פרוייקט גמר - קורס Javascript << קורס אונליין חינם
Menu
עברית Русский Srbija العربية
מכללת פרקטיקיו
קורסים אונליין בעברית
עם הסרטונים שלנו פשוט להיות מקצוען

פרוייקט גמר - קורס Javascript

קורסים למנהלי רשת מנהל רשת מוסמך מיקרוסופט - טכנאי מחשבים ושרתים התמחות בווירטואליזציה מומחה בתקשורת מוסמך סיסקו מומחה לינוקס, ענן ו-DevOps האקינג - סייבר התקפי התמחות באבטחת מידע - סייבר הגנתי שרתי מיקרוסופט נוספים לארגונים גדולים - Exchange - SCCM התמחות במסדי נתונים - SQL התמחות ב-Storage קורסים נוספים למנהלי רשת
קורסי תכנות מפתח תוכנות לוונדוס - WinForms מפתח Front End - בניית אתרי אינטרנט ותכנות בתוך דפדפן מפתח Back End - תכנות ובניית אתרי אינטרנט בצד שרת מפתח אפליקציות לאנדרואיד מפתח אפליקציות לאייפון מפתח משחקים קורס DBA - התמחות במסדי נתונים – SQL קורסים מתקדמים בתכנות בדיקות תוכנה - QA
פרוייקט סיום קורס JavaScript

עליכם לבנות בעזרת HTML, CSS ו-JavaScript את משחק הזיכרון הבא: 

http://www.zefrank.com/memory


דגשים:
·         במקום להציג אנימציות, יש להציג תמונות רגילות.
·         בתחילת המשחק כל התמונות אינן גלויות (כפי שרואים בלינק הנ"ל).
·         אם משתמש לוחץ על 2 תמונות זהות – יש להשאיר אותן פתוחות.
·         אם המשתמש לוחץ על 2 תמונות שונות – יש להמתין שנייה ואז לסגור אותן.

משתמש לא יכול ללחוץ על יותר מ-2 תמונות.
לחיצה על תמונה ראשונה – מציגה את התמונה שנלחצה.
לחיצה על תמונה שנייה מציגה את התמונה השנייה שנלחצה.
אם התמונות אינן זהות – יש להשאיר אותן גלויות למשך שנייה אחת ואז שוב להסתיר את שתיהן.
בזמן הזה אסור למשתמש ללחוץ על שום תמונה אחרת (אין לבצע דבר אם הוא לוחץ בזמן הזה על תמונות אחרות).
אם התמונות זהות – יש להשאיר אותן פתוחות.

·         אין להכיל יותר מ-2 תמונות זהות.
·         יש לסדר את כל הלוח בצורה רנדומלית בכל תחילת משחק.
·         בלינק הנ"ל גודל הלוח הוא 6X6. יש לאפשר למשתמש לבחור מבין מספר אפשרויות של גדלי לוחות: 4X4 , 6X6 , 8X8 , 10X10
·         משתמש לא יכול להחליף לוח באמצע משחק.
·         אין לשכפל קוד. יש לבצע חלוקה נכונה לפונקציות.
·         אין לכתוב קוד JavaScript או קוד CSS בתוך דפי ה-HTML.
·         יש לתעד בצורה מסודרת את הקוד.
·         יש להגדיר לחצן נוסף המאפשר להתחיל משחק חדש (אפילו באמצע המשחק).
·         יש להציג את הזמן של המשתמש – מהרגע שבו התחיל את המשחק.
·         ניתן להגדיר את המשחק ע"י מספר דפים. לדוגמה – דף ראשון מכיל הסבר ולחצן למעבר לדף שני, דף שני מכיל בחירה של גודל הלוח ולחצן למעבר לדף שלישי, דף שלישי מכיל את לוח המשחק (או משהו דומה).

·         אתגר: שלב למתקדמים, בו יש הגדרה של זמן עבור כל לוח (4X4 = 2 דקות, 6X6 = 5 דקות, 8X8 = 8 דקות, 10X10 = 10 דקות)

בהצלחה