן, תלוי מהו תחום הלימודים. כשמדובר בקורס דוט נט או בכל קורס מחשבים אחר, אנחנו לא בטוחים כי תצליח  להפנים את כל החומר כראוי בדרך וירטואלית, לכן חשוב לברור את הקורסים השונים ואת התחומים אותם ניתן ללמוד לבד לעומת תחומים המחייבים למידה פנים מול פנים. אין ספק כי אין תחליף למרצה, אך בנושאים מסוימים ניתן ללמוד גם בלעדיו. חשוב לבחון כל מקרה לגופו.

אם אתה זקוק למנטור באופן מידי- חשוב שתפגוש בו פנים מול פנים

כשאתה לא בטוח בחומר הלימודי, כשאתה לא יודע אם התשובה שכתבת בעת התרגול היא נכונה, משמע שהחומר אינו חד משמעי ואתה זקוק למנטור צמוד. במקרה כזה עליך לבחור לימודים בכיתת לימוד רגילה, עם כיסא, עם שולחן ועם מנטור שהוא במקרה המרצה הנאמן שלך.  אל תזלזל  בקיומו של מרצה זמין. המחשב לא יכול להוות תחליף בשום מצב לאדם מלומד בעל ניסיון , אשר שנים רבות עבד בתחום הנלמד. מנטור אמתי פוגשים פנים מול פנים ולא באופן וירטואלי.

אנשים רציניים  מקפידים, מתמידים ומגיעים לכל השיעורים

אם אתה בוחר בקורס בניית אתרים של לימודים וירטואליים, רצוי שתשאל את עצמך מה הסיבה לכך. האם הסיבה היא עצלנותך להתלבש ולצעוד לעבר המוסד הלימודי או שאולי אינך זקוק לכך בכלל ? לרוב, רצינות נמדדת ביכולת שלך להשקיע גם כשאין לך חשק להניע את הרכב ולהגיע לספסל הלימודים. מצד שני, מי אמר שלשבת מול מחשב מעיד על חוסר רצינות ? בסופו של דבר, אם אתה מצליח להתמיד בשתי הדרכים, הכובע יורד לפניך !

מגיעה לכם תמורה כספית !

כשאתם נרשמים ללימודים ומתחייבים אליהם, משמע שאתם רציניים ומעוניינים להשקיע זמן, למידה אינטנסיבית, תרגול וכסף. כסף לעתים הוא גולת הכותרת. אם כבר בחרתם לשלם עבור הלימודים, האם לא תרצו לחוש ראויים למנחה מוכשר וצמוד ? האם לא תרצו לחוש כמו בימי בית הספר, נוכחות של אדם עליו ניתן לסמוך תמיד ? שכר לימוד, גם כשמדובר בלימודי תעודה, הוא עניין יקר לדעת כולם, לכן אנחנו מאמינים כי נוכחות של מרצה באופן קבוע פנים מול פנים היא זכותכם הטבעית וחובתכם העיקרית לעצמכם. השקעתם כסף, השקיעו גם הגעה למוסד הלימודים כדי לפגוש את המורה בגודל טבעי.

לסיום, קורס  תכנות דוט נט וירטואלי או פרונטלי משתנה ביחס לאדם הלומד. אין דרך אחת הטובה לשני אנשים, ולכן חשוב שאת הדרך יבחר האדם עצמו בהתאם לאישיותו ולרצונו. אנחנו מאמינים כי ניתן ללמוד באופן וירטואלי תחומים מסוימים ונושאים שאינם מצריכים פרקטיקה רבה, אך נדמה כי המחשב לעולם לא יוכל להוות תחליף למרצה המיומן. כל מקרה הוא לגופו, וחשוב לבחון זאת בהתאם לתפישה זאת.


מה כוללים לימודי דוט נט?

כל מתכנת העובד בעולם המחשבים יודע מה היא מערכת דוט נט. המדובר בפלטפורמה של מיקרוסופט המספקת תשתית לכל התוכנות המותקנות עליה. כך למשל, כאשר בונים תוכנה המבצעת פונקציה מסויימת, אין צורך לדאוג לענייני ניהול זיכרון וניהול משאבי מערכת למשל, מאחר והתשתית של מיקרוסופט מבצעת בדיוק את זה, ועל ידי כך חוסכת למתכנתים את הצורך לדאוג להשתלבות התוכנה במערכת, ומאפשרת להם להתמקד בתכונות הספציפיות של התוכנה עצמה. הדברים נכונים גם לגבי אנשים העוסקים בתחום של בניית אתרים, ובונים אתרים מורכבים במיוחד. מתכנתים אלה אינם צריכים לדאוג להשתלבות האפליקציות המשולבות באתר, מאחר ואלו מטופלות על ידי המערכות הבסיסיות של מיקרוסופט.

הלימודים מתאימים לאנשי מקצוע ולחסרי ניסיון בתחום

לימודי דוט נט זמינים עבור כל אדם המעוניין להיכנס לעולם התכנות, וכמובן עבור מתכנתים מנוסים הרוצים להעמיק את הידע שלהם בעולם זה. בין המגיעים לקורס נכללים גם אנשי מקצוע העוסקים בתחום רשתות המחשוב, ובתחום של בניית אתרים. הלימודים מתקיימים בשורה ארוכה של מכללות ובתי ספר טכנולוגיים המלמדים את מקצועות המחשב, ומוכרים על ידי מיקרוסופט. לימודי הקורס כוללים מבואות בתחום המיחשוב ובתחום מערכות המחשב הבסיסיות של מיקרוסופט, הנלמדים במטרה להעניק לסטודנט תמונה רחבה אודות מערכות המחשוב של מיקרוסופט, והשתלבות המערכת במכלול המערכות השלם.

העמקה בתכונות ומאפייני המערכת

בהמשך, מעמיקים הסטודנטים בכל היסודות של תכנות באמצעות דוט נט, לרבות כל הפקודות וההוראות הכלולות בתשתית, האופן בו מנהלת התשתית את התוכנות המותקנות על גביה, המגבלות של התשתית, ואופק האפשרויות שפותחת התשתית בפני מתכנתים בכל שפות התכנות. בהמשך הקורס, מבצעים הסטודנטים פרויקט מקיף ומסכם המאפשר להם ליישם את הידע שלמדו בקורס, ולהתנסות בבניית פרויקטים בסדר גודל ראשוני.

תעודת הסמכה בסיום הלימודים

בתום הלימודים זכאי כל סטודנט לקבל תעודה המסמיכה אותו בתחום, ומאפשרת לו לעסוק במקצוע בחברות מחשוב ותקשורת, חברות מחשבים וחברות מובילות בעלות חטיבות טכנולוגיה גדולות ומשמעותיות. כדי לקבל את הסילבוס הכולל של הקורס, תוכלו להיכנס לאתרי האינטרנט של מוסדות הלימוד הרלוונטיים ולבחון את מכלול הנושאים הנלמדים בקורס אצל כל אחד מן המוסדות הללו.


קורסי מחשבים- למען קריירה בטוחה

קורסי מחשבים הם אחד הדרכים הידועות בביטחון שהן משרות על הסטודנטים; בסיום של רוב הקורסים האלו מצליחים הבוגרים למצוא מקומות עבודה מכובדים ולהבטיח את עתידם הכלכלי. קורסי מחשבים מוצעים על ידי מכללות, אוניברסיטאות ושלל גופים פורמאליים ולא פורמאליים במגוון רחב של רמת העמקות בחומר, ובתנאי קבלה שונים. יש קורסים שלא דורשים שום ידע קודם בעולם המחשבים ויש כאלו שמציבים עבודה בתחום כתנאי חובה. איך תמצא את הקורס שמתאים לך?

 

קורס DOT NET

 

קורס DOT NET הינו קורס כדאי, משתלם ופרקטי. זהו אחד הקורסים האפקטיביים ביותר בעולם התכנות באופן כללי, ובנוסף הוא גם נחשב לאחד מהקורסים הפשוטים ביותר ללימוד והבנה. אם ברצונך ללמוד קורס DOT NET, להבין את השפה ולשלוט בה הירשם לקורס כזה במוסד לימוד שמציע לך את התנאים המתאימים ביותר בשבילך והעלה את סיכוייך להשתלב כמתכנת בחברת הייטק בסיום לימודיך או אפילו במהלכם. קורס כזה בדרך כלל נלמד במקביל למקצוע אחר.

 

בחירת מוסד הלימוד

 

אחד הבחירות הקשות ביותר שעומדות בפני סטודנטים היא בחירת מוסד הלימוד; המוסדות מודעים לכך והם יודעים אך לנסות למשוך אליהם כמה שיותר תלמידים. לא תמיד ההצעות האלו מטיבות עם הסטודנטים מבחינה הוגנת: אחת השיטות המוכרות היא הבטחת עבודה בסיום הלימודים. לפני שאתה מסכים להצעה כזו, כדאי שתקרא את ההסכם כולו ותהיה בטוח על מה מדובר. ברוב המקרים הצעות העבודה מובטחות בתנאי שעברת תאים קשים מאוד, ציונים שמתקרבים לשלמות, והגשת פרויקטים.

 

כדאי להתמקד

 

אין ספק ששפע הקורסים והנושאים מבלבל, ובחירה לא נכונה יכולה להיות בזבוז יקר של כסף וזמן. מחירה באחד מהקורסים שנכנס לתחום קורסי ה- DOT NET נחשבת לבחירה בטוחה יחסית: הקורסים האלו מכילים בתוכם את שפות התכנות הבסיסיות של עולם האינטרנט והמחשבים כמו שפת C, תכנון ומידע על מערכות הפעלה, לימוד על שרתי אינטרנט וכולי. תחום זה של קורסים הוא תחום שממנו אפשר להמשיך במגוון נתיבים לאחר שהתעמקת קת יותר בכל נושא. קורסי DOT NET יכולים לעזור לך להשתלב ביתר קלות בתחום ההייטק והמחשוב.

להשתלב במקום עבודה עם קורס dot net

היום כמעט בכל ארגון סביבת הפיתוח של NET  היא המובילה. מתכנתים ומפתחים הפועלים בסביבת העבודה של dot net יכולים ליצור פתרונות רבים למערכת וסביבת העבודה בכל ארגון וחברה. בשל עובדה זה ישנו ביקוש גבוהה ביותר לבעלי ידע ויכולת פיתוח של dot net תוך יכולת למתן פתרונות קיימים בארגונים. כמו כן, שנן טכנולוגיות רבות, כמו פיתוח אפליקציות המצריכות ידע בטכנולוגיית NET  ולכן בוגרי קורס dot net הינם מצרך מבוקש בשוק העבודה.

ההכשרה הניתנת בקורס

קורס dot net הינו קורס מורכב אשר נושק לעיתים גם לתחומים נוספים על מנת לקבל את הידע הנדרש. ההכשרה אותה מקבלים בקורס נוגעת בכל הקשור לתשתיות השונות של פיתוח, בנייה, בדיקה, מערכות אינטרנט, שרתי אינטרנט, תכנון, ארגון נתונים וקבצים, הרשאות ועוד. הלימודים נעשים במסגרת של הרצאות, הכשרות, וכמובן תרגול בזמן אמת ופרויקטים שונים, על מנת להוציא את הסטודנטים לשוק העבודה עם יכולות מוכחות בשטח.

עתיד מקצועי

כל אחד שמסיים את קורס dot net יכול בהחלט למצוא את עצמו עובד באחד מן המקומות הנחשקים ביותר, החל מחברות סטרט-אפ, מתכנתים, ארגונים גדולים, תעשיות, בין אם בארץ ובין אם בעולם. שוק העבודה בתחום ההייטק מחפש אחר עובדים מקצועיים בעלי יכולת פיתוח של dot net ולכן, הבוגרים המוכשרים יגלו כי האופציות הן רבות ביותר.

 

האינטרנט בהחלט השתלט על העולם, ואיתו גם מגוון רחב של תחומים שונים המצריכים ידע מקצועי ויכולת פיתוח בסביבת עבודה NET. קורס dot net הינו אחד מן הקורסים המבוקשים ביותר המספקים לבוגרים ידע עצום ומקיף בכל הקשור לפיתוח ומתן פתרונות לסביבת עבודה זו. אפשרויות התעסוקה הן רבות ומגוונות במיוחד, יחד עם זאת, חשוב מאוד לשים לב על הדגשים הניתנים בקורס, כמו גם על התחומים החופפים אותו, על מנת ליצור מסלול מקצועי והכשרתי המתאים לכם לצורך השתלבות בתעשייה ובהייטק. 

קורס הכשרת מתכנתי דוט נט

פלטפורמת דוט נט מבית מייקרוסופט משמשת כיום קשת מאד רחבה של מפתחי אתרים ומציעה מגוון מאד רחב של פתרונות תכנות עבור אתרים באינטרנט, בין השאר. כיום מרבית אתרי האינטרנט הגדולים מבוססים על פלטפורמה זו ונכתבים על פיה לרבות אתרי בנקים. לימוד התוכנה הינם לימודים מורכבים שכן מדובר במערכת יחסית קשה להבנה, אולם מכאן רק עולה כמות הביקוש בשוק של היום למתכנתי NET. היתרונות הכרוכים בלמידת התוכנה באים לידי ביטוי גם בסדר הגודל של ההכנסות העתידיות וגם בקלות היחסית בה ניתן להשתלב בשוק העבודה.

מערכת דוט נט- יתרונות

במהלך הקורס ילמדו הסטודנטים תכנות באמצעות אחד מהכלים המקיפים ביותר לבנייה וכן לפיתוח של יישומים, Visual Studio.Net. באמצעות שימוש בכלי זה, מתאפשרת הקמה ובנייה של יישומים שונים עבור האינטרנט, בין אם מדובר במכשירים ניידים או בפיסי. מדובר באמצעי עבודה יעיל ושימושי, כאשר ניתן להפעיל אותו על כמות נרחבת של אמצעים אלקטרוניים לרבות טלוויזיות, מכשירים ניידים, מחשבים ניידים ועוד.

מטרות ויעדים

המטרה המרכזיות ביותר של קורס מתכנתי NET. היא להעניק לכל בוגר כלים בצורה של ידע וניסיון על מנת לפתח יישומי WEB באמצעות כאמור סביבת הפיתוח Visual Studio.Net. כמו כן, ירכשו התלמידים ידע נרחב בטכנולוגיית ADO.NET במטרה לפתח גישה לבסיס הנתונים. על אף העובדה שמדובר בלימודים די קשים המחייבים רצינות והשקעה מקסימאלית מצד התלמידים, ניתן יחד עם זאת, להתאים את רמת הקורס ותכני הלימוד שיועברו בו בהתאם לדרישות, ליכולות ולצרכים של המועמד. זאת ייעשה בין השאר על ידי בחירה מושכלת ונבונה של תוכנית לימודים מתאימה.

תכני הלימוד של הקורס

כך למשל ניתן לבחור בין קורסים של לימודי ערב המאפשרים להמשיך במסגרת חיי השגרה בסביבת העבודה הנוכחית של התלמיד או לחילופין בקורסים תובעניים ואינטנסיביים יותר. בין שאר תכני הלימוד שיועברו בקורס ניתן למנות את הנושאים הבאים, שימוש במודולים המגיעים לצד תכנות ויזואל סטודיו, פיתוח אפליקציות ווב ומערכות מתקדמות, ASP.NET Web Form, Access Database Using ADO.NET- תחום נפרד אך עדיין נדרש עבור תכנות דוט נט ועוד מגוון רחב של נושאים.



קורס בניית אתרים און ליין – כל היתרונות

אם בעבר לימודים און ליין נחשבו למאתגרים במיוחד בגלל אי נוכחות מורה בזמינות גבוהה הרי שהיום, לימודים און ליין נחשבים לדרך הטובה ביותר לרכוש מקצוע ומיומנויות מחשב. לימודי דוט נט און ליין כמו גם קורס בניית אתרים אשר זמינים בצורה מקוונת מעניקים לתלמידים את הכלים והיכולת ללמוד לפי הקצב שלהם ולפי לוחות הזמנים שלהם ליעילות מרבית וגם ליהנות מהתהליך בדרך.

אפקטיביות הסרטונים על תהליך הלמידה

קורס בניית אתרים המובנה בסרטונים ושיעורים מוקלטים מהווה דרך אופטימלית להעביר את החומר בצורה המוחשית ביותר. במקום מצגות המוצגות בכיתה על שקפים והסבר לקוני של המורה, סרטונים מסבירים כיצד בפועל מתנהלים תהליכים ממוחשבים ומדגימים כל נושא הלכה למעשה. הדינמיות של הסרטונים יעילה במיוחד במקרה של לימודי מחשבים ובניית אתרים מאחר והלימודים הללו הם יותר פרקטיים מתיאורטיים והתלמיד מבין הכי טוב על שיי דוגמאות מוחשיות מאשר הסברים מפורטים ככל שיהיו.

יתרונות וזמינות ממשק הלימודים

לימודי דוט נט או קורס בניית אתרים באינטרנט הם בעלי יתרונות רבים לתלמידים. הזמינות של הלימודים שניתן להיכנס אליהם דרך המחשב הביתי בכל זמן ובכל מקום מעניקים לתלמידים את הגמישות ללמוד בקצב שלהם ובזמן שלהם. התלמיד יכול ללמוד בשעות הערב המאוחרות או בשעות הבוקר המוקדמות לפני העבודה או אחריה ולכן יכול לשלב בקלות את הלימודים יחד עם העבודה מבלי להתפשר.

 כל אחד יכול

יתרון בולט במיוחד של לימודי בניית אתרים ו/או דוט נט און ליין הוא גם בתנאי הקבלה הגמישים. בעוד שמכוני לימודים רבים מתנים את הלימודים בראיונות קבלה וידע ומבחני היגיון, לימודים און ליין זמינים לכל מי שרוצה ללמוד את המקצוע וכן שצריך הוא רק משמעת עצמים ורצון ללמוד. מאחר ובאמצעות הסרטונים והמצגות המיוחדות התלמיד נהנה גם מהתהליך, הסיכויים לעבור את הלימודים בהצלחה ולקבל מהם את כל הכלים להיות בוני אתרים ומתכנים מקצועיים הם גבוהים במיוחד.

לסיכום, לימודי בניית אתרים ודוט נט מקוונים הם הדרך הטובה ביותר לקבל את הכלים ללמוד בקלות וביעילות תוך שימוש במחשב האישי ובזמן הפרטי.



מידע על קורס בניית אתרים דוט-נט

אחת המערכות הפופולאריות ביותר בעולם הקוד הפתוח היא מערכת דוט- נט. מערכת דוט-נט של מייקרוסופט הינה מערכת אר מעניקה אפשרות לבנות אתרים בצורה פשוטה ויעילה, לנהל תוכן באופן נוח וליהנות מעבודה קלה באתר. היתרונות הרבים של מערכת נוט-נט הביאו לכך שכיום ניתן למצוא קורס בניית אתרים המתבסס על דוט-נט במגוון רחב של מכללות שונות בכל רחבי הארץ.

היתרונות של מערכת דוט-נט

מערכת דוט-נט לא בכדי הפכה למערכת פופולארית ומבוקשת כל כך, מדובר במערכת אשר כוללת מגוון רחב של יתרונות ובין היתרונות העיקריים שלה ניתן למצוא את היתרונות הבאים :

  • מערכת דוט-נט היא מערכת קוד פתוח ולכן היא מאפשרת לבעלי האתרים גם לאחר סיום בניית האתר להוסיף מודלים רבים אשר הופכים את ניהול האתר להרבה יותר פשוט והרבה יותר קל.
  • מערכת זו מאפשרת לנהל כמות עצומה של תוכן בקלות ובפשטות.
  • למערכת חבילה של יישומים רבים אשר ניתן להתקין כך שניתן לעשות בה שימוש יעיל ולחדש אותה בכל פעם בקלות רבה.

חידושים ושדרוגים

מערכת דוט-נט הינה מערכת אשר מיוצרת על ידי חברת תכנות מייקרוסופט. החברה, אשר חדשנות היא מילת המפתח שלה, דואגת כל העת לחדש את המערכת וליצור שדרוגים שונים אשר יאפשרו לאדם לשדרג את האתר וליהנות מאתר פשוט יותר לתפעול ואתר הכולל מגוון רחב של פונקציות ייחודיות וטובות.

היכן ניתן למצוא קורס בניית אתרים דוט-נט ?

קורס בניית אתרים בעזרת מערכת דוט-נט ניתן למצוא במגוון רחב של מכללות ומוסדות לימוד בכל רחבי הארץ. לכן, לפני שאתם בוחרים את המכללה בה תלמדו חשוב שתבדקו כי אכן מדובר במכללה מקצועית ואיכותית – בדקו את המרצים המעבירים בה את הקורסים השונים, בדקו את בוגרי הקורסים של המכללה, בדקו את הותק של המכללה בשוק ואת המוניטין שלה. כל פרט שכזה יאפשר לכם לדעת בצורה הרבה יותר טובה והרבה יותר בטוחה האם זו המכללה המתאימה לצרכים שלכם בצורה הטובה ביותר וזו המכללה המתאימה לכם באופן הנכון ביותר.



כל המידע על קורס בניית אתרים בדוט- נט

אין ספק כי בעולם המודרני בו אנו חיים, עולם בו האינטרנט הפך לחלק משמעותי מהחיים של כולנו, לימודי בניית אתרים בשפת תכנות דוט-נט יכולה לאפשר לכם להחשף אל עולם שלם של אפשרויות ויכול לאפשר לכם להתקדם בתחום האינטרנט בצורה משמעותית מאוד. כיום ניתן למצוא מגוון רחב של אנשים אשר פונים אל הקורסים הללו והטובים שביניהם מצליחים להתברג במשרות איכותיות במיוחד.

אם גם אתם מעוניינים בלימודים מסוג זה, המאמר הבא נכתב במיוחד עבורכם והוא יכול לאפשר לכם למצוא לימודים המתאימים לכם בקלות ובמהירות רבה.

מה חשוב לדעת לפני שנרשמים לקורס דוט-נט ?

לפני שאתם נרשמים אל קורס דוט-נט, חשוב שתהיו בטוחים כי אתם מתאימים ללימודים מסוג זה. לימוד תכנות הם לימודים לא פשוטים כלל וקורס שכזה, קורס בניית אתרים, עשוי להיות מורכב וכולל חומר רב. לכן, עליכם להיות בטוחים כי אתם מתאימים לתחום זה וכי יש לכם מספיק זמן בכדי ללמוד בצורה טובה ולבצע חזרות בבית. זכרו כי בכדי לעבור את הקורס בהצלחה ובאמת להתקדם בתחום בניית האתרים, עליכם להיות בטוחים כי אתם פנויים ללימודים והתחום אכן מתאים לכם.

עלות קורס תכנות דוט-נט

קורס בניית אתרים, בכל שפה שהיא, הינו קורס שאין לו מחיר קבוע. בכל מכללה אתם יכולים למצוא מחיר שונה ולכן, לפני שאתם נרשמים אל המכללה הראשונה שאתם מוצאים, בצעו השוואת מחירים בין כמה מכללות שונות וכך תוכלו להיות בטוחים כי אתם יכולים ללמוד בצורה טובה מבלי לדאוג יותר מידי להוצאה הכספית אשר כרוכה בכך. בנוסף, כיום ישנן מכללות אשר מציעות מלגות שונות ולכן כדאי לכם לברר על המלגות הללו ולהעדיף מכללה שכזו, מכללה אשר מסייעת לכם לממן את הלימודים ומאפשרת לכם ללמוד בצורה הרבה יותר רגועה.

לסיכום, קורס תכנות דוט-נט יכול להעניק לכם יתרונות רבים ולאפשר לכם להתקדם בעולם ההייטק והאינטרנט בצורה פשוטה וקלה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את המכללה הנכונה וללמוד בצורה רצינית.


האם כל אחד יכול ללמוד קורס בניית אתרים?

כל מי שנמצא בשנות השלושים לחייו ומעלה, זוכר בוודאי את התקופה בה מחשבים היו גדולים ומגושמים. מחשבים אלה היו יכולים להריץ תוכנות פשוטות בלבד, ובהתחלה ממש, תוכנות אלה היו נשמרות על גבי קלטות אודיו. מאז, עבר עולם המחשבים מהפכה של ממש, והיום מחשב הוא מצרך בסיסי שאפשר למצוא בכל בית, ואפילו בכל יד. אחד המנועים החשובים שהביאו לפריצת הדרך בעולם המחשבים הוא התפתחות עולם האינטרנט. כיום, האינטרנט מאפשר לנו לנהל תחומים רבים בחיינו היישר מכסא המחשב. אנחנו יכולים לערוך קניות באינטרנט, להכיר ולדבר עם חברים באמצעות האינטרנט, לשלם חשבונות באמצעות האינטרנט, וללמוד כל דבר שאנחנו רוצים באמצעות האינטרנט.

להפוך לאיש מקצוע בתחום מתפתח

האינטרנט בנוי למעשה ממיליארדים של אתרי אינטרנט שנבנו לאורך השנים, ועדיין נבנים בקצב מסחרר. כל אתר כזה מיועד להביא לנו, הגולשים, תוכן כלשהו. תוכן זה יכול להיות למטרות פאסיביות או אינטראקטיביות. העניין הוא שמישהו בונה את האתרים האלה, ובמרבית המקרים מדובר באנשי מקצוע המתמחים בתחום של בניית אתרים. עד לפני מספר שנים, אף אחד מאנשי המקצוע הללו, לא ידע שלשם הולכים חייו. למעשה, כל אחד יכול ללמוד קורס בניית אתרים ולהפוך לאיש מקצוע בתחום. במסגרת קורס בניית אתרים לומדים שפות תכנות של אינטרנט, מבואות על עולם המחשוב, וכמובן פיתוח גישה וחשיבה של מתכנת מקצועי.

לימודים פשוטים ואינטואיטיביים

אתם יכולים להגיע מרקע הומני לחלוטין, ואף אם אינכם יודעים דבר וחצי דבר על עולם המחשבים, תוכלו בהחלט לפתח יכולות חדשות בעולם בניית האתרים. כמובן, שככל שתהיה לכם נגיעה והיכרות רחבה יותר עם עולם זה, כך יהיה לכם קל יותר ללמוד את התחום החדש, ולהתמקצע בו בצורה מהירה, אך בפועל, אין שום מגבלה לגבי מי יכול ללמוד קורס בניית אתרים. בקורס זה, אין צורך ללמוד תכנות מסובך, או פלטפורמות מחשוב מורכבות כמו דוט נט של מיקרוסופט. המקצוע הוא מאוד אינטואיטיבי, ודורש כישורים דווקא בתחומים משיקים כמו עיצוב, גרפיקה, תוכן וכדומה. אם יש לכם את הרצון, אין שום דבר שיכול לעצור בעדכם מללמוד בניית אתרים.


קורס בניית אתרי אינטרנט – למה זה כדאי?

האינטרנט כבר מזמן השתלט על חיינו וכל מידע או מוצר אותו אנו צריכים או מחפשים אנו ננסה לאתר ברשת האינטרנט. קשה לנו לדמיין היום את חיינו הקודמים ללא הרשת ואיך הסתדרנו אז ובגלל שהתרגלנו נראה לנו הגיוני שישנם מיליוני אתרים ברחבי העולם בכל תחום שהוא. האינטרנט בנוי על אתרי אינטרנט רבים כפי שציינו ואם אנו מחפשים עבודה כלשהיא או מקצוע לחיים כדאי שנחשוב על הכיוון של האינטרנט מכיוון שסביבה העולם יסתובב ככל הנראה מעתה והלאה. קורס בניית אתרי אינטרנט הוא הקורס המומלץ בתחום בשביל עבודה.

עבודה מהבית

האינטרנט הביא עימו הרבה דברים טובים ובעיקר כפי שציינו היכולת להגיע לכל מידע באשר הוא בלי להתחיל ולהתרוצץ ממקום למקום או מספר לספר. אחד הדברים הטובים שהוא הביא עימו היא האפשרות לנהל קשרים מכל מקום ולכל מקום בעולם בין אנשים ובין עסקים וכך גם בענייני עבודה – ניתן היום לעבוד מכל מקום בעולם בתחומים רבים בלי להגיע למשרד כלשהוא. קורס בניית אתרי אינטרנט יאפשר למי שלומד אותו להתעסק אחר כך בתחום, בלי הצורך לשכור משרד אלא פשוט לעבוד מהבית כשכל מה שצריך הוא חיבור לאינטרנט.

איפה לומדים אותו?

קורס בניית אתרי אינטרנט ניתן ללמוד במגוון מכללות שקיימות ברחבי הארץ, מכללות מתקדמות יותר או פחות ואת זה כדאי לברר לפני כן מכיוון שהתחום כל הזמן משתנה ומתקדם ובשביל להתפרנס ממנו צריך להיות כל הזמן עם אצבע על הדופק. אפשרות נוספת היא ללמוד מהבית על ידי תוכנת התקשרות באחד על אחד, תוכנה כמו סקייפ ודומיה, מה שמאפשר לחסוך את הנסיעות והפקקים וכמובן הדלק. ישנם גם אין ספור קורסים מקוונים ברשת וסרטונים המלמדים איך לבנות אתרים, וכל מה שצריך הוא לנבור ולמצוא את הקורס המקיף ביותר.

ללמוד בניית אתרים אם כן זה משהו שמי שטוב בו יימצא לא מעט עבודה לאחר מכן, וגם מי שלא מתכוון לעסוק בתחום בעולם שלנו כדאי לו ללמוד בניית אתרים גם בשביל הידע הכללי שלו.


קורס בניית אתרים במסלולים גמישים

בעידן המודרני והמתקדם בו אנו חיים ניתן לראות כיצד תחומי הלימודים השונים הופכים להיות הרבה יותר גמישים כך שכל אחד יוכל ללמוד בצורה טובה ועל פי התנאים המתאימים לו. כיום ניתן למצוא לא רק קורס בניית אתרים אחד אלא מגוון רחב של קורסים כאלו כאשר כל קורס הינו במסלול שונה, מה שמאפשר לתלמידים לבחור את המסלול המתאים להם ביותר וליהנות מלימודים איכותיים המתאימים לשגרת החיים שלהם ולדרישות השונות שלהם בצורה הטובה ביותר. המסלולים השונים הופכים את הקורסים להרבה יותר פופולאריים והרבה יותר מבוקשים ומאפשרים גם לאלו שחשבו כי לעולם לא יצאו ללמוד לצאת ולהעשיר את הידע שלהם בצורה משמעותית מאוד.

שילוב של לימודים עם עבודה

אם אתם עובדים ורוצים לשלב את העבודה יחד עם לימודים, תוכלו למצוא קורסים במסלולי ערב אשר יכולים להתאים לכם בצורה הטובה ביותר. לדוגמא, ניתן לראות אנשים אשר עוסקים בתחום בניית האתרים אך רוצים לקבל הכשרה בתחום נוסף של בניית האתרים כמו דוט-נט ולכן פונים לקורס כזה אשר מבוצע בשעות הערב וכך נהנים מיתרונות רבים. השילוב הזה של לימודים עם עבודה מתאים לרבים אשר לא יכולים להפסיק את העבודה שלהם לצורך לימודים או לקצץ בשעות העבודה מכל מיני סיבות שונות, בין אם מדובר בסיבות כלכליות ובין אם מדובר בסיבות אחרות.

לימודים מהבית בצורה נוחה

מסלול נוסף של לימודי תכנות אשר ניתן למצוא היום הינו מסלול של לימודים מהבית דרך האינטרנט. תוכלו למצוא שיעורים המועברים על ידי מרצים מקצועיים מאוד בתחום, תרגילים, מבחנים וכל דבר אחר אשר לו אתם זקוקים בכדי להשלים את הלימודים בצורה טובה ונכונה ללא כל בעיה. הלימודים מהבית נוחים יותר שכן אתם יכולים לבצע אותם בשעות המתאימות לכם, בשעות גמישות וכל זאת מבלי לצאת מהבית או לנדוד בדרכים לאורך כל היום. כמובן, בסיום הקורס מבוצע מבחן גמר אשר בודק את הידע שלכם ואת היכולות שלכם לפני שתקבלו את התעודה, ממש כמו בכל קורס אחר או לימודים אחרים.


כל המידע על תכנות דוט-נט

מערכת דוט-נט הינה מערכת אשר מאפשרת להקים ולנהל אתרי אינטרנט, רשתות חברתיות וקהילות אינטרנטיות שונות. המערכת, אשר פותחה על ידי חברת מייקרוסופט, פועלת על בסיס קוד פתוח וכיום משתמשות בה חברות רבות בכל רחבי העולם. מערכת זו כוללת יתרונות רבים ולכן ארגונים וחברות רבות בוחרים להשתמש בה. זו הסיבה לכך שלימודי תכנות דוט-נט יכולים לאפשר כיום לרבים להתקדם אל עבר משרות נחשקות, ליהנות מתנאי עבודה איכותיים וליהנות מעבודה מרתקת ומגוונת במיוחד.

מה היתרונות של מערכת דוט-נט ?

תכנות בעזרת דוט-נט, כפי שנלמד במהלך קורס בניית אתרים, הוא תכנות הכולל יתרונות רבים. בין היתרונות העיקריים של מערכת דוט- נט ניתן למצוא את היתרונות הבאים :

  • מערכת דוט-נט מאפשרת לנהל כמות גדולה במיוחד של תוכן תוך שימוש בממשק נוח ופשוט אשר כל אחד יכול להפעיל אותו, גם ללא ניסיון עשיר ורחב באינטרנט.
  • מערכת דוט-נט כוללת מגוון רחב של יישומים אותם ניתן להוסיף ולבצע בהם מגוון רחב של שימושים באתר האינטרנט.
  • בעזרת המערכת חברות יכולות ליצור תקשורת ושיתוף פעולה יעיל במיוחד בין מקבלי ההחלטות ובין העובדים.

גרסאות משודרגות של המערכת

עם התפתחות העולם בתחומים השונים, ניתן למצוא מגוון רחב של שדרוגים וחידושים למערכת. לכן, אם אתם מעוניינים ללמוד את התחום כדאי שתפנו אל מכללה המציעה לכם קורס בניית אתרים בעזרת דוט-נט עדכני ככל האפשר ומעניקה לכם כלים שיאפשרו לכם להשתמש גם בגרסאות החדשות שיצאו בעתיד בצורה טובה מבלי ללמוד בכל פעם את המערכת החדשה. זו הסיבה לכך שלפני שאתם בוחרים קורס תכנות או קורס בניית אתרים עליכם לבצע מגוון רחב של בדיקות אשר יאפשרו לכם להיות בטוחים שאתם בוחרים נכון.

חפשו כמה שיותר המלצות וחוות דעת על מכללות שונות ונסו לאתר בוגרי קורסים אשר השתלבו בעבודה בתחום ובקשו מהם לסייע לכם בהמלצות על המכללה שהכי כדאי ללמוד בה. בנוסף, אם אתם מעוניינים להשתלב בחברה מסוימת, בדקו מאיזו מכללה הם מעדיפים לקבל עובדים, כך יגדל הסיכוי שלכם להתקבל אליה.



קורס בניית אתרים

בעידן המודרני השימוש במחשבים וברשתות הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו והוא אף מהווה אחוז גבוה של שימוש בו עבור רוב האנשים בארץ ובעולם. אי לכך, הפכו עולם המחשבים ואינטרנט להיות תחום מאד מבוקש מבחינה מקצועית ולכן הביקוש ללמוד מקצועות תחומים אלו הוא נפוץ, רחב ומחולק למספר נושאים. אחד הקורסים היותר מעניינים שמציע עולם המחשוב והאינטרנט הוא קורס בניית אתרים.

הביקוש למקצוע

אתרי אינטרנט כיום משמשים כלי שיווק ייחודי ונפוץ שמיכל בתוכו את כל המידע הרלוונטי גבי נושא מסוים, הן עבור חברות גדולות, חברות קטנות, חנויות, עסקים פרטים ומותגים בין לאומיים. אי לכך ניתן לראות כי כמעט לכל בעל עסק מתחיל, לפעמים גם לפני שמתחילים, יש אתר אינטרנט שמכיל תמונות, מאמרים ומידע רלוונטי לאתר. בעקבות ההצלחה של אתרי אינטרנט שאכן משרתים את מטרתם- מסייעים בפרסום, שיווק והפצה המונית, המודעות לחשיבות האתר עולה ולכן הביקוש בשוק למומחי בניית אתרים רק הולך וגדל.

כל אחד יכול להצליח

קורס בניית אתרים הינו קורס מעניין ומאתגר עבור כל מי שמתחבר לעולם הדיגיטלי והטכנולוגיה ונמשך לעיצוב אתרים בגרפיקה ממוחשבת כמו כן גם קורס דוט-נט. כמו כן, קורס בניית אתרים מתאים גם עבור אלו שיש להם ידע מאד מצומם ובסיסי בתחום אך עדין מעוניינים ללמוד,  להתפתח ולהתחיל מקצוע חדש ומבוקש בחייהם.

תהליך הלמידה

קורס בניית אתרים מקנה לסטודנט את כל הידע והכלים הנחוצים על מנת לדעת כיצד לבנות אתר מראשיתו ועד השלב בו הגולש מעמיק בו. בניית האתר נעשית כמובן על ידי שילוב צבעים, מוזיקת רקע במידת הצורך, תמונות, כתבות וכדומה. כל זאת כמובן לפי בקשותיו של הלקוח ובהתאם לידע המקצועי שנצבר במהלך הקורס. כמו כן נעשית התנסות אישית בבניית אתרים בסוגי שונים של דפי אינטרנט וסופו של הקורס ניתנת תעודת הכשרה שמעידה על הצלחה בקורס.

לסיכום

בעידן המודרני שלנו, עולם המחשוב, התכנות ועיצוב אתרי אינטרנט הינו מקצוע מוביל ואיכותי. קורס בניית אתרים הינו קורס מעניין, מאתגר ומושך במיוחד בשנים אלו כאשר האינטרנט הפך למעצמה גדולה, כלי תקשורת שימושי ושיווקי וכוחו בעל השפעה רבת עוצמה.


קורס dot net – מה זה?

מי לא מכיר את חברת מייקרוסופט? כמעט אין מי שלא מכיר, מייקרוסופט אחת החברות המובילות בעולם בתחום המחשבים שמה לה למטרה להיות חברה מובילה, וככזו היא מייצרת מערכות הפעלה, תוכנות שונות ועוד מוצרים רבים שאנו משתמשים בהם בחיי היום יום שלנו. נדמה שללא חברת מייקרוסופט לא היינו יכולים להפעיל את המחשב וחברה זו שולטת בכמה נישות מסוימות, ובשביל להמשיך ולשפר את שירותיה והתוכנות שלה היא מעסיקה לא מעט עובדים. חלק מהם עושים קורס dot net ועוסקים בכך לאחר סיום הקורס המגוון תפקידים.

מה ללמוד?

לא מעט צעירים מתחבטים בשאלה: מה עליהם ללמוד? האם הם צריכים להיענות לבקשת ההורים וללכ ללמוד משהו שייתן להם תואר אקדמאי ואחר כך בשאיפה עבודה טוב או שהם צריכים ללכת ללמוד מה שהם רוצים גם אם מדובר על קורס ולא על תואר אקדמאי? ישנם שיקולים לפה ולשם ומה שבטוח שהעולם כיום הינו שונה ממה שהכרנו, וגם מי שמוצא "עבודה טובה" סיכוי טוב שהוא לא יחזיק בה לאורך זמן. העולם דינמי וכך גם תחום העבודה והקריירה. אך אם עושים קורס כמו קורס dot net ניתן למצוא מגוון עבודות לאחר מכן.

איפה כדאי ללמוד?

כיום יש אין ספור מכללות ובתי ספר בהם ניתן ללמוד את הקורס הזה ועוד קורסים נוספים. אז איפה ללכת ללמוד? זה תלוי כמובן מה רוצים ללמוד ואיזו הסמכה צריך לקבל. בקורס כזה כמו שהזכרנו חייבים שזה יהיה מקום לימודים אשר יש לו הסמכה מטעם מייקרוסופט, הסמכה המאשרת את האפשרות ללמוד שם. ללא מבחן של מייקרוסופט וללא תעודה שלה לא ממש יהיה מה לעשות עם הלימודים הללו... בכל מקרה הדבר הכי טוב הוא פשוט לקבל המלצות, המלצות ממי שכבר למדו במקום ספציפי ויכולים לתת את הרשמים שלהם על המקום.